array(0) {
}
        
    
Menu
-0.26%
Τζίρος: 448.88 εκατ.

Δ. Καλαντώνη: Η ιστορία πίσω από την «Εξέλιξη Ζωής», οι δράσεις και οι στόχοι

Media

Οι νέες μπίζνες του Δημήτρη Αργυρόπουλου, οι συναντήσεις του Αλαφούζου, ο «αχτύπητος» Ζούλας, τα σχέδια του Κοκλώνη, η ρεπόρτερ που άφησε την ΕΡΤ για τον ΣΥΡΙΖΑ και το comeback της Σοφίας Αλιμπέρτη

Ο ταλαντούχος κύριος Δημήτρης Αργυρόπουλος: To golden boy της δεκαετίας του ’90 με καριέρα σε διαφήμιση και talent show, οι glam γάμοι και τα new business

 

Ο Δημήτρης Αργυρόπουλος δεν είναι και χθεσινός. Ούτε στα ΜΜΕ, ούτε στο star system, ούτε στη Διαφήμιση ούτε καν στις παραγωγές. Έχει διαγράψει τη δική του πορεία και έχει κάνει réservé αρκετές θέσεις στο ιλυστρέ foto gallery των gossip περιοδικών για τους λαμπερούς γάμους του (Μαρία Μπακοδήμου, Σήλια Δραγούνη) αλλά και τις σχέσεις του με προβεβλημένες κυρίες, όπως η γόμος εφοπλιστικής οικογένειας, Αθανασία Κομνηνού και εδώ και δύο χρόνια με την πρόεδρο των Ελλήνων Εφοπλιστών. Ο 53χρονος σήμερα γοητευτικός κύριος Δημήτρης Αργυρόπουλος δεν πτοείται από τις αποτυχίες των εργοδοτών του στο παρελθόν (Κωστόπουλος, Λυμπέρης, Ρέστης), παραβλέπει την επέκταση των γκρίζων μαλλιών πέραν των κροτάφων του, διατηρεί τη σχέση του με την  UNIQUE MEDIA A.E. (περιοδικά Γυναίκα και LIKE, παραγωγές όπως το Joy) και τη συνέταιρό του Νάνσυ Ζαμπέτογλου και σαλπάρει πρόσω ολοταχώς για νέα καθήκοντα ως CEO/διαχειριστής της μηντιακής εταιρείας ονόματι Beacon Media

1

Έχοντας γαλουχηθεί στο luxury marketing και τη λαμπερή διαφήμιση στο κοσμοπολίτικο Μιλάνο, με βαριά «ένσημα» δίπλα στον διεθνούς φήμης φωτογράφο Oliviero Toscani σε καμπάνια της Benetton, έγινε ανάρπαστος τη δεκαετία του ‘90 σε ορισμένα από τα μεγαλύτερα media groups που ανήκουν στο μακρινό παρελθόν (Imako, Liberis, MTV Greece) αλλά και σε διαφημιστικές υψηλού προφίλ (JWT Athens, Cream Advertising Company).

Ξέρει πώς να μανατζάρει ανθρώπινους πόρους και ανθρώπους γενικώς, άλλωστε υπήρξε γενικός διευθυντής στην Cream, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος στο MTV και το Nickelodeon αλλά και ο δημιουργός και παραγωγός της επιτυχημένης τηλεοπτικής εκπομπής «Joy». Το glam «πακέτο» συμπληρώνει ένα ακόμη asset στο βιογραφικό του, καθώς ήταν ο ιθύνων νους, ο άνθρωπος πίσω από την πρώτη ελληνική εβδομάδα Μόδας, το 2005. Ταλέντο που δεν τον άφησε ποτέ και τον ακολούθησε όταν απέδειξε τα soft skills του στη βιομηχανία της Μόδας συμμετέχοντας στην κριτική επιτροπή του «My Style Rocks». Οι γάμοι του πασπαλίστηκαν από χρυσόσκονη που βγήκε από το ίδιο εργοστάσιο. Με την παρουσιάστρια Μαρία Μπακοδήμου με την οποία απέκτησε δυο γιους, ένας γάμος που τέλειωσε άδοξα με την κοινωνική τους σχέση να συνεχίζεται ακόμη. Το νήμα της προσωπικής του ζωής συνεχίστηκε αποκτώντας έναν γιο ακόμη με τη σχεδιάστρια Σήλια Δραγούνη, με την οποία χώρισαν το 2010. Η προσωπική του ζωή υπήρξε θυελλώδης, γεμάτη έρωτες, κορεσμένη από φλερτ αλλά και απιστίες, άφθονα ταξίδια και δυστυχώς αρκετές ουσίες. Το τελευταίο το εκμυστηρεύθηκε…δημόσια στη Σάσα Σταμάτη τονίζοντας ότι «κάποια στιγμή έφτασε να μην του αρέσει ο εαυτός του, ένιωθε φυλακισμένος, έπρεπε να πιει για να είναι λειτουργικός». Όμως ο Δημήτρης Αργυρόπουλος ξέρει πώς να αναγεννάται από τις στάχτες του. Τα δυο τελευταία χρόνια έχει βρει ξανά τον έρωτα στο πρόσωπο της Μελίνας Τραυλού, πρώτη γυναίκα πρόεδρος της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών και πρόεδρος της μοναδικής ελληνικής ναυτιλιακής εταιρείας μεταφοράς οχημάτων Neptune Lines Shipping & Managing Enterprises.

Ανεξάρτητα από την προσωπική του ζωή, ο Δημήτρης Αργυρόπουλος έχει στο τσεπάκι του πάντα το κοκαλάκι της νυχτερίδας που του επιτρέπει να συχνάζει εκεί που χτυπάει η καρδιά των υψηλών business, να περιφέρεται άνετα στα σαλόνια των εφοπλιστικών εταιρειών, των καναλαρχών και του star system και φυσικά να βγάζει επαγγελματικό «διαβατήριο» όποτε επιθυμεί να προχωρήσει όπως εν προκειμένω να ηγηθεί εταιρείας με πλούσιο χαρτοφυλάκιο KAΔ: Από εκδόσεις και κατασκευή ιστοσελίδων έως παραγωγή εταιρικών βίντεο και από διοργάνωση εκδηλώσεων έως και υπηρεσίες υψηλού PR.

Πράγματι, πριν λίγες ημέρες ο Δημήτρης Αργυρόπουλος ανέλαβε πρώτος CEO και διαχειριστής της «BEACON MEDIA ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ» με μετοχικό κεφάλαιο 25.000 ευρώ. Την εταιρεία ίδρυσε η «SPIKEHUES HOLDING LIMITED», με έδρα τη Λευκωσία το Δ.Σ. της οποίας, αποτελείται από τον Διευθυντή, Φίλιππο Φιλίππου και τον Γραμματέα της εταιρείας ο οποίος είναι το νομικό πρόσωπο με την επωνυμία CYPROLIAISON LIMITED (έδρα: Λευκωσία, Κύπρος και αντικείμενο management services).

Οι σκοποί της εταιρείας BEACON MEDIA ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ περιλαμβάνουν κάθε τι που εμπίπτει στον κύκλο των ΜΜΕ και της Επικοινωνίας: Δημιουργία, καταχώρηση, απόκτηση και κατοχή εμπορικών σημάτων κάθε εθνικότητας, ή ευρωπαϊκών, ή διεθνών εμπορικών σημάτων, εμπορία ειδών πάσης φύσεως, που φέρουν τα εμπορικά σήματα που εκμεταλλεύεται η εταιρεία, μέσω καταστημάτων ή on-line, παροχή υπηρεσιών δημοσίων σχέσεων και επικοινωνίας καθώς και συμβουλών σε θέματα μάρκετινγκ (marketing), παροχή υπηρεσιών δημιουργίας ιστοσελίδων στο διαδίκτυο (internet), ιστοφιλοξενίας (web hosting) αλλά και διάθεσης διαφημιστικού χώρου ή χρόνου στο διαδίκτυο (internet), παραγωγή ταινιών, βίντεο και τηλεοπτικού προγράμματος, η διάθεση αυτών, διάθεση ταινιών και άλλων βίντεο που κατεβάζονται (download) από το διαδίκτυο (internet), καθώς και πώληση διαφημιστικού χώρου ή χρόνου σε ταινίες, βίντεο και τηλεοπτικά προϊόντα, παροχή υπηρεσιών παραγωγής ραδιοφωνικού προγράμματος και πρωτότυπων τηλεοπτικών εκπομπών, καθώς και παροχή υπηρεσιών εκμετάλλευσης δικαιωμάτων ραδιοτηλεοπτικών προγραμμάτων, παραγωγή άλλου επιγραμμικού (on line) περιεχομένου, έκδοση έντυπων περιοδικών κάθε είδους αλλά και οι εν γένει υπηρεσίες έκδοσης εντύπων, παροχή υπηρεσιών παραγωγής και παρουσίασης καλλιτεχνικών εκδηλώσεων, παραγωγής άλλων καλλιτεχνικών εκδηλώσεων αλλά και εκμετάλλευσης προγραμμάτων θεαμάτων, καθώς και εν γένει παροχή άλλων υποστηρικτών υπηρεσιών των τεχνών του θεάματος. Κουραστήκατε; Αν κάνει και τα μισά ίσως το αστέρι του να λάμψει.

Ο «αχτύπητος» κύριος Κωνσταντίνος Ζούλας: Πως ξεγλίστρησε από τα ασφαλιστικά μέτρα των σωματείων και πως «καθάρισε» με τις κατηγορίες ότι «δεσμεύει την επόμενη διοίκηση»

Πενία… επιχειρημάτων, τέχνας κατεργάζεται για τον πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο της ΕΡΤ, Κωνσταντίνο Ζούλα ο οποίος μέσα σε λίγες ημέρες κατάφερε να ανακόψει τις προθέσεις των σωματείων για κατάθεση ασφαλιστικών μέτρων εναντίον του επειδή ξεπερνούσε τα όρια της νομιμότητας λαμβάνοντας πέραν των 3 μηνών αποφάσεις για σημαντικά ζητήματα με τη διπλή ιδιότητα: τόσο του προέδρου, που την έχει δικαιωματικά όσο και του διευθύνοντος συμβούλου, που ωστόσο είναι προσωρινή καθώς αντικαθιστά από τις 27 Μαΐου του 2022 τον Γιώργο Γαμπρίτσο που παραιτήθηκε. Και έκτοτε δεν βρέθηκε κάποιος για τη θέση του. Την περασμένη εβδομάδα ήρθε στη Βουλή ερμηνευτική διάταξη σε νομοσχέδιο του υπουργείου Εσωτερικών για τους ΟΤΑ, η οποία συμπυκνώνει τις αρμοδιότητες διευθύνοντος συμβούλου και προέδρου της δημόσιας ραδιοτηλεόρασης σε αρχή ενός, ανατρέποντας το μέχρι χθες νομικό πλαίσιο (ν.4173/2013). Επίσης η τροπολογία μεταβάλλει τη διάταξη του νόμου η οποία περιγράφει με σαφήνεια τι σημαίνει απαρτία στις συνεδριάσεις του Δ.Σ. της ΕΡΤ (όταν παρίστανται 4 τουλάχιστον μέλη, συμπεριλαμβανομένου οπωσδήποτε του Διευθύνοντος Συμβούλου.) Με τη ρύθμιση «λίγες ώρες πριν κλείσει η Βουλή, η κυβέρνηση πανικόβλητη προσπαθεί να νομιμοποιήσει τη σύνθεση του Δ.Σ. της ΕΡΤ και τις αποφάσεις του κ. Ζούλα», υποστηρίζουν οι 7 ενώσεις εργαζομένων στη δημόσια ραδιοτηλεόραση (ΠΟΣΠΕΡΤ, ΠΑΣΥΜΗΤΕ, ΠΣΥΠΕΡΤ, Ένωση Εργαζομένων ΕΡΤ, ΠΑΣΥΠΑΤΕΚΑΛ, ΣΕΚΟΧΕΡΤ, Σωματείο Σκηνοθετών/Διευθυντών Παραγωγής) και οι εκπρόσωποι των εργαζομένων στο Δ.Σ. της εταιρείας, σε ανακοίνωση τους εκφράζοντας την αντίθεσή τους στην επίμαχη πρακτική.

