Απάτη με τηλεφωνικές κλήσεις που προέρχονται από δήθεν εκπροσώπους του ΔΕΔΔΗΕ με στόχο το άδειασμα τραπεζικών λογαριασμών βρίσκεται σε εξέλιξη.

Απατεώνες που παριστάνουν εκπροσώπους του ΔΕΔΔΗΕ επικοινωνούν με ανυποψίαστους πολίτες τηλεφωνικά και προσπαθούν να αποσπάσουν κωδικούς τραπεζικών λογαριασμών με το πρόσχημα να καταθέσουν χρήματα για την επιδότηση του ρεύματος, το λεγόμενο Power Pass.

Προκειμένου, υποτίθεται, να εγκριθεί η πίστωση της επιδότησης στον λογαριασμό του υποτιθέμενου δικαιούχου, τους αποστέλλεται ένας σύνδεσμος (link) μέσω Viber, τον οποίο καλούνται να πατήσουν και να εισέλθουν σε ένα περιβάλλον e-banking προκειμένου να τους πιστωθεί άμεσα το χρηματικό ποσό.

Από τον ΔΕΔΔΗΕ τονίζεται ότι ο οργανισμός δεν έρχεται ποτέ σε επικοινωνία μέσω τηλεφώνου ή Viber για τέτοια θέματα και με αυτόν τον τρόπο, ούτε ζητούνται ποτέ στοιχεία τραπεζικού λογαριασμού.

Ειδικά το τελευταίο διάστημα οι προσπάθειες επίδοξων κακοποιών για απάτες μέσω διαδικτύου ή τηλεφώνου έχουν πληθύνει.

Από τη Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος τονίζεται ότι «παρόμοια περιστατικά που μας έχουν καταγγελθεί στο παρελθόν αποδείχθηκαν ότι ήταν απάτες. Συνιστούμε να μην αποστέλλεται τραπεζικά ή προσωπικά σας στοιχεία ή χρήματα, διαδικτυακά. Τέλος, δύνασθε, εφόσον επιθυμείτε, να μεταβείτε σε οποιαδήποτε Δικαστική ή Αστυνομική Αρχή για την υποβολή μηνυτήριας αναφοράς».

Διαβάστε επίσης: