ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Πού θα πάει η Intrakat, o δυνατός τζίρος της ΓΕΚ, τι συμβαίνει με τον Φέσσα, το τετ α τετ Μεγάλου – Πετραλιά, η κρίσιμη ημέρα για Σκλαβενίτη, τι συμβαίνει στο Ελληνικό, τα δίδυμα του Λούτον και η καλή -πλατινομαλλούσα- συνεργάτης του υπουργού
Αγωγή ύψους 10.000 ευρώ για ηθική βλάβη υπέβαλε οδηγός, που βρέθηκε εγκλωβισμένη στην Αττική Οδό για τουλάχιστον 16 ώρες κατά τη διάρκεια της κακοκαιρίας «Ελπίς».
Η οδηγός, σύμφωνα με το eviathema, δεν αποδέχεται την αποζημίωση των 2.000 ευρώ και με την αγωγή της διεκδικεί να της επιδικασθεί χρηματική ικανοποίηση για την ηθική της βλάβη ποσού 10.000 ευρώ.
Η οδηγός επικαλείται την ταλαιπωρία που βίωσε, αλλά και το γεγονός ότι χρησιμοποιεί καθημερινά την Αττική Οδό καταβάλλοντας όλα αυτά τα χρόνια υπέρογκα ποσά για διόδια και ανέμενε από τις αρμόδιες εταιρείες να είναι έτοιμες να τις παρέχουν εξίσου υψηλές υπηρεσίες υπό οποιεσδήποτε συνθήκες.
Μιλώντας στο eviathema, ο δικηγόρος της, Ιωάννης Καλαβρής, τόνισε ότι η εντολέας θεωρεί ότι η ηθική βλάβη που υπέστη δεν ικανοποιείται από το ποσό των 2.000 ευρώ.
Ενάγουσα και δικηγόρος εκτιμούν ότι ούτε η εταιρεία, ούτε ο πρωθυπουργός, ως οιονεί διαμεσολαβητής είναι αρμόδιοι να ορίσουν μονομερώς το ύψος της χρηματικής ικανοποίησης που δικαιούται ο οποιοσδήποτε Έλληνας πολίτης υφίσταται ζημία από πράξεις ή παραλείψεις οποιουδήποτε, μόνα αρμόδια είναι τα Ελληνικά Δικαστήρια και σε αυτά αποφάσισαν να προσφύγουν ως μόνη αρμόδια αρχή για την αποτίμηση της ζημίας και της ηθικής βλάβης που υπέστη η ενάγουσα.
Η προσφυγή στη Δικαιοσύνη γίνεται καθαρά για λόγους ηθικής τάξης και για την πραγματική και νόμιμη αποζημίωση της ενάγουσας, εάν κριθεί ότι δικαιούται τέτοια, καθώς η ενάγουσα δεν έχει ανάγκη ούτε ελεημοσύνης ούτε δώρων από οποιονδήποτε, εάν ζημιώθηκε και πόσο ζημιώθηκε θέλει να το αποφανθούν τα αρμόδια όργανα της Δικαιοσύνης και όχι οποιοσδήποτε άλλος.
Διαβάστε επίσης:
Αττική Οδός: Το κουβάρι των ευθυνών, οι έρευνες για την υπαιτιότητα και το ζήτημα της αποζημίωσης
Βροχή καταγγελιών εργαζομένων στη ΓΣΕΕ – Αναλυτικά στο Mononews
Αττική Οδός: Είχαμε ζητήσει να κλείσει ο δρόμος για τα φορτηγά από την Κυριακή – Η απαγόρευση ήρθε πολύ αργά
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Γεραπετρίτης: Η ένταξη της Σερβίας στην ΕΕ αποτελεί γεωπολιτικής φύσεως αναγκαιότητα
- Ρωσία: Ο έλεγχος των πυρηνικών εξοπλισμών ανήκει στο παρελθόν
- Στέφανος Γκίκας από Ζάκυνθο: «Δρομολογούμε σημαντικά λιμενικά έργα στα νησιά μας, που θα φέρουν αλματώδη ανάπτυξη»
- Philip Lane (ΕΚΤ): Ευελιξία στο ζήτημα των περαιτέρω μειώσεων των επιτοκίων