Πάνω από 100 πελάτες περίμεναν στην ουρά για να μπουν στο κατάστημα της εταιρίας ειδών πολυτελείας Chanel σήμερα στη Σεούλ, αδιαφορώντας για τις ανησυχίες για πιθανό δεύτερο κύμα κρουσμάτων καθώς ήθελαν να προλάβουν τις επικείμενες αυξήσεις των τιμών.

Οι Νοτιοκορεάτες συρρέουν στα καταστήματα από τότε που η κυβέρνηση ξεκίνησε αυτό τον μήνα να χαλαρώνει τους κανόνες περί κοινωνικής αποστασιοποίησης που στόχο έχουν να περιορίσουν την διάδοση του ιού, γεγονός που υποδηλώνει αυξημένη ζήτηση από όσους παρέμειναν σπίτι τους και καταπίεσαν την τάση τους για καταναλωτικές δαπάνες.

Ωστόσο, οι καταναλωτές συγκεντρώθηκαν έξω από το κατάστημα της Chanel, την ίδια ώρα που πάνω από 100 νέα κρούσματα, που συνδέονται με τα νυχτερινά κλαμπ της Σεούλ, δημιούργησαν φόβους για νέο κύμα μολύνσεων σε μια χώρα που από πολλούς θεωρείται παράδειγμα προς μίμηση.

Οι φήμες που κυκλοφόρησαν στο Διαδίκτυο ότι επίκεινται αυξήσεις στις τιμές της Chanel είχαν ως αποτέλεσμα πελάτες, φορώντας τις απαραίτητες μάσκες, να αρχίσουν να φθάνουν έξω από το κατάστημα στις 5 τα ξημερώματα και σε κοντινή απόσταση ο ένας από τον άλλο να σχηματίζουν μια μεγάλη ουρά γύρω από το πολυκατάστημα Lotte στο κέντρο της Σεούλ. Αυτοί που στέκονταν στην ουρά πήραν αριθμό προτεραιότητας για να μπουν στο κατάστημα που άνοιγε στις 10.30 τοπική ώρα.

Η Λι Τζι-γεόν, 54 ετών, δήλωσε ότι έφθασε έξω από το κατάστημα στις 7.30 το πρωί και ότι ο μελλοντικός γαμπρός της βρισκόταν σε άλλο πολυκατάστημα για να αγοράσει μια τσάντα Chanel για την κόρη της ως δώρο για τον γάμο τους, που λόγω της πανδημίας μεταφέρθηκε για την επόμενη χρονιά από φέτος τον Νοέμβριο.

«Έχουμε πάει στο κατάστημα της Chanel αρκετές φορές πριν και προβληματιζόμασταν εάν θα την αγοράζαμε ή όχι. Αλλά μιας και οι τιμές θα αυξηθούν, αποφασίσαμε να την αγοράσουμε τώρα», δήλωσε η Λι.

Πολλοί Νοτιοκορεάτες προσφέρουν τσάντες πολυτελείας ως δώρα σε γάμους, μεταξύ των οποίων και ένας άνδρας που στεκόταν στην ουρά και δήλωσε πως και ο δικός του γάμος αναβλήθηκε.

Εκπρόσωπος δημοσίων σχέσεων της Chanel στη Σεούλ δήλωσε ότι η εταιρία αύξησε τις τιμές στη γαλλική αγορά την Δευτέρα και ότι οι τιμές θα αυξηθούν και σε όλες τις άλλες αγορές της.

«Σε αυτούς τους δύσκολους καιρούς για τις εταιρίες μεταποίησης και τους προμηθευτές μας, είναι σημαντικό για τη Chanel να συνεχίσει να τους στηρίζει με τον καλύτερο δυνατόν τρόπο», ανέφερε η εταιρία, που εδρεύει στο Παρίσι, σε ανακοίνωση.

Το πολυκατάστημα Lotte ανακοίνωσε ότι οι πωλήσεις ειδών πολυτελείας αυξήθηκαν κατά 30% από την 1η έως τις 10 Μαΐου συγκριτικά με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο, ξεπερνώντας τις συνολικές πωλήσεις.

«Τα προϊόντα πολυτελείας σημείωσαν ασυνήθιστα υψηλή αύξηση στις πωλήσεις συγκριτικά με άλλα προϊόντα», δήλωσε ο εκπρόσωπος Μουν Χο-ικ. «Υπάρχουν δύο με τρεις φορές περισσότεροι άνθρωποι απ’ ό,τι συνήθως που περιμένουν στην ουρά».

Ο Μουν απέδωσε το γεγονός ότι στη αυξημένη ζήτηση από ανθρώπους έμειναν στο σπίτι τους για να αποφύγουν τον ιό, καθώς και από αυτούς που κανονικά θα αγόραζαν προϊόντα πολυτελείας στο εξωτερικό όπου μπορεί να είναι φθηνότερα, αλλά που δεν έχουν καταφέρει να ταξιδέψουν λόγω της πανδημίας.

Η Νότια Κορέα είναι η όγδοη μεγαλύτερη στον κόσμο αγορά ειδών πολυτελείας, σύμφωνα με στοιχεία της εταιρίας αναλύσεων Euromonitor. Η χώρα έχει καταγράψει πάνω από 11.000 κρούσματα και περισσότερους από 250 θανάτους.