Περιεχόμενα
Στις κινηματογραφικές παραγωγές ο Θοδωρής Κυριακού, SKY is the limit και στα αθλητικά ΜΜΕ για τον Γιάννη Αλαφούζο
Μετά την εξαγορά της VILLAGE ROADSHOW Ελλάς τον Σεπτέμβριο του 2022, ο Όμιλος ANTENNA ανακατευθύνει τη στρατηγική του εστιάζοντας και στην παραγωγή κινηματογραφικών ταινιών.
Κατέχοντας ηγετική θέση με 42% μερίδιο αγοράς και με παρουσία σε 7 περιοχές της Ελλάδας (4 σημεία στην Αττική, Θεσσαλονίκη, Βόλο και Λάρισα), σε 62 αίθουσες, χωρητικότητας 12.700 θέσεων, εισέρχεται και στην παραγωγή content σε συνεργασία με τα Antenna Studios.
Παράλληλα προτίθεται να επενδύσει περισσότερο στο Ηλεκτρονικό Εμπόριο και στο πεδίο της ψηφιακής ενημέρωσης προσεγγίζοντας νεανικά κοινά.
Γιάννης Αλαφούζος: SKY is the limit και στα αθλητικά ΜΜΕ
Η σχέση του Γιάννη Αλαφούζου με τον αθλητισμό φαίνεται να είναι καθαρά επιχειρηματική, ωστόσο τα φαινόμενα απατούν καθώς έχει υπάρξει αθλητής με σημαντικές διακρίσεις σε διεθνές επίπεδο στην Ιστιοπλοΐα και τον Στίβο (στα 100 μ.) κατά τη διάρκεια των φοιτητικών του χρόνων.
Κάνοντας το χόμπι του επάγγελμα, το 2008 ο επιχειρηματίας ανέπτυξε ενεργό ρόλο στην προσπάθεια για έναν ισχυρό και πολυμετοχικό ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟ μέσα από την πρωτοβουλία της Παναθηναϊκής Ενωτικής Κίνησης και στις 3/5/2012, σε μια κρίσιμη στιγμή για τη βιωσιμότητα του Συλλόγου, έδωσε λύση στο διαφαινόμενο αδιέξοδο μέσα από την ίδρυση της «Παναθηναϊκής Συμμαχίας».
Τον Σεπτέμβριο της ίδιας χρονιάς ανέλαβε Πρόεδρος της Π.Α.Ε. ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ προκειμένου να προχωρήσει στην αναδιοργάνωση και εξυγίανση του συλλόγου. Το 2017 αποχώρησε από την προεδρία της ομάδας, παραμένοντας μέλος του Δ.Σ της ΠΑΕ.
Λίγα χρόνια νωρίτερα (το 2014) ο ιδιοκτήτης της ειδήσεις ντοτ κομ (ΣΚΑΙ) Γιάννης Αλαφούζος αγόρασε τον Sport FM, που μετονόμασε σε BWINΣπορ FM χάρις στον διαχρονικό του χορηγό και την ίδια περίοδο απέκτησε το Κέντρο Αθλητικού Ρεπορτάζ- ΚΑΡ, το Εργαστήριο Ελευθέρων Σπουδών Αθλητικού Ρεπορτάζ.
Το νέο project του μηντιακού βραχίονα των επιχειρήσεων του Γιάννη Αλαφούζου θα αφορά στο «χτίσιμο» ενός ισχυρού portal/site αθλητικού προσανατολισμού με ιδιαίτερη έμφαση στο ποδόσφαιρο και στενή διασύνδεσή του με το νέο γήπεδο του Παναθηναϊκού στην περιοχή του Βοτανικού που θα έχει ολοκληρωθεί έως το 2026.
Τέλος της άλλης εβδομάδας η Κατερίνα Κασκανιώτη στο Ραδιομέγαρο της ΕΡΤ – Αποχωρεί ο Νίνο και συμπληρώνεται με 2 μέλη το λειψό ΔΣ – Ο λογαριασμός στο ταμπλό τηλεθέασης και το ταμείο
Έως το τέλος της επόμενης εβδομάδας όπως όλα δείχνουν θα βρεθεί στο Ραδιομέγαρο η Κατερίνα Κασκανιώτη προκειμένου να αναλάβει τη θέση της διευθύνουσας συμβούλου που καλύπτει ο ίδιος ο πρόεδρος Κωνσταντίνος Ζούλας εδώ και 17 μήνες μετά την παραίτηση Γιώργου Γαμπρίτσου.
Η έτερη θέση στο Δ.Σ. που έμεινε κενή με την αποχώρηση του μουσικοσυνθέτη Δημήτρη Παπαδημητρίου ο οποίος δεν θα μπορούσε να ανανεώσει τη θητεία του καθώς δεν πληροί τα τυπικά προσόντα που θέτει ο νόμος για τα μέλη Δ.Σ. δημοσίων οργανισμών (κατοχή πτυχίου Α.Ε.Ι.) θα συμπληρωθεί και αυτή ταυτόχρονα όπως και του Νίνο Ελματζιόγλου, η παλιά «ψυχή του Mega» o οποίος στην ΕΡΤ έδωσε «σάρκα και οστά» σε ένα όραμα ανάστασης του ελληνικού προγράμματος στη δημόσια τηλεόραση.
Αυτό το διάστημα μεταδίδονται έξι σίριαλ στην ΕΡΤ1, όσα ακριβώς προβάλλει και ο Alpha της οικογένειας Βαρδινογιάννη, και τρία περισσότερα από αυτά που μεταδίδει το Mega του Βαγγέλη Μαρινάκη.
Ωστόσο ο «χουβαρντάς» Κωνσταντίνος Ζούλας που δαπανά εκατ. ευρώ για την παραγωγή τους βλέπει τα σίριαλ της ΕΡΤ τελευταία στο ταμπλό της τηλεθέασης και συγκεκριμένα στις 7 τελευταίες θέσεις περνώντας μόλις τους «Πανθέους» του ΣΚΑΪ. Το πιο επιτυχημένο σίριαλ της ΕΡΤ είναι «Η παραλία» (Δευτέρα με Πέμπτη στις 22.45) με μέσο όρο γύρω στο 7,8%. Την ίδια ώρα, «Η Μάγισσα» του ΑΝΤ1 κάνει 18,8% και οι «Φόνοι στο καμπαναριό» του Alpha 18,5%.
Το «Κάνε ότι κοιμάσαι» (Δευτέρα και Τρίτη στις 21.45) δεν ξεπερνά το 4,3%, η «Ηλέκτρα» (Δευτέρα με Πέμπτη στις 19.10) το 3,9%, ο «Όρκος» (Τετάρτη και Πέμπτη στις 21.45) το 3,5%, το «Στα σύρματα» (Παρασκευή στις 21.45) το 3,2% και ο «Τρίτος όροφος» το 2,5%.
Εντωμεταξύ η ΕΡΤ αναζητά νέα κωμική σειρά και εξετάζει ήδη σοβαρά, το «Φαρμακείο» με επεισόδια διάρκειας 30-35 λεπτών, η οποία βασίζεται σε ξένο φορμάτ και εκτυλίσσεται σε μια γειτονιά με επίκεντρο το φαρμακείο, όπου συναντιούνται όλοι οι περίοικοι.
Ο κύκλος εργασιών της ΕΡΤ ΑΕ το 2022 σημείωσε αύξηση κατά 2%, στα 202,7 εκατ. ευρώ έναντι 198,7 εκατ. ευρώ το 2021.
Το σύνολο των εξόδων της ΕΡΤ ανήλθε το 2022 σε 193,3 εκατ. ευρώ έναντι 176,9 εκατ. ευρώ το 2021. Στον ετήσιο οικονομικό απολογισμό αναφέρεται η δημιουργία του ενημερωτικού ERT News, οι νέες σειρές μυθοπλασίας και η συνέχεια επιτυχημένων άλλων παραγωγών, ο εμπλουτισμός του ERTFlix και η δημιουργία του ERTFlix International για τον απόδημο Ελληνισμό και η πλατφόρμα ERTecho για το ραδιόφωνο. Ακόμη περιλαμβάνεται η κάλυψη σημαντικών αθλητικών γεγονότων, όπως το Ευρωμπάσκετ, οι Χειμερινοί Ολυμπιακοί και Παραολυμπιακοί Αγώνες, η Basket League η «αμαρτωλή» Super League 2 κ.ά.
Μαρινάκης: Media business as (un)usual
Σπάνε ένα-ένα τα ταμπού οι Έλληνες εκδότες αναφορικά με το loyalty και τα κολλήματα σε συγκεκριμένες ιδεολογίες και πολιτικές γραμμές και υιοθετούν χωρίς συμπλέγματα μοντέλο business as a service με τον πολίτη να πληρώνει ό,τι καταναλώνει σε ιδεολογία.
Την αρχή έκανε ο Α. Κουρής μετατρέποντας το κανάλι του Kontra TV σε αριστερόστροφο μέσο, ενώ και η τριανδρία Εξάρχου, Μπάκου, Καϋμενάκη δεν δίστασε, εκτός από το νεοφιλελεύθερης διάθεσης Action24, να επενδύσει μειοψηφικά στο Attica TV με φιλική προσέγγιση στην ευρύτερη αντιπολίτευση.
Πλέον και η διοίκηση της Alter Ego Media δέχεται προτάσεις για ένα πιο αποστασιοποιημένο από την κυβέρνηση μέσον (site) που θα συσπειρώνει πολίτες από όμορα στρατόπεδα, στα αριστερά της ΝΔ.
Συμβαίνει παντού στην Ευρώπη, από τους γερμανικούς ομίλους WAZ, Media Impact, RTL Group και Gruner+Jahr έως και τα πιο ελεύθερα Μέσα της Γαλλίας (Le Monde, Liberation, Le Figaro κ.ά.).
ΑΝΤ1: Σκάκι πάνω σε ένα «πηγμένο» οργανόγραμμα
Μια μικρή διοικητική πολυπολιτισμική «Βαβυλωνία» έχει διαμορφωθεί στον όμιλο ΑΝΤΕΝΝΑ με τον πρόεδρο Θοδωρή Κυριακού να ανακατεύει συχνά την τράπουλα στο board, αλλά και στο οργανόγραμμα εντός Ελλάδας, μη διστάζοντας να τοποθετήσει συμβούλους που μιλούν διαφορετικές γλώσσες από την ελληνική – άλλωστε πρόκειται για διεθνή όμιλο – και να αποδώσει ρόλους και «οφίτσια» με φαινομενικά δυνητικό overlapping.
Η είδηση που κυκλοφορεί αφορά στην τοποθέτηση ξένου προβεβλημένου στελέχους σε θέση «uber alles» στην ελληνική διοικητική ομάδα. Πρόεδρος του Δ.Σ. του ομίλου ως γνωστόν είναι ο Θοδωρής Κυριακού ενώ ο Marc Zagar εκτελεί χρέη Business Development, M&A.
Η Linda Jensen έχει τον ρόλο του Group Chief Executive Officer δηλαδή της επικεφαλής όλων των επιχειρηματικών δραστηριοτήτων του Ομίλου ΑΝΤΕΝΝΑ, οι οποίες μεταξύ άλλων περιλαμβάνουν 31 κανάλια & 3 συνδρομητικές ψηφιακές πλατφόρμες, σε 3 ηπείρους, αγγίζοντας ένα παγκόσμιο κοινό που ξεπερνάει τα 150 εκατομμύρια.
Ρόλος της Linda Jensen είναι να συμβάλλει στην επίτευξη των στρατηγικών στόχων του Ομίλου, στην παγκόσμια αγορά media και ψυχαγωγίας.
O Γιώργος Ράλλης είναι Antenna Group Chief Financial Officer, η Kim Poder Antenna Group Chief Operating Officer, ο Νίκος Αγγελόπουλος Director & Chairman Antenna TV και ο Γιάννης Παπαχρήστου Antenna Group / Chief Executive Officer Greece.
Ο Γιώργος Λεβέντης είναι Managing Director Greece για τις εταιρείες ΑΝΤ1, Μακεδονία TV και Antenna Studios, ο Greg Miall Head of Digital Ventures, o Βασίλης Δεληκούρας GM, SVOD Greece και ο Jochem de Koning είναι Director & Int. Tax Director.
Οι παραπάνω συνθέτουν το board του ομίλου ενώ μέλη είναι ακόμη οι Mike Lang, Marc Debevoise, Bhav Singh, Darren Childs και Lorenzo Grabau.
Ένα section που αναμένεται να ανασυνταχθεί είναι και αυτό του Προγράμματος μετά την κακήν κακώς αποχώρηση του διευθυντή Προγράμματος Τζώρτζη Ποφάντη με τον οποίο ο όμιλος θα ξανασυνταντηθεί στα δικαστήρια.
Προσώρας έχει αναλάβει το Πρόγραμμα ο Γ. Λεβέντης που πλαισιώνεται από τη Γιώτα Σπανού, έχοντας αναλάβει ήδη το Τμήμα ψυχαγωγίας ως Director of entertainment μαζί με στελέχη όπως η Νίκη Καρνασιώτη, η Μαρία Σαγανά, η Μαριλένα Αράπη και η Αλεξία Σουφέρη.
Η Χρύσα Μασούρου είναι υπεύθυνη πλατφορμών. Ωστόσο πάντα υπάρχει χώρος για ένα ακόμη προβεβλημένο στέλεχος και από ό,τι φαίνεται δεν θα είναι ο ομόλογος του Ποφάντη στον Alpha που αρνήθηκε τη σχετική πρόταση αλλά πολύ πιθανό ο παλιός γνώριμος του ομίλου Γιάννης Λάτσιος που βολιδοσκοπείται.
Το «στοίχημα» του Βασίλη Δεληκούρα, GM, SVOD Greece του ΑΝΤ1+
Στην αθρόα, μαζική προσέλευση συνδρομητών στοχεύει η νέα εμπορική πολιτική του ΑΝΤ1+ με τον Βασίλη Δεληκούρα, GM, SVOD Greece του ΑΝΤ1+ να δίνει το «πράσινο φως» για πιο επιθετικές κινήσεις για το συνδρομητικό κανάλι του ομίλου ΑΝΤΕΝΝΑ για το οποίο το εύρος της πελατειακής βάσης κρατείται ως 7σφράγιστο μυστικό.
Ένας πρώτος ισχυρός μοχλός αύξησης των συνδρομητών είναι η ένταξη στον ΑΝΤ1+ κατ αποκλειστικότητα των επόμενων (Β΄ ή Γ’) κύκλων μιας σειράς που έκανε σημαντική καριέρα στο ελεύθερο κανάλι.
