• Κοινωνία

    ΕΛΑΣ: Προσοχή στις απάτες μέσω κακόβουλων τηλεφωνικών κλήσεων

    • NewsRoom


    Την προσοχή των πολιτών εφιστά η ΕΛΑΣ, καθώς τις τελευταίες ημέρες, όπως τονίζεται σε σχετική ανακοίνωση, παρατηρείται αύξηση περιστατικών απόπειρας εξαπάτησης των πολιτών, μέσω απατηλών-κακόβουλων τηλεφωνικών κλήσεων (Vishing).

    Οι απάτες αυτές, όπως επισημαίνεται από την Αστυνομία εκδηλώνονται με τους εξής τρόπους:

    * Τηλεφωνικές κλήσεις από ελληνικούς, κυρίως, αριθμούς, όπου αναπαράγεται ηχογραφημένο μήνυμα, συνήθως στην αγγλική γλώσσα, το οποίο προέρχεται δήθεν από αστυνομικές αρχές (της Ελλάδας αλλά και του εξωτερικού) και αποσκοπεί στην υποκλοπή προσωπικών στοιχείων και δεδομένων, με απώτερο σκοπό την οικονομική εξαπάτηση.

    * Τηλεφωνικές κλήσεις από άτομα που υποδύονται τους λογιστές ή εκπροσώπους αξιόπιστων οργανισμών-φορέων, όπως ο ΕΦΚΑ, ο ΔΕΔΔΗΕ κ.α, όπου με διάφορα προσχήματα, όπως η δήθεν επιστροφή χρηματικού ποσού ή η καταβολή σχετικού επιδόματος (πχ Market Pass), προσπαθούν να υποκλέψουν τραπεζικά στοιχεία [αριθμούς πιστωτικών-χρεωστικών καρτών, διαπιστευτήρια εισόδου σε λογαριασμούς ηλεκτρονικής τραπεζικής (e-banking)].

    Η ΕΛΑΣ συστήνει στους πολίτες:

    * Να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί όταν λαμβάνουν τέτοιου είδους κλήσεις.

    * Να μην αποκαλύπτουν ποτέ προσωπικά ή τραπεζικά δεδομένα μέσω τηλεφώνου.

    * Να μην ακολουθούν ύποπτους υπερσυνδέσμους (links) που λαμβάνουν σε συνέχεια αντίστοιχων τηλεφωνικών κλήσεων.

    Διαβάστε επίσης

    5ος παιδικός σταθμός από την Eurolife FFH, στη Χάλκη

    Ζαχαράκη: Πρόγραμμα ενίσχυσης με έως 10.000 ευρώ για 1.000 ωφελούμενους που θα εγκατασταθούν σε 3 ακριτικούς δήμους

    Αττική Οδός: Ενημέρωση προς όλους τους χρήστες και συνδρομητές / κατόχους e-Pass



    ΣΧΟΛΙΑ