Οι πωλήσεις τροφίμων στη Βρετανία αυξήθηκαν κατά 6,9% τον Οκτώβριο σε σχέση με τον περσινό, ενώ την τελευταία εβδομάδα του μήνα αυτού αυξήθηκαν κατά 7,2% καθώς οι καταναλωτές στην Αγγλία προετοιμάζονταν για το δεύτερο lockdown, σύμφωνα με τα δεδομένα της βιομηχανίας που δόθηκαν σήμερα στη δημοσιότητα.

Λόγω της αύξησης των προσβληθέντων από τον νέο κορονοϊό σε ανησυχητικό βαθμό, η βρετανική κυβέρνηση επέβαλε εκ νέου καραντίνα στην Αγγλία, η οποία τέθηκε σε ισχύ την περασμένη Πέμπτη και αναμένεται να διαρκέσει ως τις 2 Δεκεμβρίου.

Όλα τα καταστήματα με μη απαραίτητα είδη υποχρεώθηκαν να κλείσουν, όπως και οι παμπ, τα καφέ και τα εστιατόρια, στα οποία επιτρέπεται η πώληση και η διανομή μόνον προϊόντων σε πακέτο. Στους πολίτες επίσης έχει γίνει σύσταση να εργάζονται, αν είναι δυνατόν, από το σπίτι. Όλοι αυτοί οι παράγοντες συνέβαλαν στην αύξηση των πωλήσεων των σουπερμάρκετ.

Η εταιρεία ερευνών αγοράς Nielsen ανακοίνωσε ότι τις τέσσερις εβδομάδες που προηγήθηκαν της 31ης Οκτωβρίου, οι καταναλωτές στο Ηνωμένο Βασίλειο δαπάνησαν κατά μέσον όρο 17,70 στερλίνες (σχεδόν 20 ευρώ) ανά καλάθι στα καταστήματα και μέσω διαδικτύου, ποσό το οποίο ήταν κατά 20% υψηλότερο από αυτό που είχαν δαπανήσεει την ίδια περίοδο πέρυσι.

Ωστόσο, ο αριθμός των επισκέψεων στα καταστήματα παρέμεινε χαμηλός, δηλαδή 12% κάτω σε σχέση με την ίδια περίοδο πέρυσι, καθώς οι καταναλωτές έχουν περιορίσει τις μη απαραίτητες μετακινήσεις τους και επισκέψεις τους στα καταστήματα.

Παράλληλα, οι πωλήσεις μέσω ίντερνετ αυξήθηκαν κατά 87%.

Ειδικότερα, οι πωλήσεις μπίρας, κρασιών και οινοπνευματωδών ποτών σημείωσαν αύξηση 15%, κατεψυγμένων τροφίμων 16% και συσκευασμένων τροφίμων 11%, ενώ αυτά αποτελούν τις τέσσερις κατηγορίες ειδών διατροφής, των οποίων οι πωλήσεις αυξήθηκαν με τον ταχύτερο ρυθμό κατά τη διάρκεια του μήνα.

Από τις τέσσερις μεγάλες αλυσίδες σουπερμάρκετ της Βρετανίας, η Morrisons, η οποία βρίσκεται στην τέταρτη θέση, είχε την μεγαλύτερη αύξηση πωλήσεων, καταγράφοντας μια άνοδο 8% τις 12 εβδομάδες που προηγήθηκαν της 31ης Οκτωβρίου.

Η πρώτη αλυσίδα στην αγορά, η Tesco, κατέγραψε αύξηση 6,2%, ακολουθούμενη από την Sainsbury’s με 5,7% και την Asda της Walmart με 3%.

Εξάλλου, βάσει των προβλέψεων της Nielsen, οι καταναλωτές στη Βρετανία θα δαπανήσουν το ποσό ρεκόρ των επιπλέον 2 δισεκατομμυρίων στερλινών στα σουπερμάρκετ όλο το τρίμηνο ως τις 26 Δεκεμβρίου και οι πωλήσεις θα αυξηθούν κατά 7%.

Διαβάστε ακόμη:

Βρετανία: Ένα εμβόλιο κατά της COVID-19 ενδέχεται να είναι έτοιμο έως τα Χριστούγεννα

EasyJet: Κόβει και άλλο το πρόγραμμα πτήσεων της

Brexit: Παραμένουν σημαντικές διαφωνίες μεταξύ ΕΕ και Βρετανίας παραδέχθηκαν οι δύο πλευρές

Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση