ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Πού θα πάει η Intrakat, o δυνατός τζίρος της ΓΕΚ, τι συμβαίνει με τον Φέσσα, το τετ α τετ Μεγάλου – Πετραλιά, η κρίσιμη ημέρα για Σκλαβενίτη, τι συμβαίνει στο Ελληνικό, τα δίδυμα του Λούτον και η καλή -πλατινομαλλούσα- συνεργάτης του υπουργού
Η ΔΕΗ εναρμονίζεται με τις ανάγκες της εποχής και εξελίσσει συνεχώς τις υπηρεσίες της με στόχο την άμεση, συνεχή και αποτελεσματική εξυπηρέτηση των καταναλωτών.
Από τις 27.09.2021, το Golden Hall στην Αθήνα και από τις 29.09.2021, το Mediterranean Cosmos στη Θεσσαλονίκη, φιλοξενούν τα pop-up stores της ΔΕΗ, σχεδιασμένα με έμφαση στη διαδραστικότητα και το νέο ψηφιακό περιβάλλον.
Τα pop-up stores προσφέρουν μια νέα εμπειρία εξυπηρέτησης και ακολουθούν τη φιλοσοφία σχεδιασμού που εφαρμόστηκε πρόσφατα στο πιλοτικό κατάστημα Αμαρουσίου.
Οι υπηρεσίες των pop-up stores της ΔΕΗ που παρέχονται στους επισκέπτες περιλαμβάνουν:
- πληροφόρηση για εξατομικευμένα προϊόντα και λύσεις,
- ενημέρωση για τα νέα έξυπνα προϊόντα τελευταίας τεχνολογίας,
- προσφορά απλουστευμένων λύσεων ψηφιακής εξυπηρέτησης ακόμη και για απλά αιτήματα (όπως αλλαγή στοιχείων σύμβασης),
- ηλεκτρονική εξόφληση των λογαριασμών με χρήση κάρτας,
- ενεργοποίηση υπηρεσιών e-bill και τεχνική υποστήριξη ηλεκτρονικών λογαριασμών,
- υποβολή αιτημάτων και προγραμματισμό ραντεβού.
Τα νέα σημεία της ΔΕΗ λειτουργούν Δευτέρα έως Παρασκευή 10:00-20:00, Σάββατο 10:00-20:00 καθώς και τις Κυριακές που λειτουργούν τα εμπορικά κέντρα βάσει των αποφάσεων των οικείων εμπορικών συλλόγων.
Διαβάστε επίσης:
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- ΑΑΔΕ: Σημαντική μείωση του κενού ΦΠΑ στην Ελλάδα
- Στο Ταμείο Ανάκαμψης η διενέργεια προληπτικών ελέγχων για σοβαρά γενετικά νοσήματα
- Γαλλία: Επιβεβαιώθηκε η ετυμηγορία για Σαρκοζί – Θα φοράει ηλεκτρονικό βραχιολάκι για ένα χρόνο
- Πρόγραμμα Υποτροφιών COSMOTE: €500.000 σε 30 πρωτοετείς φοιτητές με οικονομικές και κοινωνικές δυσκολίες