Παράδειγμα η παραγωγή εποχής «Ψυχοκόρες» που έκλεισε τον πρώτο της κύκλο στις 3/11, με τα τελευταία επεισόδια να εντάσσονται αποκλειστικά στο ΑΝΤ1+. Ο Β’ κύκλος έρχεται σύντομα αποκλειστικά στο ΑΝΤ1+, καθώς αναμένεται να προβληθεί στη streaming πλατφόρμα στις αρχές του 2024.
Επόμενη κίνηση, η Black Friday με προσφορά με 2,22€ για έναν μήνα που περιλαμβάνει όλα τα επεισόδια της «Μάγισσας», τον Β’ και Γ΄ κύκλο της σειράς «Ψυχοκόρες», τους αγώνες της νέας σεζόν του Πρωταθλήματος της Formula 1 2024 και Combat Sports διοργανώσεις που στριμάρουν στο ΑΝΤ1+.
Εχθρικός με τους «Boomers» και «Gen Xers» που ο ίδιος προσέλαβε ο 53χρονος Κωνσταντίνος Ζούλας!
Σε ένα ανελέητο age discrimination και ηλικιακό bullying επιδίδεται αυτή την περίοδο ο πρόεδρος της ΕΡΤ Κωνσταντίνος Ζούλας παραγγέλνοντας προγραφές από τις γενιές των Baby Boomers και Gen Xers προκειμένου να κατεβάσει τον μέσο όρο ηλικίας του προσωπικού που ο ίδιος προσέλαβε. Για τους αορίστου χρόνου να το καταλάβουμε, φθάνουν σε ένα ηλικιακό «ταβάνι» και αποχωρούν και πράγματι το 2022 μειώθηκε αισθητά ο αριθμός των υπαλλήλων της ΕΡΤ στους 1.942, από 2.070 εργαζομένους το 2021.
Το κόστος μισθοδοσίας για την ΕΡΤ, σύμφωνα με τον ετήσιο απολογισμό, ανήλθε σε 65.167.000 ευρώ το 2022 έναντι 64.820.000 ευρώ το 2021. Όμως για τους εργαζομένους ορισμένου χρόνου, που μάλιστα εισήλθαν στο pay roll της ΕΡΤ επί θητείας Ζούλα είναι μάλλον παράδοξο να στέλνονται σπίτι τους επειδή άσπρισαν τα μαλλιά τους ενώ προσλήφθηκαν ήδη όντας μιας …κάποιας ηλικίας. Ωστόσο η διοίκηση Ζούλα επιμένει να ρυθμίσει το ζήτημα του αυξημένου όρου ηλικίας στην ανθρωπογεωγραφία της ΕΡΤ με «σκάντζες» στις συμβάσεις εργασίας έργου και ορισμένου χρόνου στη λογική του «φύγε εσύ, έλα εσύ».
Μέσα στο προηγούμενο 12μηνο αποχώρησαν πάνω από 120 εργαζόμενοι διαφόρων ειδικοτήτων από το μόνιμο προσωπικό, λόγω συνταξιοδότησης. Σε αυτούς εκτιμάται ότι έως το τέλος του 2023 θα προστεθούν άλλοι 46 (με συμβάσεις αορίστου χρόνου) οι οποίοι επίσης κάλυπταν οργανικές θέσεις.
Υπολογίζεται ότι έως το 2026 θα έχουν αποχωρήσει από την ΕΡΤ τουλάχιστον άλλοι 300 εργαζόμενοι διαφόρων ειδικοτήτων, από το μόνιμο προσωπικό της. Τυχόν κενά που δημιουργούνται καλύπτονται κυρίως με προσλήψεις ορισμένου χρόνου που πραγματοποιεί η ΕΡΤ είτε με προσλήψεις είτε μέσω εταιρειών τηλεοπτικών παραγωγών.
Στο μεταξύ έχουν προσληφθεί περίπου 460 άτομα με συμβάσεις ορισμένου χρόνου (ή και έργου) με μέσο όρο ηλικίας τα 43,5 έτη. Ανάμεσα τους και τουλάχιστον 25 εργαζόμενοι 60 ετών+. Η διοίκηση της εταιρείας έχει θέσει ως στόχο -όπως υποστηρίζεται- με τις νέες προσλήψεις ο μέσος όρος ηλικίας να μειωθεί κατά 3,5 έτη ώστε ο ραδιοτηλεοπτικός οργανισμός να ανανεωθεί ηλικιακά.
Ένας Ατζούν πιο βαθιά στον ΣΚΑΪ, ένας Κοκλώνης για το Open και το outsourcing του prime time του Mega στον Ανδρέα Γεωργίου
Outsourcing, façon, franchising, όπως και να το πει κανείς ήρθε η ώρα της ανάθεσης και του μοντέλου «ενός ανδρός αρχή» για το ψυχαγωγικό πρόγραμμα των καναλιών.
Την αρχή δεν έκανε ακριβώς το Open παραδίδοντας το πρόγραμμα στην Barking Well Media και τις θυγατρικές του Νίκου Κοκλώνη που τοποθέτησε στο Δ.Σ. της Ραδιοτηλεοπτικής Α.Ε. τους δικούς του ανθρώπους ενώ έχει προοπτική να αγοράσει μετά από διετία τουλάχιστον το 50% + μια μετοχή της εταιρείας.
