Αποκαταστάθηκε πλήρως η επικοινωνία με την Τοπική Διεύθυνση Α΄ Ανατολικής Αττικής (Αχαρνές), η οποία οφειλόταν σε βλάβη στο δίκτυο του ΟΤΕ, όπως ανακοίνωσε η διοίκηση του e-ΕΦΚΑ.

«Οι συναλλασσόμενοι μπορούν να απευθύνονται στα τηλέφωνα που είναι ήδη αναρτημένα στη σχετική ιστοσελίδα του e-ΕΦΚΑ (https://www.efka.gov.gr/el/topike-dieythynse-e-ephka-anatolikes-attikes-me-edra-tis-acharnes), καθώς και στο τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης πολιτών 1555, που προσφέρει άμεση, έγκυρη και φιλική εξυπηρέτηση στους πολίτες, οι οποίοι θα μπορούν να καλούν χωρίς χρέωση, 24 ώρες το 24ώρο, 7 ημέρες την εβδομάδα, 365 ημέρες τον χρόνο, με ελάχιστο χρόνο αναμονής» επισημαίνει ο e-ΕΦΚΑ.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Διαβάστε επίσης:

Ορίστηκε το πρώτο ΔΣ του ΤΕΚΑ

Project CALYPSO: Το κοινό στη μάχη κατά της παραπληροφόρησης και των fake news

ΑΔΜΗΕ: Ολοκληρώνει τη διασύνδεση της Πελοποννήσου στο σύστημα υπερυψηλής τάσης