ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η ανακοίνωση αναφέρει τα εξής:
«Σε συνέχεια ανακοίνωσης του πληρεξουσίου δικηγόρου των τραυματισθέντων, κυρίου Βασίλη Καπερνάρου, στην οποία κάνει μνεία σε έγγραφο της TUV HELLAS από το οποίο δήθεν προκύπτει ότι στο παιχνίδι LA ISLA επιτρέπεται η επιβίβαση 3 ατόμων ανά βάρκα, κρίνεται σκόπιμο να δημοσιοποιηθεί η θέση μας προς αποκατάσταση της πραγματικότητας:
Το εν λόγω έγγραφο της TUV HELLAS αναφέρει επιβίβαση 3 ατόμων, ενδεικτικά και όχι περιοριστικά, γιατί σε διαφορετική περίπτωση ήταν υποχρεωμένη να αναγράψει και επιτρεπόμενο μέγιστο βάρος. Περαιτέρω από το manual του κατασκευαστή ΔΕΝ ΠΡΟΚΥΠΤΕΙ ΜΕΓΙΣΤΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ επιτρεπόμενων ατόμων ή μέγιστο επιτρεπόμενο βάρος. Το manual θέτει ως μοναδική προϋπόθεση για την χρήση του παιχνιδιού, την καλή λειτουργία του παιχνιδιού. Εξάλλου το εν λόγω παιχνίδι La Isla, από τον ίδιο κατασκευαστή, λειτουργεί σε άλλα τέσσερα (4) πάρκα στο εξωτερικό, ήτοι Silverwood, White Water West, Ocean City Fun και Vancouver’s Playland και σε όλα τα ανωτέρω πάρκα ΕΠΙΒΙΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΕΣΣΕΡΑ (4) άτομα ανά βάρκα (επισυνάπτονται σχετικές φωτογραφίες).
Δια της παρούσας θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε θερμά τους επισκέπτες του Allou! Fun Park, οι οποίοι εξακολουθούν να επισκέπτονται το πάρκο μας μετά το ατυχές συμβάν της 6/9/2022, δείχνοντας εμπράκτως την εμπιστοσύνη τους και την στήριξή τους στην εταιρεία μας.
Τέλος ενημερώνουμε ότι εξακολουθεί να υπάρχει η πρόθεση συνδρομής στους τραυματισθέντες και γι αυτό το λόγο ο πληρεξούσιος δικηγόρος μας κύριος Μιχάλης Δημητρακόπουλος επισκέφτηκε στο γραφείο του τον κύριο Βασίλη Καπερνάρο και έγινε μια ειλικρινής συζήτηση – επί του παρόντος δεν έχει υπάρξει συμφωνία.»
Διαβάστε επίσης:
Allou Fun Park: Θα προσφέρουμε την αναγκαία βοήθεια στους τραυματίες
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- ΗΠΑ: Επενδύουν 580 εκατ. δολάρια στα λιμάνια
- ΖΙΜ: Κερδοφορία 1,13 δισ. δολάρια για το γ’ τρίμηνο – Ναυπηγεί 46 πλοία κοντέινερ
- Σούπερ μάρκετ: Τι μένει στα ταμεία τους από τον τζίρο των 12,3 δις
- Ο Γιώργος και Μάριος Γιαλόζογλου πούλησαν πλοίο με κέρδος 7,6 εκατ. δολάρια – Αγόρασαν και δεύτερο ακτοπλοϊκό