Στο περιστατικό διακοπής ρεύματος στο Παγκράτι σε σπίτι όπου κατοικεί μονογονεϊκή οικογένεια αναφέρονται πηγές της ΔΕΗ.

Σύμφωνα με αυτές:

Ο πελάτης έφυγε από τη ΔΕΗ αφήνοντας οφειλή 4454 ευρώ και μεταφέρθηκε σε άλλο ιδιώτη πάροχο στις  08.08.2018 με άλλο ΑΦΜ και άλλο όνομα.

Παραμένει εκεί έως τον Σεπτέμβριο του 2019 και στις 07.09.2019 ο ιδιώτης πάροχος κόβει τη σύνδεση, πιθανώς λόγω ανεξόφλητων οφειλών και ο πελάτης μεταπίπτει στην Καθολική Υπηρεσία.

Στην Καθολική Υπηρεσία δημιουργεί επιπλέον χρέος 2127 ευρώ .

Στις 16.07.2020 γίνεται η αποκοπή από τον ΔΕΔΔΗΕ, καθώς ο πελάτης συνεχίζει να μην πληρώνει και να μην ρυθμίζει την οφειλή του.

Στις 06.11.2020 σε επανέλεγχο του ΔΕΔΔΗΕ ο μετρητής εμφανίζεται παραβιασμένος (δλδ ο πελάτης έχει επανασυνδέσει παράνομα το ρολόι).

Μετά από αυτό το εύρημα ο ΔΕΔΔΗΕ προχωρά στις 03.12.2020 σε αποκοπή από το κιβώτιο διανομής (πρακτική που ακολουθείται αυτεπαγγέλτως σε περιπτώσεις ρευματοκλοπής).

Σε όλο αυτό το διάστημα δεν υπάρχει καμία όχληση και καμία προσπάθεια ρύθμισης της οφειλής από τον πελάτη ή κίνηση για ένταξη στο Κοινωνικό Οικιακό Τιμολόγιο.

Η ΔΕΗ ενθαρρύνει τον πελάτη να εξετάσει τη δυνατότητα ρύθμισης της οφειλής με βάση τις δυνατότητες που παρέχει τόσο η πάγια ρύθμιση, με μικρή προκαταβολή και πολλές δόσεις, όσο και οι διατάξεις του Κοινωνικού Οικιακού Τιμολογίου για τους ευάλωτους, εφόσον ο πελάτης ενταχθεί σε αυτό.

Διαβάστε ακόμα:

Το νέο στοίχημα Στάσση για τη ΔΕΗ στις τηλεπικοινωνίες και το παλιό δίκτυο της Tellas

Άνοδος 74% στο e-commerce σε μια εβδομάδα: Τι λένε skroutz και Σύνδεσμος Ηλ. Εμπορίου

Προς παράταση τα τέλη κυκλοφορίας