Στο πλαίσιο του συνολικού σχεδιασμού συντήρησης του οδικού δικτύου και βελτίωσης της οδικής ασφάλειας η Περιφέρεια Αττικής υλοποίησε εκτεταμένες εργασίες στη Λεωφόρο Κηφισού.

Με τις σχετικές παρεμβάσεις οι οποίες ολοκληρώθηκαν, αφού αξιολογήθηκε ο βαθμός επικινδυνότητας και φθοράς, επετεύχθη η αντικατάσταση του ασφαλτοτάπητα σε ποσοστό 55% επί της συνολικής επιφάνειας.

1

Ταυτόχρονα έγιναν νέες διαγραμμίσεις, αντικαταστάθηκαν φθαρμένες πινακίδες σήμανσης, προστέθηκαν νέες ηλεκτρονικές πινακίδες Matrix για την καλύτερη πληροφόρηση των οδηγών και έγιναν ουσιαστικές παρεμβάσεις σε σημεία μειωμένης οδικής ασφάλειας.

Επιπλέον βελτιώθηκαν σημαντικά οι συνθήκες της νυχτερινής οδήγησης με το νέο φωτισμό χαμηλής κατανάλωσης Led και την τοποθέτηση ειδικού φωτισμού σύμφωνα με αρχιτεκτονική μελέτη στις γέφυρες.

Με αφορμή την ολοκλήρωση των εργασιών ο Περιφερειάρχης Αττικής Γ. Πατούλης δήλωσε: «Παραδίδουμε έναν  ασφαλέστερο δρόμο στους πολίτες της Αττικής που έρχεται να προστεθεί στην συνολική βελτίωση του οδικού δικτύου αρμοδιότητας μας. Με  συγκεκριμένα και στοχευμένα έργα, αξιοποιώντας και καινοτόμα εργαλεία επενδύουμε  στην ενίσχυση της οδικής ασφάλειας σε  όλο το  οδικό δίκτυο αρμοδιότητας μας. Η αξία της ζωής παραμένει για εμάς αδιαπραγμάτευτη προτεραιότητα».

Τα σχετικά έργα πραγματοποιήθηκαν από την Διεύθυνση Διαχείρισης Μητροπολιτικών Υποδομών στο πλαίσιο του έργου «Συντήρηση-Βελτίωση οδοστρώματος, οριζόντιας και κατακόρυφης σήμανσης των οδικών αξόνων της Ν.Ε.Ο.Α.Κ. & της Λ. Κηφισού και των προσβάσεων του, στα όρια αρμοδιότητας Περιφέρειας Αττικής».

Να σημειωθεί ότι η συντήρηση της Λεωφόρου Κηφισού είναι αρμοδιότητα της Περιφέρειας Αττικής. Ο αυτοκινητόδρομος είναι συνολικού μήκους 14 χιλιομέτρων και  εκτείνεται από το Φαληρικό Δέλτα μέχρι τον κόμβο της Αττικής Οδού. Αποτελεί τμήμα της διεθνούς οδικής αρτηρίας Ε95 (Νέα εθνική οδό Αθηνών – Θεσσαλονίκης). Πρόκειται για την κεντρικότερη και την πλέον πολυσύχναστη οδική αρτηρία της χώρας. Μάλιστα, από το 1990 που έγινε ο εγκιβωτισμός του ποταμού Κηφισού και κατασκευάστηκε η Λεωφόρος, δεν έγινε καμία ουσιαστική παρέμβαση συντήρησης. Το οδόστρωμα είχε καταστραφεί στο μεγαλύτερο τμήμα του με αποτέλεσμα να καταγράφονται αρκετά προβλήματα στην οδική ασφάλεια.

Η εκτέλεση των εργασιών στη Λεωφόρο Κηφισού ήταν ιδιαίτερα απαιτητική λόγω των κυκλοφοριακών συνθηκών και πραγματοποιήθηκε κατά τις νυχτερινές ώρες με τη μικρότερη δυνατή όχληση στην κυκλοφορία.

Διαβάστε επίσης:

Ένα στα δέκα ελληνόκτητα πλοία με ελληνική σημαία

Γιάννης Κούστας: Η Moody’s αναβαθμίζει την Danaos – Οι προβλέψεις για την εταιρεία

Costa Crociere: Με ζημιές 2,110 δισ. λόγω μείωσης της αξίας των πλοίων