ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Τα ερωτήματα για υποτιμητική κερδοσκοπία σε Πειραιώς και Εθνική, η δυνατή ΔΕΗ, τα ανέκδοτα με τις πρόωρες εκλογές, ο Σαμαράς και το μήνυμα Μητσοτάκη, οι οργισμένοι βιομήχανοι και ο παραλογισμός με το σπίτι του γιατρού στη Φιλοθέη
Στις οθόνες των σταθμών του μετρό προβάλλονται τα τρία θεματικά βίντεο της καμπάνιας που έχουν ως στόχο την εξάλειψη αντιλήψεων και συμπεριφορών που επιβάλλουν διακρίσεις σε βάρος του γυναικείου ή ανδρικού φύλου και καλλιεργούν έμφυλα στερεότυπα.
Η καμπάνια στέλνει το μήνυμα ότι το ποδόσφαιρο δεν είναι μόνο για αγόρια και το ροζ χρώμα δεν είναι μόνο κοριτσίστικο, ενώ δεν πρέπει να μιλάμε μόνο για τους προέδρους και τους διευθυντές, αλλά και για τις προέδρους και τις διευθύντριες.
«Γυναίκες και άνδρες πρέπει να έχουν ίσες ευκαιρίες. Από πλευράς μας καταβάλλουμε άοκνες προσπάθειες για την καταπολέμηση των στερεοτύπων που έχουν διαμορφώσει συγκεκριμένους ρόλους για τις γυναίκες στην κοινωνία, όμως για την επίτευξη της ουσιαστικής ισότητας απαιτούνται σημαντικές προσπάθειες, υπομονή και επιμονή τόσο από την πολιτεία όσο και από την κοινωνία», δήλωσε η υφυπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, Μαρία Συρεγγέλα, η οποία ευχαρίστησε τη διοίκηση της ΣΤΑΣΥ για τη στήριξή της στην καμπάνια του υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων ενάντια στον σεξισμό.
Διαβάστε επίσης:
Πανελλαδικές 2023: Από σήμερα η υποβολή δήλωσης για συμμετοχή στις εξετάσεις
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Σε νέα επικίνδυνη φάση εισέρχεται ο πόλεμος Ρωσίας – Ουκρανίας
- State Department: Υποκριτική η στάση της Ρωσίας – Ανεύθυνη η ρητορική της
- Ντόναλντ Τραμπ: Προς αναβολή η καταδίκη του για την υπόθεση της Στόρμι Ντάνιελς
- Νετανιάχου: 5 εκατ. δολάρια σε όποιον από τη Λωρίδα της Γάζας παραδώσει όμηρο στο Ισραήλ