Ο άνεμος βοήθησε το Φινλανδό να πάρει την 1η του φετινή pole. Δίπλα του ο Χάμιλτον πίσω τους οι Red Bull…
Ο Φερστάπεν έκανε τον ταχύτερο γύρο στο Q3 αλλά αυτός σβήστηκε γιατί πάτησε εκτός ορίων. O Ολλανδός ήταν φανερά εκνευρισμένος μετά το τέλος της διαδικασίας. Δεν ξέρω αν αυτό οφείλονταν μόνο στην 3η θέση, ήταν φανερό ότι δεν εκμεταλλεύτηκε στο έπακρο τη δυναμική της RBR, ή και στη διαφορά που φάνηκε να έχουν οι Mercedes στο Q2 με τη μέση γόμα (C2). Μάλιστα εκεί ο Χάμιλτον σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο ημέρας (1.17.968) ο μόνος που κατέβηκε κάτω από 1:18. Για να υπάρχει ένα σημείο αναφοράς σημειώστε πως η περσινή pole του Βρετανού ήταν στο 1:16.652.
Σημειώστε πως οι γόμες είναι ίδιες με πέρυσι, οι τρεις πιο σκληρές στην γκάμα της Pirelli αλλά έχει αλλάξει ο σκελετός. Παρότι έχει διευρυνθεί το παράθυρο θερμοκρασιακής λειτουργίας και μπορεί να επιτευχθεί πιο εύκολα, οι οδηγοί προβληματίστηκαν αρκετά για να φέρουν τα ελαστικά τους σε θερμοκρασία λειτουργίας στις κατατακτήριες δοκιμές. Η θερμοκρασία οδοστρώματος ήταν χαμηλή λόγω του έντονου νοτιοδυτικού ανέμου που έφτασε τα 21km/h. Επιπλέον ο χαμηλός συντελεστής πρόσφυσης του νέου οδοστρώματος δεν βοηθούσε, τα μονοθέσια γλιστρούσαν συνεχώς και οι οδηγοί έκαναν εντυπωσιακές διορθώσεις.
Ένα τέτοιο γλίστρημα έφερε και το Φερστάπεν εκτός ορίων στην στροφή 4. Μετά το τέλος της διαδικασίας ο ίδιος τόνισε ότι το εμπρός μέρος δεν ήταν σταθερό και αυτό επηρέασε την προσπάθειά του. Χρειάστηκε ώρα για να ηρεμήσει, είχε πολλά νεύρα. Οι Mercedes που έκαναν τον ταχύτερο χρόνο στο Q2 με τη μέση γόμα, επιχείρησαν στο Q3 με τη μαλακή γόμα όπου στην πρώτη προσπάθεια πέτυχαν τους ταχύτερους χρόνους και με τη μέση γόμα μετά όπου ο άνεμος τους εμπόδισε να βελτιώσουν. Ο Μπότας τόνισε πως είναι πλεονέκτημα ότι εκκινούν με τη μέση γόμα και μπορούν να παρατείνουν όσο θέλουν το πρώτο μέρος.
Ο Πέρεζ αθόρυβα έφερε την άλλη Red Bull στην 4η θέση μόλις 150 χιλιοστά πιο αργός από το Φερστάπεν. Κάνοντας τους Ρικιάρντο και Αλόνσο να νιώθουν πολύ άσχημα καθώς δεικνύει ότι δε χρειάζεται χρόνος προσαρμογής, με το νέο μονοθέσιο.
Τόσο ο Αυστραλός όσο και ο Ισπανός έμειναν εκτός Q2 και Q3 αντίστοιχα ενώ οι Νόρις και Οκόν κατάφεραν να πλασαριστούν στην 7η και 6η θέση αντίστοιχα. Μπροστά τους ο Σάινθ με τη Ferrari ήταν για πρώτη φορά ταχύτερος του Λεκλέρκ σε μια πίστα που δηλώνει πως του αρέσει λόγω χαμηλής πρόσφυσης.
Ο Χάμιλτον που ήθελε σήμερα την 100στη pole, συνεχάρη το Μπότας και τόνισε πως ποτέ δεν είναι ικανοποιημένος πάντα ζητά περισσότερα από την απόδοσή του. Αξίζει να τονιστεί η εξαίρετη προσπάθεια του Ράσελ με τη Williams που τον έφερε τελικά στην 11η θέση, μια ανάσα από το Q3. Ο Βρετανός θα μπορούσε κάλλιστα να είχε προκριθεί.
Ο αγώνας εκκινεί αύριο στις 17:00 ώρα Ελλάδος και θα μεταδοθεί απευθείας από EΡΤ, Cosmote.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Η Κεραμέως και η επιστροφή των πτυχιούχων
- Απίστευτο: Το 0,2% των οφειλετών χρωστάει 83 δις! – Σχεδόν 6 στα 10 ευρώ είναι απλήρωτες οφειλές στην εφορία
- Η δημόσια πρόταση της Masdar, η ρευστότητα 220 εκατ. ευρώ και η μετοχή της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ
- Ποιοι παίζουν για ΠτΔ, η εμπιστοσύνη στα ΕΛΠΕ, το bid της Masdar και η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, οι δύο εφοπλιστές και το bad-mouth, ο καταδικασμένος Σταύρος Τάκη, οι δωρεές του Δένδια, το καλό mood του Νικολάου και της Χρυσής Β, και η παρακολούθηση της πλατινομαλλούσας