ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Αποτροπιασμό προκαλεί το βίντεο με τον αποκεφαλισμό μιας από τις δυο Σκανδιναβές τουρίστριες που είδε το φως τη δημοσιότητας. Οι δυο νεαρές φυσιολάτρεις, η 24χρονη Δανή Λούιζα Τζέσπερσεν και η 28χρονη Nορβηγή Μάρεν Γιούλαντ, βρήκαν το θάνατο στο Μαρόκο όπου είχαν πάει μαζί για πεζοπορία.
Στο βίντεο ένας άντρας χρησιμοποιεί μια μαχαίρα για να κόψει το κεφάλι της μιας γυναίκας, που θεωρείται ότι είναι η 24χρονη Δανή τουρίστρια φωνάζοντας «είναι θέλημα του Αλλάχ».
Οι δράστες δηλώνουν σε βίντεο πίστη στο Ισλαμικό Κράτος και στον ηγέτη του Αμπού Μπακρ αλ Μπαγκντάντι, με τη σημαία του πίσω τους, ενώ διακηρύσσουν ότι οι δολοφονίες των δυο κοριτσιών αποτελούν εκδίκηση για τις αεροπορικές επιθέσεις που πραγματοποιήθηκαν στη Συρία από τις Δυτικές δυνάμεις.
«Το κάνουμε για τη Συρία, να τα κεφάλια των Θεών σας» λέει ένας άνδρας, προσθέτοντας ότι «αυτό είναι εκδίκηση για τα αδέλφια μας στο Χατζίν», μια πόλη της ανατολικής Συρίας που ήλεγχε το λεγόμενο Ισλαμικό Κράτος, και ανακαταλήφθηκε από τις συριακές δυνάμεις τις προηγούμενες μέρες.
Οι συμπαθούντες το ΙΚ διέδωσαν το σοκαριστικό βίντεο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, με την οργάνωση να πανηγυρίζει για το θάνατο των τουριστριών, αν και δεν έχει ακόμα αναλάβει ευθύνη για το στυγερή δολοφονία τους.
Η Μαροκινή αστυνομία έχει συλλάβει τρεις από τους τέσσερις άνδρες που εμφανίζονται στο βίντεο, όλοι τους είναι χαμηλής μόρφωσης και ριζοσπαστικοποιημένοι.
πηγή: skai.gr
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Ανατροπή των προβλέψεων: Χριστούγεννα με χιόνια ακόμη και στην Αθήνα
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Κρίση στην Ουάσινγκτον: Άλλος ένας υπουργός του Τραμπ φεύγει λόγω διάστασης απόψεων
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Δολοφονία Τοπαλούδη: Ποιες κλήσεις τράβηξαν την προσοχή των Αρχών
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Δ. Καλαντώνη: Η ιστορία πίσω από την «Εξέλιξη Ζωής», οι δράσεις και οι στόχοι
- Attica Bank: Ανοίγει το παιχνίδι του ανταγωνισμού στις χρεώσεις
- Οι Έλληνες εφοπλιστές παρήγγειλαν εφέτος 230 πλοία – Ποιοι ναυπηγούν και ποιοι πούλησαν και αγόρασαν πλοία
- Άμεση Ανάλυση: Τι συμβαίνει με Optima Bank, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ΟΠΑΠ, Profile, JP Morgan, MicroStrategy, Nike