Αποκαλυπτικό ρεπορτάζ, αρθρογραφία και άμεση ενημέρωση, με όλα τα τελευταία νέα και ειδήσεις για την Οικονομία, τις Επιχειρήσεις, το Χρηματιστήριο, το Bitcoin, τις πολιτικές εξελίξεις και τον πολιτισμό
Media

Σταθερά στην κορυφή το MEGA και τον Οκτώβριο

Το logo του MEGA το 2023

Το MEGA παρέμεινε στην κορυφή της τηλεθέασης και τον Οκτώβριο ξεδιπλώνοντας σταδιακά το νέο του πολυποίκιλο πρόγραμμα.

Νέες πρεμιέρες σε μυθοπλασία και ψυχαγωγία, αγαπημένα προγράμματα και έγκυρη ενημέρωση έδωσαν ραντεβού με τους τηλεθεατές στο MEGA και έφεραν τον σταθμό στην πρώτη θέση της τηλεθέασης.

Τον Οκτώβριο, το MEGA παρέμεινε στην πρώτη θέση στο γενικό σύνολο με ποσοστό 13,1%. Στο δυναμικό κοινό, ο μήνας έκλεισε με μέσο όρο 11,4%. Όπως και τον Σεπτέμβριο, το πρόγραμμα του καναλιού επικράτησε του ανταγωνισμού και στην prime time, με μέσο όρο 14,7% στο σύνολο του κοινού. Στο δυναμικό κοινό 18-54 σημείωσε 11%.

Απόλυτη ήταν η επικράτηση της εκπομπής έρευνας «Φως στο Τούνελ» με την Αγγελική Νικολούλη που έκανε πρεμιέρα για 30η σεζόν μέσα στον Οκτώβριο.

Η εκπομπή σημείωσε μέσο όρο 21,2% στο σύνολο του κοινού και 15,4% στο δυναμικό κοινό 18-54. Σε επιμέρους γυναικεία ηλικιακή ομάδα, η εκπομπή σημείωσε μέσο όρο 34,9%.

Σύγχρονο, πάντα ενημερωμένο και διασκεδαστικό, το «Buongiorno» με τη Φαίη Σκορδά εξακολουθεί να αποτελεί την κυρίαρχη επιλογή ψυχαγωγίας στην πρωινή ζώνη. Η ψυχαγωγική εκπομπή κατέλαβε τον Οκτώβριο την πρωτιά με μέσο όρο 15,3% στο δυναμικό κοινό. Στις γυναίκες μεταξύ 25 και 54 ετών ήταν με διαφορά η πρώτη επιλογή των τηλεθεατών με μέσο όρο 15,5%. Στο σύνολο του κοινού, το «Buongiorno» σημείωσε μέσο όρο 13,6%.

Κλασική αγαπημένη της prime time, η «Η γη της ελιάς» συνέχισε να συγκεντρώνει τη μερίδα του λέοντος στην τηλεθέαση στη ζώνη προβολής της, με μέσο όρο 19,6%. Η διαφορά από τον ανταγωνισμό για τον μήνα Οκτώβριο κυμάνθηκε σε τουλάχιστον 4,4 μονάδες και η κάλυψη ξεπέρασε τους 1,4 εκατομμύρια τηλεθεατές. Σε επιμέρους γυναικείο κοινό η σειρά του MEGA σημείωσε το εντυπωσιακό 28,8%. Η «Γη της ελιάς» κατέγραψε ποσοστό 12,1% στο δυναμικό κοινό 18-54.

Τον Οκτώβριο η κωμωδία επέστρεψε στο τηλεοπτικό της σπίτι και οι τηλεθεατές την αγκάλιασαν με ιδιαίτερη θέρμη. Η νέα οικογενειακή κωμική σειρά του MEGA, «Έχω παιδιά», έφερε νέο τηλεοπτικό αέρα στην ζώνη υψηλής τηλεθέασης και κατέλαβε αστραπιαία την κορυφή με μέσο όρο 18,4%. Είναι εντυπωσιακό πως σε επιμέρους κοινό, κατέγραψε ποσοστό 21,7%. Στο γενικό σύνολο, η σειρά σημείωσε μέσο όρο 15,6%.

Το ραντεβού των φιλάθλων με το UEFA Champions League ήταν και τον Οκτώβριο στο «γήπεδο» του MEGA με δυο συναρπαστικά ματς που κέρδισαν το στοίχημα της τηλεθέασης. Οι αγώνες Άστον Βίλα – Μπάγερν και Μπαρτσελόνα – Μπάγερν βρέθηκαν στην κορυφή με μέσο όρο 17,4% στο δυναμικό κοινό και 16,4% στο γενικό σύνολο. Σε επιμέρους ανδρικό κοινό, οι ποδοσφαιρικές αναμετρήσεις για το UEFA Champions League άγγιξαν μέσο όρο 28,9%.

Με δυο νέες δυνατές πρεμιέρες στη μυθοπλασία, εκείνη του γ’ κύκλου της «Famagusta» και τις συγκλονιστικές «17 Κλωστές», αλλά και την πολυαναμενόμενη επιστροφή του Λάκη Λαζόπουλου με το «Αλ Τσαντίρι Νιουζ», το πρόγραμμα του MEGA θα συνεχίσει να προσφέρει νέες συναρπαστικές επιλογές στους τηλεθεατές και τον Νοέμβριο.

Διαβάστε επίσης:

My Story: Οι ιστορίες που μας εμπνέουν στο mononews.gr με τη Μάριον Μιχελιδάκη

US ELECTIONS 2024: Το mononews.gr και οι Financial Times ενώνουν τις δυνάμεις τους για πλήρη κάλυψη και έγκυρη ανάλυση

Starbucks: Ίδρυση 290 νέων καταστημάτων στην κινεζική αγορά