Ο Ζούλας ως άλλος Λουδοβίκος, «ΕΡΤ, c’est moi»

Σε ανακοίνωσή τους οι εκπρόσωποι εργαζομένων στο Δ.Σ. της ΕΡΤ Γιάννης Δάρρας και Μανώλης Παπανικήτας αναφέρουν ότι «δεν είναι η πρώτη φορά που, ως άλλος Λουδοβίκος, ο κ. Ζούλας θεωρεί ότι αυτός είναι η ΕΡΤ και ότι χωρίς αυτόν και τις αποφάσεις του… το χάος. Μόνο που ο βασιλιάς είναι γυμνός και φτάνει να καταχράται την εξουσία του για να δυσφημήσει τους εκπροσώπους και να παραπλανήσει τους εργαζόμενους με άθλιους ισχυρισμούς που φυσικά δεν τολμά να διατυπώσει επίσημα….Οι εκπρόσωποι των εργαζομένων στο ΔΣ της ΕΡΤ έχουμε ενημερώσει τους συναδέλφους μας ότι το Δ.Σ. καλείται το τελευταίο διάστημα να λάβει αποφάσεις με κόστος εκατομμυρίων ενώ βρισκόμαστε, ουσιαστικά, σε προεκλογική περίοδο. Καλέσαμε τον κ. Ζούλα και τα μέλη του ΔΣ να σεβαστούν στοιχειώδεις κανόνες πολιτικού fair play. Ο κ. Ζούλας έχει την απόλυτη ευθύνη για τη νόμιμη λειτουργία του Δ.Σ. της ΕΡΤ. Είναι τουλάχιστον ανήθικο να επιχειρεί να ρίξει ευθύνες στους εκπροσώπους των εργαζομένων που θέτουν ζητήματα νομιμότητας, όταν μάλιστα επιστρατεύτηκε η κυβέρνηση για να τα επιλύσει, με αιφνιδιαστική τροπολογία, λίγο πριν διακόψει τις εργασίες της η Βουλή….»

Και εκ των δημοσιογραφικών σωματείων τα βέλη

Η ΠΟΕΣΥ και οι Ενώσεις Συντακτών (ΕΣΗΕΑ, ΕΣΗΕΜΘ, ΕΣΗΕΠΗΝ, ΕΣΗΕΘΣΤΕΕ, ΕΣΠΗΤ) συμπαρατάσσονται με τους εργαζόμενους της ΕΡΤ και τους εκπροσώπους τους στις συνδικαλιστικές οργανώσεις που εξέφρασαν την αντίθεσή τους στη σπουδή της κυβέρνησης να νομιμοποιήσει τη σύνθεση του Δ.Σ. της ΕΡΤ ώστε να νομιμοποιήσει τις αποφάσεις της διοίκησής της. Μια νομιμοποίηση που δόθηκε μέσω τροπολογίας της τελευταίας στιγμής από τη Βουλή και ενώ υπήρχαν ισχυρές αντιρρήσεις από τους εργαζόμενους, τη στιγμή που η χώρα οδηγείται σε εκλογές και οι όποιες αποφάσεις δεσμεύουν και τις επόμενες διοικήσεις».

Εντωμεταξύ σε μια κρίσιμη προεκλογική περίοδο το ∆.Σ. της ΕΡΤ υπό τον Κωνσταντίνο Ζούλα έχει ξεκινήσει ήδη την έγκριση προγραμμάτων για την επόμενη σεζόν, τόσο στο ενημερωτικό όσο και στο ψυχαγωγικό πεδίο. Τι σκαρφίστηκαν για να μην τους ψέξει κανείς ότι δεσμεύουν την επόμενη διοίκηση; Εγκρίνοντας τη σειρά «Κάνε ό,τι κοιμάσαι: Β’ Κύκλος», σε παραγωγή Silverline Media Productions, για 32 επεισόδια, το «Στα Σύρματα», της Hybrid Com & Pro ΙΚΕ, για 10 επεισόδια αλλά και την ανανέωση της εκπομπής «Μουσικό Κουτί», της Foss Productions, απάλειψαν την αναφορά στο κόστος της παραγωγής αφήνοντας στο επόμενο Δ.Σ. τη δυνατότητα επαναδιαπραγμάτευσης της επέκτασης των συμφωνιών έως τις 15 Οκτωβρίου 2023. Έχουν γνώση οι φύλακες…

 

Νίκος Κοκλώνης: Τι κι αν «ελέγχεται»; Προχωρά με το Fame Story!

Στο Star καταλήγει το «Fame Story», με καθημερινά επεισόδια αλλά και ένα σόου-υπερπαραγωγή μέσα στην prime time του Σαββατοκύριακου.

Την παρουσίαση θα αναλάβει ο Νίκος Κοκλώνης – ο οποίος θα «μετακομίσει» για λίγο από τον Alpha, ενώ η πρώτη που έχει συμφωνήσει ως μέλος για την κριτική επιτροπή είναι η Εύη Δρούτσα. Κοντά στις υπογραφές είναι και ο Χρήστος Δάντης, που εμφανίστηκε στο περσινό LIVE του J2US. Τα καθημερινά επεισόδια είτε θα προβάλλονται 23:15 – 23:30, δηλαδή αμέσως μετά τη «Φάρμα», ή στην απογευματινή ζώνη του σταθμού.

Ανδρέας Κουρής: Αυτό πόνεσε… το χέρι που μπαίνει βαθιά στην τσέπη για τη 12χρονη

Πολύ βαθιά το χέρι στην τσέπη καλείται να βάλει ο ιδιοκτήτης του Kontra Channel, Ανδρέας Κουρής για μια σειρά από παραβάσεις και παραβιάσεις της νομοθεσίας στις οποίες προέβη το κανάλι του με τον τρόπο που κάλυψε την υπόθεση του βιασμού της 12χρονης από τον Κολωνό. Συγκεκριμένα, το περιφερειακό κανάλι του Ανδρέα Κουρή τιμωρήθηκε από το ΕΣΡ με 4 πρόστιμα συνολικού ύψους 60.000 ευρώ για «παράνομη ταυτοποίηση θύματος εγκλήματος κατά της γενετήσιας ελευθερίας», «παράνομη προσβολή προσώπου», «υποβάθμιση προγράμματος» και «παραβίαση της μυστικότητας της ποινικής προδικασίας».

Ποιο είναι το χειρότερο που έκανε το κανάλι; Ότι πρόβαλλε φωτογραφία της μητέρας του θύματος χωρίς καμία απολύτως τεχνική κάλυψη των χαρακτηριστικών του προσώπου της. Δηλαδή χωρίς μωσαϊκό που λέμε στη γλώσσα της τηλεόρασης. Από την προβολή της φωτογραφίας μπορεί να προκύψει εμμέσως ταυτοποίηση του θύματος, τουλάχιστον από ένα τμήμα του τηλεοπτικού κοινού. Λογικό. Αν ξέρεις τη μάνα, ξέρεις και το κορίτσι…

Γιατί ο Σταύρος Θεοδωράκης συναγωνίζεται στα ίσια τον Πατέρα Παϊσιο;

Πάνω στο κύμα της θρησκευτικής κατάνυξης που επιβάλλει η Μεγάλη Εβδομάδα θέλησε να κολυμπήσει – με επιτυχία, ο Σταύρος Θεοδωράκης, που πρόβαλε από τον Alpha και ακριβώς «απέναντι» από την τηλεοπτική σειρά του Mega «Πατέρας Παϊσιος, από τα Φάρασα στον Ουρανό» ειδικό αφιέρωμα στο γυναικείο μοναστήρι της Παναγιάς του Έβρου – και μεγαλύτερο στην Ελλάδα – στην εκπομπή «Πρωταγωνιστές». Οι μοναχές αφηγήθηκαν τη ζωή τους, δίνοντας 10,8% στο δυναμικό κοινό στον ιδρυτή του Ποταμιού αφήνοντας τον Παΐσιο με 8,1% την ίδια ώρα.

