Από τη Δευτέρα 4 Νοεμβρίου το μέτρο της επιβίβασης αποκλειστικά από την μπροστινή πόρτα του οδηγού επεκτείνεται σε δεκατρείς επιπλέον λεωφορειακές γραμμές του ΟΑΣΘ. Το μέτρο είναι ήδη σε ισχύ από τον περασμένο Σεπτέμβριο σε δέκα γραμμές, ενώ πλέον η επιβίβαση αποκλειστικά από την πόρτα του οδηγού θα γίνεται στις 23, από τις συνολικά 40 λεωφορειακές γραμμές του ΟΑΣΘ.
Το μέτρο επεκτείνεται στις εξής γραμμές: 11 (Πυλαία – Ν. Σ. Σταθμός), 15 (Σαράντα Εκκλησιές – Ιστορικό Κέντρο), 16 (Ευαγγελίστρια – Ιστορικό Κέντρο), 17 (Τριανδρία – Ν. Σ. Σταθμός), 18 (Άγιοι Ανάργυροι – Κορδελιό), 19 (Κορδελιό – Ν. Σ. Σταθμός), 20 (Μενεμένη – Αριστοτέλους), 21 (Εύοσμος – Αριστοτέλους), 23 (Ν. Σ. Σταθμός – Συκιές), 25 (Νεάπολη – Βενιζέλου), 29 (Πολίχνη – Αριστοτέλους), 33 (Άγιος Παντελεήμων – Βενιζέλου) και 39 (Κηφισιά – Δικαστήρια).
Όπως αναφέρεται σε σχετικό δελτίο Τύπου του Οργανισμού, το μέτρο της επιβίβασης από την μπροστινή πόρτα, που άρχισε να ισχύει πιλοτικά από 23 Σεπτεμβρίου, στόχευε στη μείωση της εισιτηριοδιαφυγής. Από τη διοίκηση του ΟΑΣΘ αξιολογήθηκε θετικά, καθώς καταγράφηκε θεαματική άνοδος στη χρήση εισιτηρίων.
Ενδεικτικά αναφέρεται πως από την 1η Οκτωβρίου έως και τις 18 του μηνός σημειώθηκε, σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό χρονικό διάστημα, αύξηση στις εισπράξεις 67,19% στα προτυπωμένα εισιτήρια και 37,44% στις κάρτες απεριορίστων διαδρομών, ενώ στις δέκα λεωφορειακές γραμμές του ΟΑΣΘ, όπου εφαρμόζεται ήδη η επιβίβαση από την μπροστινή πόρτα, αυξήθηκαν οι επικυρώσεις προτυπωμένων εισιτηρίων κατά 35,75%.
«Η επιβίβαση από την πόρτα του οδηγού θα επεκταθεί, μέχρι το τέλος του έτους, σε όλες τις λεωφορειακές γραμμές του ΟΑΣΘ. Υπάγεται σε ένα πλέγμα μέτρων το οποίο έχει εκπονήσει ο Οργανισμός για τον περιορισμό της εισιτηριοδιαφυγής και έχει εγκριθεί από τον ΟΣΕΘ», τονίζει ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΑΣΘ, Κώστας Ταγγίρης.
Τονίζει, δε, ο κ. Ταγγίρης πως «οι αστικές συγκοινωνίες αποτελούν ένα δημόσιο αγαθό και το κυρίως έσοδό τους είναι το εισιτήριο. Επομένως, για να μπορούμε να απολαμβάνουμε ποιοτικές αστικές συγκοινωνίες, πρέπει οι επιβάτες να πληρώνουν εισιτήριο».
Διαβάστε επίσης:
Temu: Στο στόχαστρο της ΕΕ για πιθανή πώληση παράνομων προϊόντων
Πανέτα (ΕΚΤ): Ο λόγος που χρειάζονται περισσότερες μειώσεις επιτοκίων