ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Συγκεκριμένα η ανακοίνωση αναφέρει:
«Δεν θα ισχύσει αύριο, Πέμπτη, 18 Νοεμβρίου, σύμφωνα με ανακοίνωση της Γενικής Αστυνομικής Διεύθυνσης Αττικής, ο δακτύλιος στο κέντρο της Αθήνας, λόγω της 24ωρης απεργίας των εργαζομένων στις σταθερές συγκοινωνίες (ΣΤΑ.ΣΥ), καθώς και της στάσης εργασίας των εργαζομένων του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Αθηνών (Ο.Α.Σ.Α).
Η ΓΑΔΑ παρακαλεί τους οδηγούς να συμμορφώνονται με τις υποδείξεις των τροχονόμων για την αποφυγή πρόκλησης περαιτέρω κυκλοφοριακών προβλημάτων».
Πώς θα κινηθούν τα ΜΜΜ την Πέμπτη 18/11
Υπενθυμίζεται ότι οι εργαζόμενοι των ΗΣΑΠ, Μετρό και Τραμ προχωρούν σε 24ωρη απεργία, την Πέμπτη 18/11, μετά το εργατικό δυστύχημα που έγινε στον ΗΣΑΠ του Άγιου Νικόλα και τον θάνατο του Πέτρου Γιάμαλη.
Σημειώνεται πως την ίδια ημέρα στάση εργασίας θα κάνουν τα λεωφορεία από την έναρξη της βάρδιας έως τις 9.00 το πρωί και από τις 9.00 το βράδυ έως τη λήξη της βάρδιας, αλλά και τα τρόλεϊ από τις 13:00 μέχρι τις 15:00.
Οι εργαζόμενοι μέσω αυτής της απεργίας ζητούν την λήψη μέτρων ασφάλειας και θέτουν 5 ερωτήματα στη διοίκηση της ΣΤΑΣΥ για το δυστύχημα.
Η ανακοίνωση των εργαζόμενων
«Το τραγικό δυστύχημα, που στοίχισε την ζωή στον συνάδελφό μας Πέτρο Γιάμαλη και έναν ακόμα εργαζόμενο να χαροπαλεύει, ήρθε να προστεθεί σε μια σειρά ατυχήματα, που σημειώνονται σε εργασιακούς χώρους, με εργαζόμενους να θυσιάζονται στον βωμό του κέρδους ανεξέλεγκτων ιδιωτικών συμφερόντων.
Προ ημερών είχε χάσει τη ζωή του ένας εργαζόμενους στις προβλήτες της Cosco, άλλοι τραυματίστηκαν στη ναυπηγοεπισκευαστική ζώνη Περάματος και αυτή την φορά ο θάνατος «χτύπησε» στη Γραμμή 1 της ΣΤΑΣΥ, με θύμα τον 41χρονο Πέτρο και άλλους τρεις τραυματίες.
Οι εργαζόμενοι στη ΣΤΑΣΥ δεν θα δεχτούν άλλη θυσία στον χώρο εργασίας τους. Πραγματοποιούμε την Πέμπτη 18/11/21 24ωρη απεργία για να αποχαιρετήσουμε τον συνάδελφό μας και απαιτούμε να χυθεί άπλετο φως στις αιτίες του δυστυχήματος και να τιμωρηθούν οι υπεύθυνοι.
Παράλληλα, καλούμε, για μια ακόμα φορά, την Διοίκηση της ΣΤΑΣΥ να δώσει απαντήσεις στα κρίσιμα ερωτήματα:
Ελέγχθηκε το ιδιωτικό μηχάνημα λείανσης των γραμμών πριν χρησιμοποιηθεί στο δίκτυό μας; Και αν ναι, από ποιόν φορέα;
- Εξετάστηκε εάν έχει γίνει η απαιτούμενη συντήρησή του, πότε και από ποιόν;
- Η εργολαβική εταιρεία, που έχει αναλάβει το έργο, τηρούσε τα μέτρα ασφαλείας;
- Είναι αλήθεια ότι είχε σημειωθεί ξανά βλάβη στο ίδιο μηχάνημα; Εάν ναι πότε και από ποιόν ελέγχθηκε η αποκατάστασή της;
- Ποιά είναι η διαδικασία που προβλέπει τη συνοδεία εργαζόμενων της ΣΤΑΣΥ. σε μηχανοκίνητες εργασίες αναδόχων;
Όλα τα παραπάνω αναδεικνύουν περίτρανα τις ιδιαιτέρες ακραίες συνθήκες σιδηροδρομικής φύσης που εκτελούν οι εργαζόμενοι στις Σταθερές Συγκοινωνίες. Η Διοίκηση της ΣΤΑΣΥ δεν μπορεί να παραμένει αμέτοχη. Οφείλει να δώσει απαντήσεις και να σταματήσει να βάζει, ανεξέλεγκτα, στο δίκτυο ιδιωτικά, εργολαβικά συμφέροντα, που στο βωμό του κέρδους αδιαφορούν για την ασφάλεια των εργαζόμενων».
Διαβάστε επίσης:
Βρετανικό F-35 συνετρίβη στη Μεσόγειο
Γεωργιάδης: Εάν χρειαστεί θα ληφθούν κι άλλα μέτρα, αλλά δεν πρόκειται να επιβληθεί lockdown
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Κυβέρνηση σε Κομισιόν για ηλεκτρικό ρεύμα: Δώστε λύση τώρα ή θα το λύσουμε μόνοι μας -Επιτρέψτε Μηχανισμό Υπερεσόδων
- Καραβίας (Eurobank): Ζητάμε πολιτική σταθερότητα, κίνητρα για επενδύσεις, περισσότερες μεταρρυθμίσεις
- Ελλάκτωρ: Με ακίνητα αξίας 80 εκατ. του Χόλτερμαν εξασφαλίζει ρευστότητα η Reds
- Μάχη για το έργο κυβερνοασφάλειας των συστημάτων του δημοσίου αξίας €100 εκατ. – Ποιοι το διεκδικούν