Στην ουσία το μοντέλο αυτό λάνσαρε πρώτος ο ΣΚΑΪ που παραχώρησε μέρος του ψυχαγωγικού προγράμματός του στον Τούρκο παραγωγό Ατζούν Ιλιτζαλί, ο οποίος ωστόσο, κοπιάρει το μοντέλο Κοκλώνη, και εκφράζει την πρόθεσή του να μπει στο μετοχικό σχήμα της ειδήσεις ντοτ κομ Α.Ε. που διαχειρίζεται το κανάλι του Φαλήρου.
Σύμφωνα με πληροφορίες πρότεινε να αναλάβει σε επίπεδο παραγωγής η Acun Medya ολόκληρη την prime time δηλαδή 21 ώρες την εβδομάδα συνολικά για τις ώρες 9 μ.μ. με 12 τα μεσάνυχτα σε καθημερινή βάση και να πάρει ποσοστό επί των διαφημιστικών εσόδων του καναλιού. Μια παραλλαγή της πρότασης κάνει λόγο για ετήσια ή και μηνιαία κλίμακα τηλεθέασης η οποία θα αποδίδει και ανάλογες αμοιβές.
Σε συμφωνία φαίνεται πως προχωράει και το Mega με τον Ανδρέα Γεωργίου, δυνατό «λάφυρο» του καναλιού από τον ΣΚΑΙ το 2020. Ο Κύπριος σκηνοθέτης φέρεται να αναλαμβάνει εξ ολοκλήρου τη ζώνη prime time του σταθμού για την ερχόμενη τηλεοπτική σεζόν με δυο σειρές δικής του παραγωγής που θα προβάλλονται ταυτόχρονα back to back καλύπτοντας χρονικά το πρόγραμμα από τις 21.00 μέχρι και τις 00.01.
Και πρόεδρος και διευθυντής ο Σωτήρης Μανιάτης στην ΕΦΣΥΝ
Με διπλό ρόλο στην Εφημερίδα των Συντακτών ο Σωτήρης Μανιάτης που παράλληλα με την ιδιότητα του διευθυντή είναι πλέον και πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΔΣ της Ανεξάρτητα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης στη θέση του Λυκούργου Τετράδη που παραιτήθηκε όπως εξάλλου και ο Δημήτρης Ψαρράς (μέλος).
Το 2022 η εταιρεία της συνεταιριστικής εφημερίδας εμφάνισε κύκλο εργασιών ύψους 4.695.425 ευρώ έναντι 5.089.614 ευρώ το 2021 και ζημίες προ φόρων ύψους 448.442 ευρώ το 2022 έναντι ζημιών 365.883 ευρώ το 2021.
Ο Λαζόπουλος πλευρίζει το Netflix
Στον δρόμο προς το Netflix ο Λάκης Λαζόπουλος.
Ο δημιουργός έχει, σύμφωνα με τις typologies, «ξεκινήσει τη διαδικασία προσέγγισης της streaming υπηρεσίας με στόχο την προώθηση της δουλειάς του ή την παραγωγή ενός νέου προγράμματος που θα απευθύνεται στο ελληνικό κοινό που παρακολουθεί την πλατφόρμα».
Κερδοφόρος η RED Productions του Β. Μαρινάκη
Σημαντική επίδοση αποτυπώνει η εταιρεία παραγωγής RED Productions του Βαγγέλη Μαρινάκη. Στη χρήση του 2022 σημείωσε κύκλο εργασιών ύψους 5,483 εκατ. ευρώ έναντι 400.000 ευρώ το 2021 ενώ τα κέρδη προ φόρων άγγιξαν τα 5.455 ευρώ έναντι ζημιών 12.452 ευρώ το 2021.
Συνεργασία Alter Ego με “Wall Street Journal”
Η Alter Ego Media ανακοίνωσε τη συνεργασία της με την αμερικανική εφημερίδα «THE WALL STREET JOURNAL». Η εφημερίδα «Το Βήμα» θα φιλοξενεί κάθε Κυριακή ένα αγγλόφωνο ένθετο σε συνεργασία με την «WALL STREET JOURNAL» και θα προσφέρει στους αναγνώστες της επιλογή από τα σημαντικότερα πρόσφατα άρθρα και αναλύσεις της εφημερίδας. Επιπλέον, στο site tovima.com θα παρέχεται η δυνατότητα ανάγνωσης της ειδησεογραφίας στα αγγλικά.
H Bee Group διαμεσολαβήτρια για τα μέτρα στη διανομή έντυπου Τύπου
Η Επιτροπή Ανταγωνισμού (ΕΑ) προέβη στον διορισμό της εταιρείας συμβούλων “Bee Group AE”, ως Διαμεσολαβητή (Ombudsman) για την εποπτεία των επιβαλλόμενων από την ΕΑ μέτρων στην αγορά διανομής Έντυπου Τύπου, σε συνέχεια της Απόφασης υπ. αριθ. 768/2022 της Επιτροπής.
