Είναι απόγευμα της Κυριακής και στην οδό Πατριάρχου Ιωακείμ κινείται ένα θηριώδες super car, μάρκας Bentley. Από τα αυτοκίνητα εκείνα που κοστίζουν το λιγότερο 300-400 χιλιάδες ευρώ.

Το αυτοκίνητο θέλει να στρίψει προς την οδό Λουκιανού αλλά εκείνη τη στιγμή ένα νεαρό κορίτσι, που κρατά σε μάρσιππο ένα βρέφος προσπαθεί να περάσει το δρόμο. Πρόκειται για την πανέμορφη Αλεξάνδρα Νίκα, κόρη του επιχειρηματία Γιώργου Νίκα και σύζυγος του γνωστού τραγουδιστή Κωνσταντίνου Αργυρού.

1

Αυτόπτες μάρτυρες λένε ότι το αυτοκίνητο χτυπά ελαφρά το κορίτσι, το οποίο από το φόβο του αρχίζει να φωνάζει. Ευτυχώς μητέρα και μωρό δεν παθαίνουν τίποτε. Ο οδηγός του Bentley φέρεται να λέει κάτι στην κοπέλα (κάποιοι διατείνονται ότι την έβρισε) παίρνει το αυτοκίνητο, στρίβει στη Λουκιανού κι εξαφανίζεται.

Το περιστατικό γίνεται γνωστό καθώς και ο Αργυρός που βρίσκεται εκεί κοντά σπεύδει να βοηθήσει τη σύντροφο και το παιδί τους, που ευτυχώς δεν έχουν τραυματιστεί.

Η Αλεξάνδρα Νίκα φέρεται να έχει συγκρατήσει την πινακίδα της κυπαρισσί Bentley, μιλάει στην Αστυνομία, αλλά δεν καταθέτει μήνυση.

Οι αστυνομικοί ψάχνουν για τον κάτοχο του αυτοκινήτου, και σε λιγότερο από 24 ώρες τον εντοπίζουν, αφού πρώτα βρίσκουν την εταιρεία leasing από την οποία έχει μισθωθεί το σπάνιο για τους ελληνικούς δρόμους αυτοκίνητο.

Εχει ενοικιαστεί από βουλγάρικη εταιρεία και πλέον ο κάτοχος γίνεται γνωστός. Είναι ο εφοπλιστής Αθανάσιος Καϊρακτίδης, πρώην broker στο λιμάνι του Πειραιά, ο οποίος ασχολείται με τα πλοία και φέρεται να συνδέεται με δύο εταιρείες και να έχει στην κατοχή του δύο πλοία.

Είναι ιδιοκτήτης της εταιρείας Kairos Maritime Enterprises S.A. η οποία ιδρύθηκε το 2008, ενώ πριν την περίοδο 2006-2008 ο ίδιος εργαζόταν στην Archipelago Shipping.

Επίσης φέρεται να έχει και δεύτερη εταιρεία, την Moderna Marine Management και όπως γράφει το εξειδικευμένο ναυτιλιακό site tradewinds ιδρύθηκε το 2020 και φαίνεται να εμπνεύστηκε από την πανδημία γι’ αυτό ονομάστηκε έτσι, από το γνωστό εμβόλιο.

Κωνσταντίνος Αργυρός και Αλεξάνδρα Νίκα
Κωνσταντίνος Αργυρός και Αλεξάνδρα Νίκα
NDP/PHOTO AGENCY

Διαχειρίζεται τα πλοία Spetses Spirit (2011, χωρητικότητας 80.328 dwt) και Andros Spirit (ναυπήγησης 2012 και χωρητικότητας 82.740 dwt) που έχουν έντονη δραστηριότητα στα χύδην φορτία, μεταφέροντας άνθρακα, σιδηρομεταλλεύματα, σιτηρά κ.λπ.

Ανθρωποι που γνωρίζουν πρόσωπα και πράγματα στον Πειραιά λένε ότι ο Θάνος Καϊρακτίδης δουλεύει πολύ, έχει πετύχει κάποια πράγματα αλλά είναι λίγο νευρικός και απότομος πολλές φορές στη συμπεριφορά του.

Η μήνυση και οι συνέπειες

Μέχρι αργά χθες το βράδυ δεν έχει διευκρινιστεί αν οδηγός της Bentley και κάτοχος είναι το ίδιο πρόσωπο. Αν δηλαδή ο Θάνος Καϊρακτίδης οδηγούσε το αυτοκίνητο στο Κολωνάκι ή αν ήταν κάποιος οδηγός ή υπάλληλος της εταιρείας του.

