ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΗΠΑ: Σε «λανθασμένα δεδομένα» βασίζονταν οι πιλότοι του ελικοπτέρου που συγκρούστηκε με το αεροπλάνο της United Airlines
Νέα δεδομένα έρχονται στο φως γύρω από την πτώση του μονοκινητήριο αεροσκάφος στην Κρήτη, όπου στέρησε τη ζωή στους δύο επιβαίνοντες σε αυτό.
Σύμφωνα με ρεπορτάζ της ΕΡΤ, οι δύο χειριστές του μονοκινητήριου δεν είχαν λάβει άδεια από την Πολεμική Αεροπορία για προσγείωση στο Μάλεμε των Χανίων, ούτε και έγκριση προσγείωσης στο αεροδρόμιο της Σούδας.
Ο κυβερνήτης είχε καταθέσει σχέδιο πτήσης με προορισμό το Μάλεμε και αυτό είχε αυτόματα εγκριθεί από το σύστημα. Ωστόσο, δεν είχε πάρει ad hoc (επί τούτου) άδεια από την Πολεμική Αεροπορία, προκειμένου να πραγματοποιήσει την πτήση.
Η Πολεμική Αεροπορία χειρίζεται τις πτήσεις από και προς το ανενεργό, μετά τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο, αεροδρόμιο. Δίνονται εγκρίσεις κάθε έξι μήνες για συγκεκριμένου τύπου αεροπλάνα.
Οι δύο άτυχοι πιλότοι του διθέσιου αεροσκάφους που κατέπεσε στη θάλασσα του Μάλεμε, στην Κρήτη, βρέθηκαν δεμένοι στις θέσεις τους, γεγονός που μαρτυρά ότι δεν έκαναν κάποια κίνηση για τον απεγκλωβισμό τους.
Διαβάστε επίσης
Σαουδική Αραβία: Πρώτη δημόσια καταδίκη του Ισραήλ από τον πρίγκιπα διάδοχο Μοχάμεντ μπιν Σαλμάν
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Ένωση Ασθενών Ελλάδας – Έρευνα του ΟΟΣΑ: Ανεπαρκής η εμπειρία στην πρωτοβάθμια φροντίδα, τι πρέπει να γίνει
- Πέτρος Μάρκαρης: Τον «πόνο δεν τον καλμάρεις με ασπιρίνες»
- Eurobank: Τι ψάχνει ο Κώστας Βασιλείου στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα
- Γερμανία: Πώς λειτουργεί το γερμανικό εκλογικό σύστημα και ποια τα σενάρια μετά τις εκλογές της Κυριακής