Όλοι θέλουν το 2%
Τον ασκό του Αιόλου άνοιξε η ανάληψη εκ μέρους της κυβέρνησης του βάρους του 2% βαρύνει τους καναλάρχες υπέρ ΕΔΟΕΑΠ (6,8 εκατ. ευρώ). Ανάλογη μεταχείριση ζητούν μετ’ επιτάσεως από τον υφυπουργό στον πρωθυπουργό Γιάννη Μπρατάκο, οι πρόεδροι της Ένωσης Εκδοτών Διαδικτύου- ΕΝΕΔ (Φιλιππόπουλος), της Ένωσης Ιδιοκτητών Ιδιωτικών Ραδιοφωνικών Σταθμών Αττικής-ΕΙΙΡΑ (Φωτόπουλος) και της Ένωσης Ιδιοκτητών Ημερησίων Εφημερίδων Αθηνών (Χατζηνικολάου) για τη διευθέτηση της χρηματοδότησης του 2% που πληρώνουν τα Μέσα Ενημέρωσης (ιστοσελίδες, εφημερίδες, ραδιοφωνικοί σταθμοί) στον ΕΔΟΕΑΠ.
Ενώ λοιπόν η κυβέρνηση συζητά να μεταφερθεί η αρμοδιότητα των ΜΜE από τον Γιάννη Μπρατάκο στον κυβερνητικό εκπρόσωπο Παύλο Μαρινάκη, την άρση του καθεστώτος εξαίρεσης των εβδομαδιαίων περιφερειακών εφημερίδων από τις παροχές του ΕΔΟΕΑΠ, διεκδικούν και τα μέλη της ΕΙΕΤ (εκδότες εβδομαδιαίου περιφερειακού Τύπου) οι οποίοι προς το παρόν είδαν να ικανοποιείται το αίτημα για παράταση του καθεστώτος των υποχρεωτικών δημοσιεύσεων ως 1.1.2026 για τον τοπικό και τον περιφερειακό Τύπο.
Μαρινάκης εναντίον Κοκλώνη
Γκρίζα σύννεφα συγκεντρώνονται πάνω από τη συνεργασία της Alter Ego Media και του Mega με την εταιρεία Barking Well Media του Νίκου Κοκλώνη που πλέον έχει κάνει ένα positioning against στο κανάλι του Βαγγέλη Μαρινάκη έχοντας στρέψει σαφώς τις κεραίες των συμφερόντων του προς το ανταγωνιστικό Open.
Η εταιρεία παραγωγής του Κοκλώνη πάντως εργάζεται κανονικά και μάλιστα είναι standby για την ανάληψη 1-2 παραγωγών ακόμη από το κανάλι, στις αίθουσες συσκέψεων ωστόσο του οποίου το λεκτικό και συμπεριφορικό πρόσημο δεν είναι θετικό για τον συνεργάτη-ανταγωνιστή.
Στον ΣΚΑΙ ανοίγουν σαμπάνιες, στο Talk είναι απλώς Σάββατο
Αν και είναι ακόμη νωρίς για απολογισμό στον ενημερωτικό ραδιοσταθμό του ομίλου Βαρδινογιάννη Talk που πρόσφατα προέβη σε τολμηρό rebranding (Alpha 989) μια πρώτη αποτίμηση της μεταβατικής περιόδου (Σεπτέμβριος) τοποθετεί τον σταθμό στην κλίμακα της μέτρησης ακροαματικότητας των MRB και Global Link, 04/09 στην τελευταία θέση των ενημερωτικών ραδιοφώνων με ποσοστό 1,5% κάτω ακόμη και από το Κόκκινο (2,7%) ισοβαθμώντας με το Πρώτο Πρόγραμμα. Προηγείται ο ΣΚΑΙ με 10,3%, έπεται ο Real με 7,6% και ακολουθούν τα Παραπολιτικά με 3%.
Απόψυξη 50 εκατ. ευρώ από τον Δ. Παπαστεργίου
Την ένταξη της Πράξης Επιχορήγηση του ΕΚΟΜΕ με το ποσό των 50.000.000 ευρώ για την ενίσχυση των οπτικοακουστικών έργων στην Ελλάδα υπέγραψε ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου. Η ημερομηνία έναρξης της Πράξης ορίζεται η 21/11/2023 και η λήξη της στις 31/12/2025.
Περήφανη πολίτης του Ραδιοφώνου η Μαργαρίτα Μυτιληναίου
Η Μαργαρίτα Μυτιληναίου αναλαμβάνει από 1/11/2024 τη διεύθυνση προγράμματος των ραδιοφωνικών σταθμών του Politis Group.
Η Mίνα Μάζη, γενική διευθύντρια του ομίλου Politis Group θα κληθεί να ενσωματώσει στο portfolio των properties του group και τον πρόσφατα εξαγορασθέντα από το Real Group, Ελληνικό 93.2.
