Μια νέα δύσκολη νύχτα θα κληθεί να αντιμετωπίσει η Πυροσβεστική, καθώς για μια ακόμη ημέρα δεκάδες φωτιές ξέσπασαν σε όλη τη χώρα, με τα κρισιμότερα μέτωπα αυτή την ώρα να εντοπίζονται σε Κω και Χίο.

Αντίθετα, χωρίς ενεργά μέτωπα είναι πλέον οι πυρκαγιές που ξέσπασαν νωρίτερα σε Μονεμβασιά και Κρήτη.

Στη Χίο, τέσσερις πυροσβέστες και ένας εθελοντής (συνταξιούχος Πυροσβέστης) έπαθαν εγκαύματα από την πυρκαγιά, έχοντας διακομιστεί στο νοσοκομείο. Νωρίτερα εστάλη μήνυμα από το 112 για την εκκένωση στο Μετόχι της Χϊου.

Αντίστοιχα, μηνύματα 112 για την εκκένωση της Καρδάμαινας εστάλησαν στη Κω.

Συνολικά, και στις δύο φωτιές επιχειρούν πάνω από 200 πυροσβέστες: 68 στην Κω και 142 στη Χίο.

Ειδικότερα, στην πυρκαγιά της Κω, επιχειρούν 68 πυροσβέστες με 6 ομάδες δασοκομάντος, συμπεριλαμβανομένων 32 πυροσβεστών που μετέβησαν αεροπορικώς από Αθήνα, 9 οχήματα, 6 αεροσκάφη και 2 ελικόπτερα. Οι δυνάμεις στο νησί θα ενισχυθούν περαιτέρω με 15 πυροσβέστες και 2 οχήματα που μεταβαίνουν ακτοπλοϊκώς από Ρόδο.

Στην πυρκαγιά της Χίου επιχειρούν 142 πυροσβέστες με 8 ομάδες δασοκομάντος, συμπεριλαμβανομένων 30 πυροσβεστών που μετέβησαν αεροπορικώς από Αθήνα, 21 οχήματα, 7 αεροσκάφη και 3 ελικόπτερα εκ των οποίων το 1 για το συντονισμό τους. Οι δυνάμεις θα ενισχυθούν τις επόμενες ώρες με 66 πυροσβέστες και 12 οχήματα που μεταβαίνουν ακτοπλοϊκώς από Λέσβο και Αθήνα.

Σε προηγούμενη ενημέρωση, ο Πύραρχος Βασίλειος Βαθρακογιάννης αναφέρθηκε στην εξέλιξη των πύρινων μετώπων, τονίζοντας πως η πυρκαγιά στη Χίο είναι ιδιαίτερα δύσκολη.

Συνολικά, 51 αγροτοδασικές πυρκαγιές εκδηλώθηκαν το τελευταίο 24ωρο. Οι 44 από αυτές αντιμετωπίστηκαν άμεσα και οι πυροσβεστικές δυνάμεις αυτή τη στιγμή αντιμετωπίζουν ακόμη 8 πυρκαγιές.

Σύμφωνα με την ενημέρωση της Πυροσβεστική, χωρίς ενεργό μέτωπο είναι οι πυρκαγιές σε Δίστομο Βοιωτίας, Ζάκυνθο, Ηράκλειο Κρήτης και στον Άγιο Ελισσαίο Λακωνίας.

Διαβάστε επίσης

Θεσσαλονίκη: Εντός 2024 η δημοπράτηση για την επέκταση της πεζοδρόμησης της Αγίας Σοφίας

ΗΠΑ: «Ο Τραμπ νομίζει πως είναι υπεράνω του νόμου» λέει η πλευρά Μπάιντεν

Μετρό Θεσσαλονίκης: Πώς θα ενσωματωθεί στο σύστημα συγκοινωνιών