ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
– Η πρώτη περιλαμβάνει το κέντρο της Αθήνας, του Πειραιά και των κοντινών δήμων
– Η δεύτερη περιλαμβάνει τον βόρειο τομέα, περιοχές δηλαδή όπως η Αγία Παρασκευή, το Χαλάνδρι και η Κηφισιά, αλλά και τον νότιο τομέα με περιοχές όπως η Βούλα και η Βουλιαγμένη
– Η τρίτη ζώνη τον ανατολικό και δυτικό τομέα
– Η τέταρτη το αεροδρόμιο όπου εκεί είναι διαφορετική η τιμολογιακή πολιτική
– Η πέμπτη ζώνη περιλαμβάνει τις περιοχές της υπόλοιπης Αττικής
Με το νέο σύστημα τιμολόγησης, σύμφωνα το Star, ο επιβάτης θα χρεώνεται ανάλογα με τη διαδρομή που θα κάνει. Σήμερα είτε διανύσει μια απόσταση 20 σταθμών είτε δύο χρεώνεται το ίδιο. Η αναλογικότητα θα φέρει μειώσεις, αλλά και αυξήσεις στην τιμή μετακίνησης. Για τον σχεδιασμό και την υλοποίηση του νέου συστήματος θα χρειαστεί χρόνος. Πάντως στη μελέτη αναφέρεται ότι η τιμή του εισιτηρίου θα αυξάνεται εάν ο επιβάτης αλλάζει ζώνη, ενώ η εφαρμογή του ηλεκτρονικού εισιτηρίου διευκολύνει το σχεδιασμό για νέο ζωνικό σύστημα. Ο υπολογισμός της απόστασης θα είναι πιο εύκολος, αφού ο επιβάτης επικυρώνει το εισιτήριό του στις πύλες των σταθμών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: ΔΕΔΔΗΕ: Drones θα εποπτεύουν τα καλώδια για να εντοπίζουν βλάβες και κλοπές υλικών
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Ποιοι δρόμοι είναι κλειστοί σήμερα στην Αθήνα για τον εορτασμό του Αγ. Διονυσίου Αρεοπαγίτου
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Καιρός: Βροχές και καταιγίδες σήμερα: Δείτε πού
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Κυβέρνηση σε Κομισιόν για ηλεκτρικό ρεύμα: Δώστε λύση τώρα ή θα το λύσουμε μόνοι μας -Επιτρέψτε Μηχανισμό Υπερεσόδων
- Καραβίας (Eurobank): Ζητάμε πολιτική σταθερότητα, κίνητρα για επενδύσεις, περισσότερες μεταρρυθμίσεις
- Ελλάκτωρ: Με ακίνητα αξίας 80 εκατ. του Χόλτερμαν εξασφαλίζει ρευστότητα η Reds
- Μάχη για το έργο κυβερνοασφάλειας των συστημάτων του δημοσίου αξίας €100 εκατ. – Ποιοι το διεκδικούν