ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
«Είμαστε σήμερα εδώ για να συζητήσουμε, κυρίως, δύο θέματα:
Τί πρέπει να κάνουμε για να έχουμε καλύτερες σιδηροδρομικές μεταφορές και τί πρέπει να τεθεί στο επίκεντρο των εργασιών της επόμενης Ευρωπαϊκής Επιτροπής και του Ευρωκοινοβουλίου.
Για το μεν πρώτο, ο κανονισμός για την κατανομή της σιδηροδρομικής χωρητικότητας είναι εργαλείο για την καλύτερη αξιοποίηση και εκμετάλλευση του δικτύου της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Για το δεύτερο, ύψιστης σημασίας είναι η ένταση των πρωτοβουλιών, σε κάθε επίπεδο, για την ενίσχυση της ανθεκτικότητας και της βιωσιμότητας των υποδομών μας και τη βελτίωση της καθημερινότητας των πολιτών.
Οι – όλο και περισσότερο – ασφαλείς και προσβάσιμες μεταφορές είναι προνόμιο για όλους τους πολίτες, ιδίως για αυτούς που αντιμετωπίζουν περισσότερες οικονομικές, κοινωνικές και γεωγραφικές δυσκολίες. Ταυτόχρονα, είναι υποχρέωση για την πολιτική και τους πολιτικούς και μέσο ενίσχυσης της κοινωνικής συνοχής».
Διαβάστε επίσης:
Eurobank Equities για Real Consulting: Σύσταση αγοράς και τιμή στόχος τα €5,30
H Ελλάδα πρωταγωνιστεί στην ευαισθητοποίηση για τις Βιομηχανικές Ιχθυοκαλλιέργειες
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Κυβέρνηση σε Κομισιόν για ηλεκτρικό ρεύμα: Δώστε λύση τώρα ή θα το λύσουμε μόνοι μας -Επιτρέψτε Μηχανισμό Υπερεσόδων
- Καραβίας (Eurobank): Ζητάμε πολιτική σταθερότητα, κίνητρα για επενδύσεις, περισσότερες μεταρρυθμίσεις
- Ελλάκτωρ: Με ακίνητα αξίας 80 εκατ. του Χόλτερμαν εξασφαλίζει ρευστότητα η Reds
- Μάχη για το έργο κυβερνοασφάλειας των συστημάτων του δημοσίου αξίας €100 εκατ. – Ποιοι το διεκδικούν