ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Τι μαγειρεύει ο maître Λιβάνιος, τα ραντεβού του Εξάρχου και το ράλι στην Αττικής, τα μυστικά της ΓΕΚ και τα 19 ευρώ, το beef Σταϊκούρα – Ταχιάου, τι θα στηρίξει ο Μηταράκης, και ο καινοτόμος Ρέμος
«Όταν μιλάμε για το Μετρό Θεσσαλονίκης πρέπει όλοι να ξεκινάμε από ένα μεγάλο “συγγνώμη” προς τους πολίτες που έχουν ταλαιπωρηθεί επί σχεδόν 20 χρόνια για να αποκτήσουν το αυτονόητο. Να αποκτήσουν ένα σύγχρονο μέσο μαζικής μεταφοράς. Ήταν μια συλλογική, διαχρονική αποτυχία πολλών συνεχόμενων κυβερνήσεων που δεν κατάφεραν να υλοποιήσουν εγκαίρως και με βάση τις προδιαγραφές που έπρεπε να έχει αυτό το αναγκαίο έργο», σημείωσε ο κ. Σκέρτσος, μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό City 106,1 FM της Θεσσαλονίκης.
«Το μεγαλύτερο πρόβλημα που αντιμετωπίζει η Θεσσαλονίκη είναι το κυκλοφοριακό και το Μετρό θα έρθει να συμβάλει καθοριστικά στο να μειώσει τις αποστάσεις, να βγάλει από την απομόνωση κοινωνικά υποβαθμισμένες περιοχές», τόνισε ο υπουργός.
Σε ότι αφορά στον σταθμό Βενιζέλου και τις επεκτάσεις του Μετρό ο κ. Σκέρτσος υπογράμμισε: «… Με τις αναγκαίες διασυνδέσεις που θα γίνουν θα δούμε και την επέκταση προς την Καλαμαριά μέχρι τα τέλη του 2025. Ταυτόχρονα προχωράει ο σχεδιασμός, η μελέτη και η καταγραφή του κόστους για την απολύτως αναγκαία επέκταση προς τη Δυτική Θεσσαλονίκη όπου εκεί ζει, κατοικεί, εργάζεται σχεδόν ο μισός πληθυσμός της πόλης».
Τέλος, απάντησε στην πρόταση του ΠΑΣΟΚ για μείωση των συντελεστών ΦΠΑ, λέγοντας πως σε αυτήν την περίπτωση θα είχαμε μια αυτόματη απώλεια εσόδων της τάξης των 3 δισεκατομμυρίων ευρώ για μείωση κατά 2 μονάδες.
Διαβάστε επίσης
Μετρό Θεσσαλονίκης: Στα 3 δισ. ευρώ το κόστος της βασικής γραμμής του μετρό
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Wall Street: Προς νέο ρεκόρ ο Dow Jones μετά την επιλογή Μπέσεντ για το υπ. Οικονομικών
- Γαλλία: Τεστ ελέγχου σε γυναίκες που υποπτεύονται ότι ναρκώθηκαν και βιάστηκαν
- ΗΠΑ: Αποσύρθηκε η υπόθεση για την ανάμειξη του Τραμπ στις εκλογές του 2020
- Οικονόμου: Τίποτα δεν μπορεί να κρυφτεί γύρω από τα αίτια της τραγωδίας των Τεμπών