Σε περιπτώσεις μίσθωσης με leasing ενός αυτοκινήτου, ως κάτοχος εμφανίζεται η εταιρεία (στη συγκεκριμένη περίπτωση η βουλγαρική που συνδέεται με τον Καϊρακτίδη), αλλά είναι υποχρέωση να δηλώνονται και αυτοί που οδηγούν το Ι.Χ.

Οι επιχειρηματίες, εφοπλιστές κ.λπ. συνηθίζουν να έχουν οδηγούς, επομένως δεν αποκλείεται στη συγκεκριμένη περίπτωση να μην ήταν οδηγός ο Καϊρακτίδης.

Ενώ η Αλεξάνδρα Νίκα και η οικογένειά της δεν θέλουν να δώσουν συνέχεια στο περιστατικό, και γι’ αυτό δεν έχουν καταθέσει μήνυση (μπορούν να το κάνουν εντός 3 μηνών), το γεγονός ότι ο οδηγός της Bentley δεν σταμάτησε να συνδράμει τη μητέρα με το μικρό παιδί κι έφυγε, δημιουργεί πολλά ερωτηματικά που θα κληθεί να απαντήσει.

Μάλιστα, θα πρέπει να δώσει και εξηγήσεις στις αιτιάσεις αυτοπτών μαρτύρων που λένε ότι σταμάτησε για λίγα δευτερόλεπτα κι έβρισε την Αλεξάνδρα Νίκα, προφανώς θεωρώντας ότι αυτή φταίει γιατί πήγε να την χτυπήσει σοβαρά κι αν δεν πατούσε φρένο θα μπορούσαν να έχουν γίνει χειρότερα τα πράγματα.

Αλλωστε, όπως θα διαβάσετε σε σχετικό ρεπορτάζ του mononews, η πρόκληση υλικής ζημίας ή/και σωματικής βλάβης από οδηγό αυτοκινήτου απαιτεί από τον οδηγό συγκεκριμένες ενέργειες αμέσως μετά το συμβάν. Στην περίπτωση του οδηγού που παρέσυρε την Αλεξάνδρα Νίκα στο Κολωνάκι αυτές οι ενέργειες δεν έγιναν, κάτι που αποτελεί αδίκημα με βάση τις διατάξεις του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, ανεξάρτητο από το αδίκημα της πρόκλησης σωματικής βλάβης.

Συνεπώς, ο εν λόγω οδηγός θα υποστεί τις κυρώσεις του νόμου, ακόμα και αν δεν υποβληθεί μήνυση από την παθούσα, κάτι που είναι και το πιθανότερο.

Οι αρχές οφείλουν να πάρουν τις καταθέσεις και της Νίκα και των μαρτύρων, να ακούσουν τι λέει ο οδηγός και να αποφανθούν.

Μια αυτόπτης μάρτυρας πάντως είπε:

«Ακούει το φρενάρισμα και γυρνάει (η Αλεξάνδρα Νίκα). Όπως πάει να στρίψει δεξιά (ο οδηγός της Bentley), την παίρνει ανοιχτά τη στροφή και η γυναίκα με το φρενάρισμα που ακούει, στρίβει, γι’ αυτό την πέτυχε πλάγια και μπροστά.

Άκουσα έναν θόρυβο, ένα φρενάρισμα ξαφνικά. Βλέπω ένα αυτοκίνητο που λογικά ανέβαινε την Πατριάρχου Ιωακείμ να στρίβει δεξιά στη Λουκιανού. Ξαφνικά βλέπω μια κυρία να φωνάζει, σοκαρίστηκε, και ξαφνικά είδα κάποια άτομα τα οποία λογικά βγήκαν, να φωνάζουν στον οδηγό.

Όμως, ο οδηγός δεν σταμάτησε. Τη χτύπησε στο πόδι, στη μέση, έκανε ελιγμό (η σύντροφος του Κωνσταντίνου Αργυρού) και δεν έπεσε κάτω.

Δεν ήταν συνεργάσιμος, φαινόταν. Η γυναίκα ήταν σοκαρισμένη. Για κλάσματα του δευτερολέπτου έμεινε εκεί ο οδηγός. Είχε ταχύτητα, δεν πήγαινε αργά. Μετά το τροχαίο η κυρία Νίκα καθόταν στη στάση, ήρθε το ασθενοφόρο και δεν μπήκε μέσα σε αυτό. Καθημερινά βλέπουμε τέτοια γεγονότα να γίνονται».