ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Από σήμερα, Δευτέρα 13 Σεπτεμβρίου τίθενται σε εφαρμογή νέα μέτρα κατά του κορονοιού.
Μετά από υπουργική απόφαση θα επιτρέπεται ένα άτομο ανά 9 τ.μ. σε συγκεκριμένους χώρους, όπως σούπερ μάρκετ φούρνους και φαρμακεία.
Ειδικότερα, για τα καταστήματα τροφίμων (π.χ. σούπερ μάρκετ, μίνι μάρκετ, φούρνοι, κρεοπωλεία, ιχθυοπωλεία, ζαχαροπλαστεία), φαρμακεία, πρατήρια υγρών καυσίμων, pet shop, καθαριστήρια και καταστήματα πώλησης καπνικών/ατμιστικών προϊόντων, ισχύουν τα εξής:
Ενα άτομο για κάθε 9 τ.μ. στον κύριο χώρο του καταστήματος. Σύμφωνα με τα μέτρα, εξαιρούνται βοηθητικοί χώροι, αποθήκες, γραφεία και χώροι στάθμευσης ενώ δεν προσμετρώνται όσοι προσέρχονται για την παραλαβή αυτοδιαγνωστικού τεστ, ανεξαρτήτως αν πραγματοποιεί εμπορική συναλλαγή.
- Απόσταση 1,5 μ. μεταξύ των ατόμων.
- Απόσταση 2 μ. μεταξύ των πελατών κατά την αναμονή στα ταμεία.
- Υποχρέωση ανάρτησης με έγγραφο ή ψηφιακό τρόπο του μέγιστου αριθμού καταναλωτών που επιτρέπεται να βρίσκονται εντός του καταστήματος
- Ειδική απολύμανση σε τροχήλατα και μη καρότσια/καλάθια, όπου υφίστανται, με ανάπτυξη καθημερινού προγράμματος απολύμανσης, το οποίο επιδεικνύεται στις αρμόδιες αρχές.
- Προαιρετικό διευρυμένο ωράριο λειτουργίας από τις 07:00 ως τις 21:30
Υπενθυμίζεται πως η καθημερινότητα των ανεμβολίαστων πολιτών αλλάζει οριστικά από σήμερα, Δευτέρα 13/9, αφού η νέα αυστηροποιημένη δέσμη μέτρων, που έχει ανακοινώσει η κυβέρνηση για την αναχαίτιση της πανδημίας, τίθεται σε ισχύ.
Διαβάστε επίσης
Παρουσία του πρωθυπουργού το τελευταίο αντίο στον Γιώργο Αρώνη
Πλεύρης για υγειονομικούς: Όποιος εμβολιάζεται θα επιστρέφει στο σύστημα
Bloomberg: Τι περιμένουμε τους επόμενους έξι μήνες της πανδημίας
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Δ. Καλαντώνη: Η ιστορία πίσω από την «Εξέλιξη Ζωής», οι δράσεις και οι στόχοι
- Attica Bank: Ανοίγει το παιχνίδι του ανταγωνισμού στις χρεώσεις
- Οι Έλληνες εφοπλιστές παρήγγειλαν εφέτος 230 πλοία – Ποιοι ναυπηγούν και ποιοι πούλησαν και αγόρασαν πλοία
- Άμεση Ανάλυση: Τι συμβαίνει με Optima Bank, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ΟΠΑΠ, Profile, JP Morgan, MicroStrategy, Nike