ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Όπως είπε το 2020 είναι η χρονιά που σημαδεύει ανεξίτηλα, αναφέρθηκε στις δράσεις και πρωτοβουλίες της Marketing Greece που στόχο έχουν να αναδείξουν και να πάνε ακόμα πιο ψηλά τον ελληνικό τουρισμό.
Ακόμα έκανε ιδιαίτερη αναφορά στην ιστορία της συνεργασίας με τον ΕΟΤ και φυσικά στην καμπάνια endless Greek summer.
«Είναι προφανές, ότι μια τέτοια κατάσταση, όπως αυτή που βιώσαμε όλοι με την πανδημία, θα άλλαζε και τους κανόνες, τους όρους και τις φόρμες επικοινωνίας. Ο εύκολος δρόμος, θα ήταν να λειτουργήσουμε «σαν να μην συμβαίνει τίποτα». Εύκολος αλλά, λάθος.
Ο δύσκολος δρόμος, αυτός που επιλέξαμε, ήταν ο δρόμος της ενσυναίσθησης. Του σεβασμού. Του ισχυρού μηνύματος. Της κατανόησης ότι απευθυνόμαστε σε ένα κόσμο που θρηνεί πάνω από 480.000 νεκρούς.
»Αποφασίσαμε λοιπόν, με μια ομάδα από σπουδαίους επαγγελματίες, με διαφορετικές αφετηρίες και παραστάσεις, που δούλεψαν, μελέτησαν, έδωσαν χρόνο και ψυχή, να μιλήσουμε για το «ελληνικό καλοκαίρι».
»Για τη μοναδική εμπειρία που ονομάζεται ελληνικό καλοκαίρι.
Που χτίζει ένα νέο brand. Θελήσαμε να δημιουργήσουμε μια διαρκή προσμονή. Ανεξάρτητα από την φάση της πανδημίας που βρίσκεται ο θεατής ή η χώρα του».
Όπως είπε το βίντεο έγινε viral. Είχε μεγάλη ανταπόκριση σε όλες μας τις αγορές-στόχους, ιδιαίτερα στις ΗΠΑ, Ηνωμένο Βασίλειο, Γερμανία και Ρουμανία. Απέσπασε απολύτως θετικά σχόλια από travel πλατφόρμες και διεθνή τηλεοπτικά μέσα, πολύ θετική αντίδραση του διεθνούς δικτύου δημοσιογράφων μας.
«Στο εξωτερικό, στο κοινό μας δηλαδή, κατάλαβαν πολύ καλύτερα αυτό που τα τρολ του εσωτερικού δεν μπόρεσαν, ή δεν ήθελαν να καταλάβουν», ανέφερε χαρακτηριστικά η κα Δρέττα και συμπλήρωσε: «Ναι, το ελληνικό καλοκαίρι είναι state of mind».
Αυτή τη δύσκολη εποχή, οφείλουμε να είμαστε ένα βήμα μπροστά. Να δημιουργούμε trends. Να μην επαναπαυόμαστε σε κλισέ, στερεότυπα, και κάθε λογής ευκολίες.
Όπως λόγος ύπαρξης μας, συνομολογημένος από όλους και όλες, είναι και η συνεργασία μας με το ελληνικό δημόσιο και τον ΕΟΤ. Που πάντα ήταν άψογη και επωφελής για όλες τις πλευρές. Ο ΕΟΤ κερδίζει από την Marketing Greece. Και η Marketing Greece κερδίζει από τον ΕΟΤ.
«Ήταν λυπηρό, μέγα λάθος, εξαιρετικά αντιπαραγωγικό, σε αυτή τη πρωτοφανή συγκυρία, κάποιοι να κηρύξουν πόλεμο κατά του ελληνικού τουρισμού. Γιατί όταν χτυπάς την συνεργασία δημόσιου και ιδιωτικού, χτυπάς τον ελληνικό τουρισμό. Ιδίως τώρα που αυτή η συνέργεια ήταν κάτι παραπάνω από αναγκαία».
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Fitch: Επιβεβαίωσε το BBB- της Ελλάδας, διατήρησε σταθερές τις προοπτικές – Βλέπει ανάπτυξη 2,4% το 2025
- Γιατί ο Καραμανλής έκλεισε την συζήτηση για την προεδρία της Δημοκρατίας – Στήριξε τον Σαμαρά
- Πραγματική φοβέρα ή προετοιμασία για ανακωχή;
- Χρηματιστήριο: Repricing των τραπεζών, αγορές σε μετοχές με μερισματική απόδοση φέρνει η πτώση των επιτοκίων κατά 0,50% από την ΕΚΤ