ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Ο 23χρονος προσπάθησε να προσπεράσει προπορευόμενο όχημα, που οδηγούσε μια γυναίκα.
Την ίδια στιγμή, όμως, η οδηγός του αυτοκινήτου προσπάθησε να στρίψει και ο 23χρονος, για να την αποφύγει, έκανε ελιγμό, με αποτέλεσμα να χάσει τον έλεγχο του αυτοκινήτου, με μεγάλη ταχύτητα να προσκρούσει σε κολόνα της ΔΕΗ και να βρει τραγικό θάνατο.
Η τραγωδία που σημειώθηκε στον Άγιο Στέφανο ξυπνά μνήμες από το φρικτό τροχαίο της 26ης Φεβρουαρίου του 2017, στο οποίο είχε σκοτωθεί ο 24χρονος Γιώργος Βακάκης, γιος του ιδιοκτήτη των Jumbo, Απόστολου. Μαζί του είχαν χάσει τη ζωή τους ο φίλος του, Ανδρέας Γεωργακόπουλος, που βρισκόταν στη θέση του συνοδηγού της μοιραίας Porsche, καθώς και η τότε σύζυγος του Υπάτιου Πατμάνογλου, Αποστολία, μαζί με τον μόλις τριών ετών γιο τους, Παύλο.
Το μοιραίο τροχαίο είχε συμβεί στην εθνική οδό Αθηνών-Λαμίας, όταν η Porsche εξετράπη της πορείας της στον δρόμο ταχείας κυκλοφορίας, έφυγε με το πλάι στον παράδρομο και έπεσε σαν πύραυλος πάνω στο σταθμευμένο όχημα.
Μέσα στο ακινητοποιημένο αυτοκίνητο, που βρισκόταν έξω από τουαλέτες στο πάρκινγκ της εθνικής οδού, βρισκόταν η 33χρονη Αποστολία, με τον μικρό γιο της, ηλικίας μόλις τριών ετών, που έχασαν τη ζωή τους ακαριαία.
Πριν από λίγα χρόνια
Πριν από πέντε χρόνια ο πατέρας του νεαρού Ζαχαριά είχε εμπλακεί σε ένα άλλο τροχαίο ατύχημα το οποίο είχε σημειωθεί στις 3 Αυγούστου του 2014, στη συμβολή των οδών Ελευθερίου Βενιζέλου και Αγίων Σαράντα στην Εκάλη.
Πρωταγωνιστής στο τροχαίο είναι ο επιχειρηματίας Αλέξανδρος Ζαχαριάς, γνωστός για τα καταστήματα εμπορίας παιχνιδιών, ο οποίος οδηγώντας το αυτοκίνητό του, μάρκας Ferrari και κόκκινου χρώματος, συμμετείχε στο ατύχημα κατά το οποίο ενεπλάκησαν ακόμη δύο Ι.Χ. (Smart, Audi).
Το όχημά του κατέληξε στα προστατευτικά κιγκλιδώματα του πεζοδρομίου, αφού πρώτα είχε περάσει στο αντίθετο ρεύμα κυκλοφορίας προκειμένου να αποφύγει τα δύο διερχόμενα Ι.Χ.
Ο ιδιοκτήτης της κόκκινης Ferrari, κ. Ζαχαριάς, ο οποίος επέστρεφε σπίτι του μαζί με τον 17χρονο τότε, γιο του, υπέστη μικροτραυματισμό στο πρόσωπο και επισκέφτηκε ιδιωτική κλινική της Αθήνας.
«Έριξα το όχημα στα κάγκελα για να αποφύγω τη σύγκρουση»
Μιλώντας τότε στους δημοσιογράφους, ο γνωστός έμπορος παιχνιδιών, είχε επισημάνει ότι δεν ήταν στο αντίθετο ρεύμα και ότι, όταν είδε τα οχήματα μπροστά του, «έκοψε» το τιμόνι και «κάρφωσε» τη Ferrari στα κάγκελα.
«Θυσίασα τα υλικά αγαθά. Για μένα δεν μετράνε, όση αξία κι αν έχουν. Πέταξα το Ι.Χ. για να αποφύγω τα οχήματα που ήταν μπροστά μου» εξηγούσε ο ίδιος. «Σέβομαι τους συνανθρώπους μου. Το κοντέρ του αυτοκινήτου μου γράφει 20.000 χιλιόμετρα σε 10 χρόνια, δεν το κυκλοφορώ για να πουλήσω εφέ. Συμβαίνουν αυτά (σ.σ.: τροχαίο), δεν ξέρουμε ακόμη ποιος ευθύνεται» είχε πει τότε.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Βλάβη υπέστη το ΣΑΟΝΗΣΟΣ
- Στο κόκκινο οι αγορές εξαιτίας της κλιμάκωσης στον πόλεμο Ουκρανίας-Ρωσίας
- Ο Κανονισμός ΕΕ 2017/352 και η μεταμόρφωση των ευρωπαϊκών λιμένων: Διαφάνεια, ανταγωνιστικότητα και ασφάλεια στη σύγχρονη ναυτιλία
- Ουκρανία: Πραγματοποίησε το πρώτο χτύπημα με πύραυλο ATACMS σε ρωσικό έδαφος