Ο υπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων Κωστής Χατζηδάκης, ανακοίνωσε σήμερα ότι θα πραγματοποιηθεί πειθαρχικός έλεγχος για για δέκα περιπτώσεις “Οδύσσειας” ασφαλισμένων από υπηρεσίες του ΕΦΚΑ που παραπέμπουν η μία στην άλλη, δεν ανταποκρίνονται επί μήνες ή και χρόνια σε αιτήματα ασφαλισμένων, δεν απαντούν σε τηλεφωνικές κλήσεις, e mail και επιστολές, κ.α.

Σε δήλωσή του ο κ. Χατζηδάκης επεσήμανε συγκεκριμένα: “Αποφάσισα να στείλω 10 περιπτώσεις ακραίας ταλαιπωρίας πολιτών από υπηρεσίες του ΕΦΚΑ για πειθαρχικό έλεγχο. Δεν μένω σ’ αυτό. Πάμε σε άμεση αναβάθμιση του τηλεφωνικού κέντρου, αλλά παράλληλα και σε επέκταση των ψηφιακών συναλλαγών με τον ΕΦΚΑ”.

Όπως υπογράμμισε ο υπουργός Εργασίας, “επειδή ο ΕΦΚΑ κάνει κοινωνική πολιτική, θέλω να ξεκαθαρίσω ότι δεσποτικές συμπεριφορές υπαλλήλων δεν γίνονται ανεκτές!”, αφού όπως είπε “πλήττουν μεταξύ άλλων και την εικόνα όλων των ευσυνείδητων υπαλλήλων του ΕΦΚΑ που κάνουν καλά τη δουλειά τους”.

“Γι’ αυτό αν χρειαστεί”, επισήμανε ο κ. Χατζηδάκης, “θα προχωρήσω και σε άλλους πειθαρχικούς ελέγχους”.

Διαβάστε ακόμα:

Χατζηδάκης για εργασιακό: Οι εργαζόμενοι αποκτούν νέες δυνατότητες, νέες ευκαιρίες, νέα δικαιώματα

Χατζηδάκης: Ο ΣΥΡΙΖΑ υπερψήφισε σχεδόν τα μισά άρθρα – Περιμένουμε εξήγηση για το ρεσιτάλ υποκρισίας

Χατζηδάκης για εργασιακό: Είναι ένα μεγάλο βήμα μπροστά- Εκσυγχρονίζει σημαντικά το εργατικό δίκαιο

 

Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση