ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Στο κείμενο, που δόθηκε στη δημοσιότητα στις 7 Ιανουαρίου για συγκέντρωση υπογραφών, προτείνεται η δημιουργία γονεϊκότητας, η οποία θα δίνει αυτόματα στο παιδί και στους «δύο πατέρες» έναν ορισμένο αριθμό δικαιωμάτων και νομικών υποχρεώσεων, ιδίως όσον αφορά την επιμέλεια και την κληρονομιά.
Με περισσότερες από 73.000 υπογραφές μέχρι νωρίς σήμερα απόγευμα, η συλλογή υπογραφών συγκέντρωσε έναν πολύ μεγάλο αριθμό υποστηρικτών σε χρόνο ρεκόρ.
«Προς το παρόν, η γονεϊκότητα μπορεί να μοιραστεί μεταξύ ενός άνδρα και μιας γυναίκας ή μεταξύ δύο γυναικών, αλλά όχι μεταξύ δύο ανδρών. Σαφώς, υπάρχει έλλειμμα δικαιοσύνης», εξήγησε στο Γαλλικό Πρακτορείο ο Σορέν Κρίστενσεν Τζουλίουσεν, ο οποίος είχε την πρωτοβουλία για το κείμενο αυτό.
Με τον σύζυγό του υποδέχτηκαν τον Τσάρλι, που γεννήθηκε από παρένθετη μητέρα, στα τέλη Νοεμβρίου.
Ο σύζυγός του είναι ο βιολογικός πατέρας του παιδιού, αλλά ο Τζουλίουσεν δεν έχει κανένα γονικό δικαίωμα, γεγονός που δεν του επιτρέπει να πάει το παιδί στον γιατρό ή να το εγγράψει στον βρεφονηπιακό σταθμό.
Σκοπεύει να το υιοθετήσει, μετά από δυόμισι χρόνια, όπως επιτρέπει σήμερα η νομοθεσία της Δανίας.
«Είμαι σίγουρος ότι θα υπάρξει μια αλλαγή. Στη Δανία, μας αρέσει να είμαστε πρωτοπόροι όσον αφορά τα δικαιώματα των ομοφυλοφίλων», πρόσθεσε ο 40χρονος, ο οποίος αυτή τη στιγμή βρίσκεται σε γονική άδεια ως «κοινωνικός γονέας».
Το 1989, η Δανία ήταν η πρώτη χώρα στον κόσμο που επέτρεψε την ένωση μεταξύ δύο ατόμων του ίδιου φύλου.
Το Σύνταγμα της Δανίας προβλέπει ότι ένα κείμενο μπορεί να τεθεί προς συζήτηση στο Κοινοβούλιο εάν έχει λάβει την υπογραφή περισσότερων από 50.000 ατόμων.
Διαβάστε επίσης:
Μήνυμα του 112 για επικίνδυνα καιρικά φαινόμενα το επόμενο 48ωρο
Χανιά: Μαχητικό F-16 βγήκε εκτός διαδρόμου – Σώοι οι πιλότοι
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Χρήστος Μεγάλου (Τράπεζα Πειραιώς): Εξετάζουμε το ενδεχόμενο να επενδύσουμε εκτός Ελλάδας – Η χώρα χρειάζεται ισχυρότερες τράπεζες
- Kristina Blahnik: Από την αρχιτεκτονική στην κυριαρχία του Manolo Blahnik και η μυστική συνταγή της επιτυχίας
- Επιτροπή Ανταγωνισμού: Εγκρίθηκε η απόκτηση της Αττικής Οδού από ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ
- Μύκονος: Ο μεγαλοκατασκευαστής και η καταδίκη