ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Για «τεράστιες και πολυσύνθετες ευθύνες που ανακύπτουν από το μέχρι τώρα αποδεικτικά υλικό» κάνει λόγο στο έγγραφο του ο προϊστάμενος της Εισαγγελίας Εφετών Λάρισας.
Ο Σταμάτης Δασκαλόπουλος ζητά από την προϊσταμένη του Εφετείου Λάρισας τη σύγκληση της Ολομέλειας Εφετών προκειμένου να οριστούν δύο εφέτες ειδικοί ανακριτές (τακτικός και αναπληρωτής) προκειμένου να ερευνήσουν ενδελεχώς και γρήγορα την υπόθεση.
Σύμφωνα με πληροφορίες, στο έγγραφο ζητά:
«Λόγω των τεράστιων και προλυσύνθετων ευθυνών που ανακύπτουν από το μέχρι τώρα αποδεικτικό υλικό αλλά και από δημοσιεύματα στον έντυπο και ηλεκτρονικό Τύπο, επιβάλλεται να εξεταστούν ενδελεχώς και σύντομα οι ποινικές ευθύνες τρίτων προσώπων, αφενός στο πλαίσιο της ήδη ασκηθείσας ποινικής δίωξης αφετέρου στο πλαίσιο άλλων συναφών αδικημάτων».
Η νέα έρευνα από τον Οικονομικό Εισαγγελέα
Ο εισαγγελέας του Αρείου Πάγου Ισίδωρος Ντογιάκος, μετά και την επιστολή του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη, διέταξε ξεχωριστή έρευνα για την καθυστέρηση στην υλοποίηση των έργων για τον εκσυγχρονισμό του σιδηροδρομικού δικτύου.
Η έρευνα ανατέθηκε στον Οικονομικό εισαγγελέα και θα διερευνηθεί, μεταξύ άλλων, εάν διαπράχθηκε το αδίκημα της απιστίας σε βάρος του Δημοσίου.
Η έρευνα θα επεκταθεί σε βάθος ετών για το εάν τηρήθηκαν χρονοδιαγράμματα και πού κατέληξαν τα κονδύλια των συμβάσεων.
Στο παρελθόν πάντως η Οικονομική Εισαγγελία είχε διενεργήσει ανάλογη έρευνα, η οποία κατέληξε στο αρχείο. Τον Μάιο του 2022 η δικογραφία ανασύρθηκε από το αρχείο μετά από στοιχεία που εστάλησαν από την Ευρωπαϊκή Ένωση για τα ευρωπαϊκά κονδύλια και η υπόθεση αρμοδίως ερευνάται από τον Έλληνα Ευρωπαίο Εισαγγελέα.
Διαβάστε επίσης
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- «Μπλόκο» Στουρνάρα στο σχέδιο των τραπεζών για το νέο IRIS
- Άμεση ανάλυση: Τι συμβαίνει με τις μετοχές των ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και Eurobank, τον χρυσό και το πετρέλαιο
- O Σαμαράς, οι μετοχές, το ΜΜ και ο Ηλιάδης, ο «Τρελαντώνης» και οι 6, η BSB στο ΧΑ, ο Κούστας και η ηθοποιός της βιντεοκασέτας, η απαίτηση του pirouetter, τι λέει η EDISON για τα media και η συγκίνηση του Χατζηδάκη
- Έξι ναυτιλιακές εταιρείες έχουν ρευστότητα 2, 5 δισ. δολάρια και πέντε εξασφαλισμένα έσοδα 14,65 δισ. δολάρια!