Ποια είναι η Άντζελα Ζούγρα που άφησε τη «ζεστή αγκαλιά» της ΕΡΤ για τον ΣΥΡΙΖΑ;

Για χάρη του ΣΥΡΙΖΑ και της ομάδας Επικοινωνίας του κόμματος της αξιωματικής αντιπολίτευσης, άφησε τη «ζεστή φωλιά» της ΕΡΤ μετά από 29 χρόνια, η ρεπόρτερ Άντζελα Ζούγρα. Η δημοσιογράφος εκτιμάται ιδιαίτερα από τον κόσμο της ΕΡΤ και γενικά έχει επικοινωνιακό «γκελ» στο κοινό, αριστερό και νεοφιλελεύθερο, με  «δυνατό» λογαριασμό Instagram και σχεδόν 15.000 followers. Η ίδια μάλιστα δεν διστάζει να ποζάρει σε δικές της, προσωπικές στιγμές και να αναδεικνύει τις μεγάλες αγάπες της, τη θάλασσα και τις εκδρομές με τα αγαπημένα της πρόσωπα. Να θυμίσουμε και ένα ατύχημα που είχε η γνωστή δημοσιογράφος της ΕΡΤ σε πλατό εκπομπής το 2018. Όταν η Άντζελα Ζούγρα έδινε τις συστάσεις από τη Γ.Γ. Καταναλωτή για τις παιδικές αποκριάτικες στολές, στην εκπομπή της ΕΡΤ1 «Απευθείας», με τη Μάριον Μιχελιδάκη, τον Κώστα Λασκαράτο και τον Νίκο Μερτζάνη στις 7 Φεβρουαρίου πριν από πέντε χρόνια, ήταν λίγο απρόσεκτη και έχυσε το νερό για να αναφωνήσει μόνη της «γούρι, γούρι!». Δείτε τι συνέβη σε βίντεο.

Διονύσης Παναγιωτάκης: Πόσο πούλησε το «Αυτή η Νύχτα Μένει;»

Μπορεί ο Διονύσης Παναγιωτάκης να κάνει τη δική του αγωνιώδη προσπάθεια στα ΜΜΕ με το One TV αναζητώντας και έναν ραδιοφωνικό σταθμό στην Αττική, όμως στις παραγωγές έχει ήδη στρωμένο έδαφος συνεργαζόμενος με κανάλια που πληρώνουν στην ώρα τους και πληρώνουν καλά. Για παράδειγμα η εταιρεία του Linim Art Events ΙΚΕ θα πάρει από τον Alpha μόνο για τον Α’ κύκλο του «Αυτή η νύχτα μένει» (40 επεισόδια), 2,165 εκατ. ευρώ με τα 866.000 να καταβάλλει εν είδει χρηματοδότησης το ΕΚΟΜΕ.

Ένας σίγουρος Σαουδάραβας για τον Κυριακού, ένας βεβαιωμένος Σέρβος για τον Βαρδινογιάννη αλλά ένας «ιπτάμενος» Ολλανδός για τον Αλαφούζο

Ναι σίγουρα, δεν υπάρχει καπνός χωρίς φωτιά και ναι, για να συναντιούνται ο πρόεδρος του ΣΚΑΙ Γιάννης Αλαφούζος με τον Ολλανδό μεγαλοεπιχειρηματία Χένρι Χόλτερμαν σίγουρα σερβίρεται γενναιόδωρα τροφή για σχόλια περί συμμετοχής του ισχυρού άνδρα της κατασκευαστικής ΕΛΛΑΚΤΩΡ και μετόχου της Alpha Bank στα μηντιακά του καναλάρχη. Όμως ο Γιάννης Αλαφούζος δεν ακολουθεί απαραίτητα το μοτίβο των ανταγωνιστών του Θοδωρή Κυριακού και Γιάννη Βαρδινογιάννη, που διέθεσαν ποσοστά στον όμιλο MBC Group του Σαουδάραβα επιχειρηματία Waleed bin Ibrahim Al Ibrahim (όμιλος ΑΝΤΕΝΝΑ) και στην United Media μέσω BC Partners (Alpha, Star Επενδυτική), αντίστοιχα.

