ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Ο κ. Σταϊκούρας υπογράμμισε μεταξύ άλλων, ότι ο ΒΟΑΚ είναι δρόμος με υψηλή επικινδυνότητα, για διάφορους υλικοτεχνικούς λόγους και λόγω παλαιότητας, ενώ σημείωσε αναλυτικά την πορεία των διαδικασιών για την κατασκευή του νέου αυτοκινητοδρόμου στην Κρήτη, χαρακτηρίζοντας το έργο ως εμβληματικό.
Παράλληλα, ο Υπουργός τόνισε για ακόμη μία φορά, ότι οι πρώτες παρεμβάσεις οδικής ασφάλειας θα εφαρμοστούν στο πρότυπο των εργασιών, όπως συντελέστηκαν στην Εθνική οδό Πατρών-Πύργου, όπου δε χρειάζεται επιπλέον χρόνος και χρηματοδότηση για αδειοδοτήσεις ή και απαλλοτριώσεις.
Ως προς τα έργα βελτίωσης της ασφάλειας επί του δρόμου, “αυτά περιλαμβάνουν, μεταξύ άλλων, επί συνόλω ή μερικώς, ανάλογα με την εφικτότητα και την αναγκαιότητα, με βάση και τη διεθνή εμπειρία και πρακτική, οριζόντια διαγράμμιση, εύκαμπτα διαχωριστικά κολωνάκια, φωτισμό κόμβων και τμημάτων οδού, αναμόρφωση κατακόρυφης σήμανσης, αντιολισθηρή στρώση κυκλοφορίας, στηθαία ασφαλείας, κλαδοκοπές, φωτεινή σηματοδότηση κόμβων και αποκατάσταση καθιζήσεων οδοστρώματος”, ανέφερε ο κ. Σταϊκούρας και συμπλήρωσε:
«Εργαζόμαστε ώστε κάποιες σημαντικές παρεμβάσεις να έχουν υλοποιηθεί μέχρι το επόμενο καλοκαίρι».
Διαβάστε επίσης:
ΔΥΠΑ: Τελευταία μέρα αιτήσεων για δωρεάν επαγγελματική εκπαίδευση
Τουρκικά ΜΜΕ: Το Καστελόριζο βρίσκεται σε απόσταση που μπορούν να κολυμπήσουν οι Τούρκοι κομάντος
Diddy: Συνελήφθη ο ράπερ μετά τις καταγγελίες για σεξουαλικές επιθέσεις και trafficking
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Τράπεζες: Τι να περιμένουμε το 2025 στα στεγαστικά δάνεια
- «Ημέρα Καριέρας» της ΔΥΠΑ στο Ντίσελντορφ 1.200 θέσεις εργασίας από 45 επιχειρήσεις
- «Κοκκινίζουν» οι μετοχές πληροφορικής – Ποιες εταιρείες έχουν μεγάλες απώλειες
- Μεγάλες αλλαγές στη Δικαιοσύνη: Η στρατηγική για το 2025 και τα άλυτα προβλήματα