ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Ποιοι παίζουν για ΠτΔ, η εμπιστοσύνη στα ΕΛΠΕ, το bid της Masdar και η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, οι δύο εφοπλιστές και το bad-mouth, ο καταδικασμένος Σταύρος Τάκη, οι δωρεές του Δένδια, το καλό mood του Νικολάου και της Χρυσής Β, και η stalker πλατινομαλλούσα
Μέχρι το Αίγιο θα φτάνει ο Προαστιακός Σιδηρόδρομος στα τέλη Αυγούστου, από το Κιάτο που σταματάει σήμερα. Η νέα υπερσύγχρονη διπλή ηλεκτροδοτούμενη σιδηροδρομική γραμμή ταχείας κυκλοφορίας ολοκληρώθηκε και σήμερα, παρουσία του Υπουργού Υποδομών Χρήστου Σπίρτζη και του Γενικού Γραμματέα Θάνου Βούρδα, γίνεται το πρώτο δοκιμαστικό δρομολόγιο.
Το έργο αφορά το τμήμα σιδηροδρομικής γραμμής μήκους 72 χλμ, που κατασκευάσθηκε σε συνέχεια του τμήματος Κόρινθος – Κιάτο και βρίσκεται σήμερα σε κανονική λειτουργία. Περιλαμβάνει τρεις νέους σταθμούς σε Ξυλόκαστρο, Ακράτα και Αίγιο και έξι στάσεις σε Διμηνιό, Λυκοποριά, Λυγιά, Παραλία Πλατάνου, Διακοπτό και Ελίκη.
Η ΕΡΓΟΣΕ ολοκλήρωσε την κατασκευή νέας σύγχρονης υποδομής που περιλαμβάνει 6 σήραγγες συνολικού μήκους 11 χλμ, 8 σήραγγες διαφυγής συνολικού μήκους 1.700μ., 19 σιδηροδρομικές γέφυρες, 63 κάτω διαβάσεις και 10 άνω διαβάσεις και που επιτρέπει την ανάπτυξη υψηλών ταχυτήτων τραίνου (άνω των 200 χλμ/ω).
Σημειολογικά, το συγκεκριμένο δρομολόγιο θα είναι το πρώτο, μετά από οκτώ χρόνια αναστολής της κυκλοφορίας τρένων στο εν λόγω τμήμα, και σίγουρα με τη δρομολόγηση τρένων στο εγγύς μέλλον, θα συμβάλει στην βελτίωση της καθημερινότητας των κατοίκων της Βόρειας Πελοποννήσου.
Το έργο εντάσσεται στο ευρύτερο έργο της ολοκλήρωσης του άξονα ΑΘΗΝΑ (ΣΚΑ ) – ΠΑΤΡΑ / Τμήμα Κιάτο – Πάτρα, που περιλαμβάνει την νέα, σύγχρονη διπλή ηλεκτροκινούμενη σιδηροδρομική γραμμή υψηλών ταχυτήτων.
Έτσι, θα υλοποιηθεί η σταδιακή αντικατάσταση της παλαιάς μονής γραμμής μετρικού εύρους και χαμηλών ποιοτικών χαρακτηριστικών με νέα διπλή ηλεκτροκινούμενη γραμμή κανονικού εύρους με σύγχρονα συστήματα σηματοδότησης-τηλεδιοίκησης και τηλεπικοινωνιών, καθώς και σύστημα ραδιοκάλυψης (GSM-R).
Με την ολοκλήρωση της γραμμής θα επιτευχθούν μειωμένοι χρόνοι διαδρομής και αναβαθμισμένες υπηρεσίες άνεσης και ασφάλειας κυκλοφορίας.
Συνοπτικά, όσον αφορά τα έργα στο τμήμα Κιάτο-Αίγιο, μήκους 72 χλμ:
Έχουν ολοκληρωθεί τα έργα υποδομής (σήραγγες, γέφυρες, χωματουργικές εργασίες) και έχουν κατασκευαστεί οι σταθμοί και στάσεις του τμήματος. Ολοκληρώθηκε στο πλαίσιο εργολαβίας, προϋπολογισμού 227 εκατ. €, η κατασκευή επιδομής της γραμμής. Οι εργασίες υποδομής – επιδομής ολοκληρώθηκαν τον Απρίλιο 2019, και είναι πλέον δυνατή η κυκλοφορία συρμών στη νέα διπλή σιδηροδρομική γραμμή στο τμήμα αυτό.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: «Ναός» παράνομου τζόγου σε κατάστημα στην Αθήνα (pics)
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Ο Καμίνης τρολάρει την Κουντουρά: «Ηράκλειο με Καμίνη – Ηράκλειο με Κουντουρά»
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Καλοκαίρι με Ντίκο Βυζάντιο στο Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης Άνδρου
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Πούτιν: Ελπίζει ότι η κεντρική τράπεζα θα λάβει μια «ισορροπημένη» απόφαση σε σχέση με τα επιτόκια
- Σταϊκούρας: Το θέμα του ελληνικού σιδηρόδρομου και της ασφάλειάς του απαιτεί ένα ολοκληρωμένο σχέδιο
- Έγκλημα στην Καλαμάτα: Λογομάχησαν και μαχαίρωσε μέχρι θανάτου τον εργοδότη του
- Hurriyet: Ο Άσαντ παρέδωσε στο Ισραήλ στοιχεία στρατιωτικών στόχων για να του επιτρέψουν να φύγει από τη Συρία