ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Σύμφωνα με το νέο πόρισμα ανεξάρτητου πραγματογνώμονα, που παρουσιάζει το Έθνος της Κυριακής, η ταχύτητα με την οποία εκινείτο το αυτοκίνητο την μοιραία ημέρα της 23ης Ιουλίου 2019 δεν ήταν ιδιαίτερα μεγάλη όπως αρχικά είχε ειπωθεί.
Ο θάνατός του επήλθε από μια σειρά παραγόντων καθώς η ταχύτητα την ώρα της σύγκρουσης ήταν 95 χλμ./ώρα.
Στην προκειμένη περίπτωση βέβαια, όπως εξηγούν ειδικοί, ο θάνατος μπορεί να μην είχε αποφευχθεί ακόμα κι αν ο Αλέξανδρος φορούσε ζώνη. Και αυτό διότι η δύναμη της επιβράδυνσης (τα γνωστά «G») ήταν τέτοια που δεν θα μπορούσε να την αντέξει ο ανθρώπινος οργανισμός.
Το δυστύχημα έγινε σε μια λεωφόρο που διέρχεται από κατοικημένη περιοχή και έτσι το όριο ταχύτητας είναι τα 50 χλμ./ώρα.
Στο πόρισμα του πραγματογνώμονα, το οποίο παραδόθηκε τον περασμένο μήνα στην Τροχαία Κηφισιάς, αναφέρεται ότι δεν βρέθηκαν στο οδόστρωμα ίχνη φρεναρίσματος.
Yπενθυμίζεται ότι ο Αλέξανδρος Ζαχαριάς έχασε τη ζωή του στη λεωφόρο Τραπεζούντος, στον Άγιο Στέφανο, στην προσπάθειά του να αποφύγει προπορευόμενο όχημα, οπότε και το Ι.Χ. του καρφώθηκε σε ένα δέντρο.