ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Επιπρόσθετα, με τη σημερινή του ανακοίνωση ο ΟΑΣΘ προχωρά και σε διευκρινίσεις σχετικά με τη διαδικασία που ακολουθήθηκε αναφορικά με το λεωφορείο που παρουσίασε βλάβη. Όπως αναφέρεται, κάθε φορά που υπήρξε δελτίο βλάβης του λεωφορείου που ενεπλάκη στο χθεσινό περιστατικό, το οποίο απέκτησε ο Οργανισμός μέσω leasing, έγινε επιδιόρθωση από τους τεχνικούς του αναδόχου, που είναι υπεύθυνος για τη συντήρησή του, ενώ ακολούθως έγινε έλεγχος από τους τεχνικούς της διεύθυνσης συντήρησης του φορέα.
Αμέσως μετά το χθεσινό ατύχημα, όπως επισημαίνεται, με την έγκριση της τροχαίας Θεσσαλονίκης, το λεωφορείο του ΟΑΣΘ μετακινήθηκε οδικώς -και όχι με γερανό, καθώς η τεχνική εικόνα έδειχνε ότι μπορεί να κυκλοφορήσει- σε ΚΤΕΟ, κάτι που αποτελεί πάγια τακτική του οργανισμού σε περιπτώσεις ατυχημάτων.
Στο ΚΤΕΟ, κατά τον ΟΑΣΘ, διαπιστώθηκε ότι δεν υπάρχει βλάβη στο σύστημα πέδησης και στη συνέχεια το λεωφορείο μετακινήθηκε στο αμαξοστάσιο του οργανισμού στον Φοίνικα, προκειμένου να επισκευαστούν οι βλάβες που προκλήθηκαν στο αμάξωμα από τη σύγκρουση, αλλά και να γίνει περαιτέρω τεχνική διερεύνηση των συνθηκών του ατυχήματος.
«Αυτό το δυσάρεστο γεγονός αποτελεί αφορμή, ώστε ο ΟΑΣΘ να εντείνει τους ελέγχους όλων των λεωφορείων», επισημαίνεται στη σημερινή ανακοίνωση, μέσω της οποίας ο Οργανισμός εύχεται περαστικά στους πέντε ελαφρά τραυματίες επιβάτες.
Διαβάστε επίσης:
Αυξήθηκαν τo διαθέσιμο εισόδημα και η καταναλωτική δαπάνη των νοικοκυριών το 2023 – Κατά 8,1% και 6,5% αντίστοιχα
ΕΛΣΤΑΤ: Μείωση 2,9% στον όγκο της ιδιωτικής οικοδομικής δραστηριότητας τον Ιούλιο 2024
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Μιχάλης Σιαμίδης στο mononews: Κάθε επιχείρηση πρέπει να χτίσει το δικό της επιχειρηματικό μοντέλο
- Τι θα εισφέρει η Μπάρμπα Στάθης στην Ideal Holdings
- OΠΑΠ: Γιατί η αγορά περιμένει ότι θα σπάσει το φράγμα των 770 εκατ. ευρώ EBITDA φέτος
- Αρ. Παντελιάδης (ΕΣΕ): Οι τιμές στα σούπερ μάρκετ δεν θα επιστρέψουν ποτέ στα προ 3ετίας επίπεδα