ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Την ίδια ώρα συνεχίζονται οι αντιδράσεις για τις μάσκες αλλά και τις αποστάσεις στις τάξεις.
Στις 14 Σεπτεμβρίου «γέρνει» η ζυγαριά για το άνοιγμα των σχολείων, σύμφωνα με το Mega, και όχι στις 7 όπως είναι προγραμματισμένο.
Το κρίσιμο ζήτημα είναι να διασφαλιστεί πως δε θα γίνει διασπορά κορωνοϊού από ασυμπτωματικούς εκδρομείς και θα έχουν περάσει τουλάχιστον δυο εβδομάδες από την επιστροφή και των τελευταίων οικογενειών των μαθητών από τις διακοπές τους.
Απουσία για τη μη χρήση μάσκας
Η υπουργός Παιδείας δήλωσε ότι θα αποβάλλονται από το μάθημα οι μαθητές που δεν θα φορούν μάσκα. Συγκεκριμένα η υπουργός μιλώντας στην ΕΡΤ αναφέρθηκε στην ωριαία απομάκρυνσης από την τάξη θα επιβάλλεται στους μαθητές που αρνούνται να φορέσουν μάσκα στο σχολείο. Και τόνισε ότι η μάσκα είναι υποχρεωτική, άρα δεν υπάρχει κανένα ζητούμενο κάποιος να έρθει στο σχολείο χωρίς μάσκα. Όποιος έρθει χωρίς μάσκα δεν θα μπορεί να μπαίνει στο σχολείο». Δεν θα μπορεί να συμμετάσχει στο μάθημα με ότι αυτό συνεπάγεται» συμπλήρωσε η υπουργός.
Μικρές αίθουσες, με περισσότερους από 20 μαθητές, θα κληθούν να διαχειριστούν οι εκπαιδευτικοί εν μέσω πανδημίας σε πολλά σχολεία στα αστικά κέντρα. Θα είναι εκείνοι που θα κληθούν παράλληλα να τιμωρήσουν όσους δε φορούν μάσκα.
Οι διευθυντές των σχολείων θα έχουν την αντίστοιχη ευθύνη για τους υφισταμένους τους στα σχολεία.
Αντιδρούν γονείς και εκπαιδευτικοί
Ο μέσος όρος των 17 μαθητών στις τάξεις που έχει αναφέρει η υπουργός παιδείας δεν ισχύει σύμφωνα με τα στοιχεία των εκπαιδευτικών ομοσπονδιών και ενώσεων γονέων στα αστικά κέντρα.
Η τελική απόφαση για το άνοιγμα των σχολείων θα ληφθεί την 1η Σεπτέμβριου, ενώ έχουν ήδη ξεκινήσει απολυμάνσεις και προμήθεια μασκών και αντισηπτικών.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Ισραήλ: Ο στρατός ανακοινώνει την εκτόξευση πυραύλου από την Υεμένη, σειρήνες ήχησαν στην Ιερουσαλήμ
- Σολτς: Καταδικάζει «τη βάρβαρη επίθεση» της Ρωσίας στην πόλη Σούμι
- Αρχιεπίσκοπος Αμερικής Ελπιδοφόρος: Εξαιρετική τιμή η απονομή του βραβείου Τέμπλτον στον Οικουμενικό Πατριάρχη Βαρθολομαίο
- Η συμβολή της τεχνητής νοημοσύνης και υψηλής τεχνολογίας στην κατανόηση της σεισμικής κρίσης στη Σαντορίνη
