ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η αλλαγή της εικόνας αυτής σήμερα, Τρίτη, οφείλεται σε τέσσερις παράγοντες που άλλαξαν, μετά την παρέμβαση της κυβέρνησης για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών.
Αρχικά, αναβαθμίστηκε η ψηφιακή πλατφόρμα για εξ αποστάσεως εξυπηρέτηση, καθώς, όπως ανακοίνωσε και το υπουργείο Μετανάστευσης και Ασύλου, η ψηφιακή πύλη applications.migration.gov.gr ενισχύεται με νέες υπηρεσίες.
Άλλωστε, όπως τόνισε και χθες ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, Στέλιος Πέτσας, αναφερόμενος στην Υπηρεσία Ασύλου, δίνεται η δυνατότητα στους αιτούντες άσυλο να κλείνουν ηλεκτρονικά το ραντεβού τους, προκειμένου να αποφευχθούν οι ουρές έξω από τα γραφεία της υπηρεσίας.
Η υπηρεσία εξυπηρετεί το κοινό αποκλειστικά και μόνο κατόπιν ηλεκτρονικού ραντεβού. Ήδη, αποκλειστικά με ραντεβού πραγματοποιούνται οι προγραμματισμένες συνεντεύξεις, οι προγραμματισμένες καταγραφές και η κατάθεση δικαιολογητικών σχετικών με υπόθεση οικογενειακής επανένωσης (υποθέσεις Δουβλίνου).
Μόνο σε εξαιρετικές περιπτώσεις επιτρέπεται η προσφυγή στην Υπηρεσία χωρίς ραντεβού και αυτό όταν ισχύουν λόγοι δεσμευτικών προθεσμιών.
Παράλληλα, από σήμερα, Τρίτη, στην Υπηρεσία Ασύλου αυξάνεται το προσωπικό ασφαλείας, ενώ έχει δημιουργηθεί και ένας εσωτερικός οργανωμένος χώρος αναμονής.
Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Στέιτ Ντιπάρτμεντ: «Δεν έχει επιτευχθεί ακόμη συμφωνία για εκεχειρία στον Λίβανο»
- ΒΙΑΝΕΞ και UBITECH στον δρόμο της Παραγωγικής Τεχνητής Νοημοσύνης στη Φαρμακευτική Βιομηχανία
- Πετρέλαιο: Βουτιά για τις τιμές καθώς η συμφωνία εκεχειρίας Ισραήλ-Λιβάνου πλησιάζει
- Νίκος Ανδρουλάκης: «Κανείς δεν κατάφερε να αντικαταστήσει το ΠΑΣΟΚ»