Μέσα στο Φεβρουάριο θα ξεκαθαρίσει αν θα βρίσκονται και οι δυο στη θέση τους, στον πρώτο αγώνα της χρονιάς, στο Μπαχρέιν στις 20/3.

Προσωπικά θεωρώ αδύνατο να συνυπάρξουν στο ίδιο grid o Λιούις Χάμιλτον και ο Μάικλ Μάσι. Μέχρι αυτή τη στιγμή ο Βρετανός πρωταθλητής δεν έχει σπάσει τη σιωπή του που κρατά από τις 12/12. Πλέον απομένουν 45 μέρες για την έναρξη του πρωταθλήματος και οι ημερομηνίες πιέζουν ασφυκτικά.

Ο λαλίστατος συνήθως Χάμιλτον σιωπά σε όλα τα επίπεδα (social media, υποχρεώσεις χορηγών, επικοινωνία ομάδας) και έχει αναπτυχθεί μια φημολογία γύρω από το αν θα συνεχίσει. Αντιλαμβανόμαστε όλοι πως για την απήχηση της F1, στο παγκόσμιο κοινό θα είναι σημαντικό πλήγμα η αποχώρηση του πολυπρωταθλητή.

Από το ρεπορτάζ μου προκύπτει πως αυτό αποτελεί μοχλό πίεσης προς την FIA, ώστε η έρευνα γύρω από τα συμβάντα του τελευταίου αγώνα και τις αποφάσεις του Μάικλ Μάσι να οδηγήσει σε αλλαγές που θα διασφαλίσουν ότι δε θα μπορεί να επαναληφθεί κάτι ανάλογο με τα γεγονότα του Άμπου Ντάμπι όπου ο Χάμιλτον μίλησε για αλλοίωση αποτελέσματος.

Είναι χαρακτηριστικό ότι η FIA αντιδρώντας σε δημοσιεύματα του Τύπου ανακοίνωσε πως δεν έχει παρθεί ακόμη καμία απόφαση όσον αφορά στην απομάκρυνση του Μάσι. Τόνισε πως τα ευρήματα της έρευνας θα παρουσιαστούν στις 14/2, θα ακολουθήσει ανοικτή συζήτηση με τις ομάδες της F1 και οι όποιες αποφάσεις θα ληφθούν στις 18/3 στο Παγκόσμιο Συμβούλιο που θα συνεδριάσει στο Μπαχρέιν. Δυο μέρες δηλαδή πριν τον πρώτο αγώνα.

Προφανώς δεν υπάρχει χρόνος να αντικατασταθεί ο Μάσι πριν την έναρξη του πρωταθλήματος με το εν λόγω χρονοδιάγραμμα. Σημειώστε πως η αντικατάστασή του δε θα είναι εύκολη υπόθεση και σε επίπεδο καταρτισμένων προσώπων με το κύρος και την προσωπικότητα που απαιτεί η θέση.

Η F1 έχει προγραμματισμένες δοκιμές εξέλιξης με τα νέα μονοθέσια στη Βαρκελώνη (23-25/2) και η Mercedes θα παρουσιάσει το νέο της μονοθέσιο στις 18/2. Από 10-12/3 στο Μπαχρέιν είναι το επίσημο τεστ ενόψει του πρώτου αγώνα στις 20/3.

Μάικλ Μάσι

 

Ακούγεται πως μπορεί ο ρόλος του αλυτάρχη να σπάσει σε επιμέρους αρμοδιότητες, αυτό δύσκολα θα αποδειχθεί λειτουργικό καθώς όπου λαλούν πολλά κοκόρια αργεί να ξημερώσει.

Προσπαθώντας ο εκτελεστικός γραμματέας της FIA, Πήτερ Μπάγιερ να διασκεδάσει τις φήμες για αντικατάσταση του Μάσι, τόνισε πως έκανε εξαιρετική δουλειά πέρυσι, αλλά δεν είναι βέβαιο πως θα μείνει στη θέση του φέτος.

Από την πλευρά του ο νέος πρόεδρος της FIA, μπιν Σουλαγιέμ προσπάθησε ανεπιτυχώς να επικοινωνήσει απευθείας με το Χάμιλτον. Τόνισε δε πως κανένας οδηγός ή ομάδα δεν δικαιούται ειδικής μεταχείρισης από τη Διεθνή Ομοσπονδία. Οι επόμενες μέρες θα έχουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον.