ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Τα μεγάλα σχέδια της Intralot, το παρασκήνιο για τη ΔΕΠΑ, οι νέες business του Λου Κολλάκη, έτοιμος ο Φέσσας, οι αλλαγές του Νεμπή, τα νέα πλοία του Προκοπίου, το κάλεσμα της Μήτση, οι περιπέτειες της πλατινομαλλούσας σε Βουλιαγμένη – Λεγρενά και ο ΧΧ
«Η εβδομάδα που διανύουμε είναι εβδομάδα γιορτής για τη Θεσσαλονίκη επειδή το Σάββατο θα παραδοθεί στους πολίτες το Μετρό για χρήση», τόνισε ο υπουργός Επικρατείας Άκης Σκέρτσος.
«Όταν μιλάμε για το Μετρό Θεσσαλονίκης πρέπει όλοι να ξεκινάμε από ένα μεγάλο “συγγνώμη” προς τους πολίτες που έχουν ταλαιπωρηθεί επί σχεδόν 20 χρόνια για να αποκτήσουν το αυτονόητο. Να αποκτήσουν ένα σύγχρονο μέσο μαζικής μεταφοράς. Ήταν μια συλλογική, διαχρονική αποτυχία πολλών συνεχόμενων κυβερνήσεων που δεν κατάφεραν να υλοποιήσουν εγκαίρως και με βάση τις προδιαγραφές που έπρεπε να έχει αυτό το αναγκαίο έργο», σημείωσε ο κ. Σκέρτσος, μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό City 106,1 FM της Θεσσαλονίκης.
«Το μεγαλύτερο πρόβλημα που αντιμετωπίζει η Θεσσαλονίκη είναι το κυκλοφοριακό και το Μετρό θα έρθει να συμβάλει καθοριστικά στο να μειώσει τις αποστάσεις, να βγάλει από την απομόνωση κοινωνικά υποβαθμισμένες περιοχές», τόνισε ο υπουργός.
Σε ότι αφορά στον σταθμό Βενιζέλου και τις επεκτάσεις του Μετρό ο κ. Σκέρτσος υπογράμμισε: «… Με τις αναγκαίες διασυνδέσεις που θα γίνουν θα δούμε και την επέκταση προς την Καλαμαριά μέχρι τα τέλη του 2025. Ταυτόχρονα προχωράει ο σχεδιασμός, η μελέτη και η καταγραφή του κόστους για την απολύτως αναγκαία επέκταση προς τη Δυτική Θεσσαλονίκη όπου εκεί ζει, κατοικεί, εργάζεται σχεδόν ο μισός πληθυσμός της πόλης».
Τέλος, απάντησε στην πρόταση του ΠΑΣΟΚ για μείωση των συντελεστών ΦΠΑ, λέγοντας πως σε αυτήν την περίπτωση θα είχαμε μια αυτόματη απώλεια εσόδων της τάξης των 3 δισεκατομμυρίων ευρώ για μείωση κατά 2 μονάδες.
Διαβάστε επίσης
Μετρό Θεσσαλονίκης: Στα 3 δισ. ευρώ το κόστος της βασικής γραμμής του μετρό
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Καιρός: Χιόνια, θυελλώδεις άνεμοι και τσουχτερό κρύο – Σε ποιες περιοχές είναι υποχρεωτικές οι αντιολισθητικές αλυσίδες -Πώς γίνεται η κυκλοφορία στο οδικό δίκτυο
- Λ. Βιλδιρίδη – ΤΕΠ: Παρακολούθηση των εφημεριών σε real time από τον Ιανουάριο του ‘25
- GrePort 2024 (Γιώργος Βαγγέλας και Θάνος Πάλλης): Οι 13 Οργανισμοί Λιμένων είχαν τζίρο 361 εκατ. ευρώ και κέρδη 192 εκατ. ευρώ
- Υπερταμείο: Η «μάχη» Δημητριάδη – Πολίτη και οι 4 ακόμη υποψήφιοι CEO