Με βάση τις τελευταίες ακροαματικότητες, το Politis Group (Music 89.2, Ελληνικός 93.2, Sfera 102.2) γίνεται πλέον 4η δύναμη (μετά τον ΣΚΑΙ του Γιάννη Αλαφούζου, τη Frtonstage της Αλεξάνδρας Δασκαλοπούλου και τις Αττικές Εκδόσεις του Θεοχάρη Φιλιππόπουλου) με μέσο όρο 18,4%, ελάχιστα πάνω από την ΕΡΑ. Και μάλιστα χωρίς να συμπεριλαμβάνεται ο Pride 98.6, ο οποίος δεν έχει συμμετάσχει ποτέ στις μετρήσεις.
Αντώνης Κανάκης: Από το Ράδιο Αρβύλα στη σοβαρή ενημέρωση ένα ραδιόφωνο δρόμος
Σύμφωνα με τα επίσημα έγγραφα του ΕΣΡ, κατατέθηκε από την ιδιοκτησία του Imagine 89.7 αίτηση για αλλαγή φυσιογνωμίας του σταθμού, από μη ενημερωτική που είναι τώρα σε ενημερωτική.
Αίτημα που, αν εγκριθεί, θα σημάνει μια αλλαγή «πίστας» για το πρώτο ραδιοφωνικό εγχείρημα του Αντώνη Κανάκη. Το ακριβώς αντίθετο συνέβη στο Paidaki 97.5, το νεότερο ραδιόφωνο του ομίλου του παρουσιαστή. Η νέα ιδιοκτήτρια εταιρεία του, η «Tony Productions Παραγωγές Οπτικοακουστικών Μέσων Μονοπρόσωπη Ε.Π.Ε.», έστειλε αίτημα στο ΕΣΡ για μετατροπή του σταθμού από ενημερωτικός που είναι τώρα σε μη ενημερωτικός.
Σκαραβαίος: Ποιοι ηθοποιοί θα συμμετέχουν στην νέα σειρά του ALPHA;
Συνεχίζονται τα γυρίσματα της νέας αστυνομικής σειράς του Alpha, Σκαραβαίος, η οποία θα προβληθεί μέσα στο β’ μισό της φετινής σεζόν και θα πάρει την θέση του «Γιατρού» στο πρόγραμμα.
Το σενάριο το υπογράφει η Ευτυχία Γιαννάκη ενώ την σκηνοθεσία ο Σταύρος Στάγκος. Πρωταγωνιστής θα είναι ο Γιάννης Τσορτέκης, ο οποίους θα υποδυθεί έναν αστυνομικό που θα εξιχνιάσει μια δύσκολη επίθεση. Επίσης οι Γιώργος Πυρπασόπουλος, Αλεξάνδρα Ταβουλάρη, Νικολέττα Καρρά, Κωνσταντίνα Μιχαήλ, Μαρία Παπαφωτίου, Τζένη Μπότση και Ιάσονας Παπαματθαίου.
Maestro: Πότε ξεκινάει η σειρά του MEGA;
Με πυρετώδεις ρυθμούς συνεχίζουν τα γυρίσματα για τον β’ κύκλο της σειράς του Χριστόφορου Παπακαλιάτη, Maestro που θα κάνει πρεμιέρα σε λίγο καιρό μέσα από την συχνότητα του Mega και θα αναπτυχθεί σε 8 με 9 επεισόδια.
Κερδοφόρα η Nielsen
Αύξηση του κύκλου εργασιών για την Nielsen το 2022. Η εταιρεία σημείωσε το προηγούμενο οικονομικό έτος κύκλο εργασιών 2,85 εκατ. ευρώ.
Τηλεοπτική στέγη ψάχνει η εκπομπή των Αλευρά – Παπουτσάκη
Σε ρόλο παρουσιαστών και μάλιστα σε late night εκπομπή αναμένεται να δοκιμαστούν η Κατερίνα Παπουτσάκη και ο Θανάσης Αλευράς που αναζητούν τηλεοπτική στέγη έχοντας κτυπήσει και την πόρτα της ΕΡΤ.
Νομοθετική πρωτοβουλία για την αύξηση της μετάδοσης του ελληνικού τραγουδιού στα ραδιόφωνα
Η ΕΔΕΜ (Ένωση Δικαιούχων Έργων Μουσικής) κάνει λόγο για μια νέα νομοθετική πρωτοβουλία του Υπουργείου Πολιτισμού που θα δίνει «κίνητρα για τη στήριξη και την αύξηση της μετάδοσης του ελληνόφωνου τραγουδιού». Και σημειώνει πως «η ενίσχυση της μετάδοσης του ελληνικού τραγουδιού από ραδιοτηλεοπτικούς σταθμούς και άλλους φορείς αποτελεί πάγιο και κρίσιμο αίτημα των Ελλήνων δημιουργών».
Τα κίνητρα θα είναι για την αύξηση του ποσοστού μετάδοσης ελληνόφωνου τραγουδιού και ορχηστρικής μουσικής Ελλήνων δημιουργών: στη ραδιοφωνική μετάδοση, τη δημόσια εκτέλεση και τις κινηματογραφικές ταινίες και τις οπτικοακουστικές παραγωγές που επιδοτούνται ή ενισχύονται από το Δημόσιο.
