ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Σοκ προκλήθηκε από την είδηση ότι ασθενής με κορονοϊό, που είχε μεταφερθεί στα έκτακτα περιστατικά του νοσοκομείου Καρνταρέλι της Νάπολης, πέθανε μέσα σε τουαλέτα του κτιρίου.
Το πτώμα του δεν βρέθηκε από γιατρούς ή νοσοκόμους, αλλά από άλλους ασθενείς που βρίσκονται στο νοσοκομείο σε ράντζα, με την ελπίδα να αδειάσουν κάποια κρεβάτια στους θαλάμους.
«Πρόκειται για δραματικά και απαράδεκτα συμβάντα. Πρέπει να δράσουμε άμεσα, διότι σε πολλές περιοχές της Νάπολης και στα περίχωρά της, η κατάσταση ξεφεύγει από τον έλεγχο» δήλωσε ο Ιταλός υπουργός Εξωτερικών Λουίτζι Ντι Μάιο.
Παράλληλα με την δραστηριοποίηση του στρατού, στενοί συνεργάτες του Κόντε προσθέτουν ότι θα χρησιμοποιηθεί και σειρά ξενοδοχείων για να μπορέσουν να τεθούν σε ασφαλή απομόνωση ασθενείς που δεν παρουσιάζουν βαριά συμπτώματα της covid 19.
Η Νάπολη και τα νοσοκομεία της είχαν ήδη μπει «στο μάτι του κυκλώνα» λόγω των θετικών στον ιό πολιτών που αναγκάσθηκαν να περιμένουν επί ώρες μέσα στα αυτοκίνητά τους έξω από τα επείγοντα περιστατικά. Νοσηλευτές μετέφεραν φιάλες οξυγόνου έξω από τα αυτοκίνητα για να βοηθήσουν, όπως τους ήταν δυνατόν, τους ασθενείς με αναπνευστικά προβλήματα.
Θα βγει ο στρατός
Εν τω μεταξύ, ο Ιταλός πρωθυπουργός Τζουζέπε Κόντε δήλωσε ότι η κυβέρνησή του είναι έτοιμη να παρέμβει στην Νάπολη ζητώντας και τη βοήθεια γιατρών και νοσηλευτικού προσωπικού του στρατού.
Ο περιφερειάρχης της Καμπανίας με πρωτεύουσα την Νάπολη, Βιντσέντσο Ντε Λούκα, ζήτησε από την κυβέρνηση να περιορίσει τις μετακινήσεις των πολιτών, ιδίως στην παραλιακή οδό της πόλης. Ο Κόντε, όμως, απάντησε ότι στη φάση αυτή η άμεση προτεραιότητα είναι τα νοσοκομεία, τα οποία συνεχίζουν να είναι υπερπλήρη.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Δ. Καλαντώνη: Η ιστορία πίσω από την «Εξέλιξη Ζωής», οι δράσεις και οι στόχοι
- Attica Bank: Ανοίγει το παιχνίδι του ανταγωνισμού στις χρεώσεις
- Οι Έλληνες εφοπλιστές παρήγγειλαν εφέτος 230 πλοία – Ποιοι ναυπηγούν και ποιοι πούλησαν και αγόρασαν πλοία
- Άμεση Ανάλυση: Τι συμβαίνει με Optima Bank, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ΟΠΑΠ, Profile, JP Morgan, MicroStrategy, Nike