Ο Δημήτρης Βάγιας στην Direction Business Network
Τη θέση του εμπορικού διευθυντή της Direction Business Network ανέλαβε ο Δημήτρης Βάγιας, έχοντας υπό την ευθύνη του το εμπορικό τμήμα για το σύνολο των δραστηριοτήτων της εταιρείας.
Προέρχεται από τον Όμιλο Εταιρειών Διονύση Παναγιωτάκη (DP Group), όπου από τον Σεπτέμβριο του 2021 και μέχρι τον Οκτώβριο του 2023 διατηρούσε τη θέση του εμπορικού διευθυντή.
Προηγουμένως εργαζόταν για 21 χρόνια στη Forthnet.
Πρόεδρος ΕΣΡ προς δημοσιογράφους: Ανοίξαμε και σας περιμένουμε
Μετά από πολλά χρόνια αδικαιολόγητης σιωπής και αντικοινωνικότητας το ΕΣΡ αποφάσισε να ανοίξει τις πόρτες του για τους δημοσιογράφους που καλύπτουν το ρεπορτάζ. Υπό την Προεδρία της Ευτέρπης Κουτζαμάνη, πρώην εισαγγελέως του Αρείου Πάγου, οι δημοσιογράφοι αποκτούν το δικαίωμα να ρωτούν κάθε Τετάρτη την Αρχή για τα πεπραγμένα της και να ενημερώνουν το κοινό.
Πόσα παίρνουν οι Survivors;
Ενώ οι προετοιμασίες για τον νέο κύκλο του Survivor 2024 συνεχίζονται όπως και η διαδικασία για επιλογή των παικτών για τους Μαχητές και τους Διάσημους, διαρρέονται οι αμοιβές των συμμετεχόντων που αγγίζουν έως και τις 7.000 ευρώ την εβδομάδα.
Τρεις «καθημερινοί» δημοσιογράφοι μαζί
Νέα εταιρεία με τίτλο ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΝΕΑ Ο.Ε. από τρεις δημοσιογράφους της «Καθημερινής», Γιάννη Σουλιώτη, Απόστολο Λακασά και Βασίλη Νέδο.
Και μετά τη Σοφία Χατζηπαντελή, ποιος στο “My Style Rocks”;
Η Βρετανο-Κύπρια Σοφία Χατζηπαντελή, το εκκεντρικό μοντέλο που τη φετινή χρονιά έχει ρόλο κριτή στο «My Style Rocks» του ΣΚΑΪ, δεν θα συνεχίσει και την επόμενη σεζόν στο ριάλιτι μόδας.
Οι Στέλιος Κουδουνάρης και Δημήτρης Σκουλός συνεχίζουν ως κριτές, όπως και η Κατερίνα Καραβάτου στη θέση της παρουσιάστριας. Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι για τη θέση της Σοφίας Χατζηπαντελή, βολιδοσκοπούνται οι Λάκης Γαβαλάς, Γιώργος Καράβας και Περικλής Κονδυλάτος.
Γιώργος Λιάγκας σε Νίκο Κοκλώνη: «Το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνεις είναι να διώξεις του γλείφτες»
Με αφορμή την ολοκλήρωση του Fame Story στο Star πριν από τα Χριστούγεννα, ο Γιώργος Λιάγκας έκανε μια πολύ συγκεκριμένη τοποθέτηση στο Πρωινό και έστειλε ένα μήνυμα στον Νίκο Κοκλώνη.
«Αυτός ο εφιάλτης θα λάβει τέλος για όλους, γιατί είναι ένας εφιάλτης να δαπανάς ένα σκασμό λεφτά και το αποτέλεσμα να είναι πενιχρό», είπε ο Γιώργος Λιάγκας και συνέχισε: «Ούτε ο Νίκος Κοκλώνης έχει ανάγκη από γλείφτες.
Ο Νίκος Κοκλώνης αντιλαμβάνεται ότι έχει κάνει μια αποτυχία, δεν είναι κακό πράγμα η αποτυχία. Κακό πράγμα είναι να υπάρχουν γλείφτες που την αποτυχία σου προσπαθούν να την βαφτίσουν επιτυχία.
Το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνεις είναι να διώξεις τους γλείφτες. Να δεις ποιοι σε γλείφουν και μακριά. Ποιοι σου λένε την αλήθεια; Κοντά». «Υπάρχει κάποιος από όλους αυτούς που έχει μαζέψει δίπλα του που του λέει κάναμε επιτυχία στο Star;», αναρωτήθηκε ο Γιώργος Λιάγκας.
Διαβάστε επίσης:
B΄μισό τηλεοπτικής σεζόν: «Εφαλτήριο» για το 2024 ή «καθαρτήριο» για το επέκεινα;
Γ. Λεβέντης: Ο multitasking CEO του ΑΝΤ1, η αλλαγή πίστας της Γιώτας Σπανού …and the Amazon’s board