Ο Γιάννης Αλαφούζος συναντιέται με τον Ολλανδό επιχειρηματία όχι απαραίτητα για τη μεταβίβαση μέρους του τηλεοπτικού σταθμού ΣΚΑΪ. Καθόλου σίγουρο επίσης ότι ο Ολλανδός επιχειρηματίας ενδιαφέρεται για media.

Γιώργος Παπαδάκης σε Μαρία Αναστασοπούλου: να σε κάψω Γιάννη ….

Δεν πέρασε ούτε μια εβδομάδα από τότε που ο Γιώργος Παπαδάκης «πρόγκηξε» την τηλεοπτική του παρτενέρ επειδή εμμέσως πλην σαφώς του καταλόγισε ότι επιδίδεται σε τηλεοπτικούς μονολόγους, για να πάρει πληρωμένη απάντηση «αυτά να τα πει στον ΣΚΑΙ από όπου και προέρχεται» και ο παλαιότερος εκπομπάρχης του ΑΝΤ1 μαλάκωσε για να δηλώσει στη Μαρία Αναστασοπούλου: «Το μέλλον είσαι εσύ, εγώ ήμουν το παρελθόν». Όλα αυτά ειπώθηκαν στο αποχαιρετιστήριο για το Πάσχα «Καλημέρα Ελλάδα» όπου ο Γιώργος Παπαδάκης θέλησε να δώσει τις πιο θερμές ευχές του στη συμπαρουσιάστριά του. «Γλυκιά μου Μαρία, κοριτσάκι μου, είναι το ωραιότερο Πάσχα που έχω περάσει γιατί είσαι εσύ κοντά. Ειλικρινά το λέω μέσα από τα βάθη της καρδιάς μου. Σου εύχομαι τα υπόλοιπα Πάσχα να είναι όλα εδώ στον ΑΝΤ1, με ή χωρίς εμένα. Γιατί το μέλλον είσαι εσύ, εγώ ήμουν το παρελθόν. Και να σου πω κάτι και για μένα, να πάρει η ευχή, 32 χρόνια άντεξα», είπε χαρακτηριστικά με τη Μαρία Αναστασοπούλου να απαντά: «Εσύ είσαι το παρόν τόσα χρόνια, βρε Γιώργο μου».

Γιώργος Μπόμπολας: Οι επικήδειοι που θα τρελάνουν τον ιστορικό και ψυχίατρο του μέλλοντος

Αναμφίβολα ο Γιώργος Μπόμπολας ήταν μια μεγάλη μορφή στα ΜΜΕ, ένας οραματιστής που ωστόσο στον δρόμο έχασε το κάλεσμά του και τον στόχο του. Όσοι ζήσαμε την πρόσφατη ιστορία των ΜΜΕ από την καλή και την ανάποδη είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε ότι αρκετοί προβεβλημένοι δημοσιογράφοι δεν έτρεφαν και τα καλύτερα αισθήματα για τον εκλιπόντα μηντιάρχη, άλλος γιατί του ψαλίδιζε τη θέση, άλλος γιατί τον απέλυσε στην ψύχρα, άλλη γιατί ο μισθός της χτυπούσε σε «γυάλινη οροφή», πολλοί γιατί ταλαιπωρήθηκαν επί μήνες απλήρωτοι, κάποιοι πολιτικοί γιατί τους χάλασε τη «σούπα» με τον βασικό μέτοχο. Όμως, όσο και αν αποδεχθούμε το «αποθανών δεδικαίωται», δεν μπορούμε να μην υπομειδιάσουμε με τους δακρύβρεχτους facebookικούς επικήδειους με τα «αντίο κύριε Γιώργο» και τα «Ήταν ο τελευταίος μεγάλος» των μέχρι χθες ορκισμένων εχθρών του. Κάπου ώπα.

Γιάννης Πρετεντέρης-Ράνια Τζίμα: γιατί μετέτρεψαν το δελτίο του Mega σε fight club;

Σε τερέν του box έχουν μετατρέψει ο Γιάννης Πρετεντέρης και η Ράνια Τζίμα το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Mega με τις καθημερινές αψιμαχίες, τα κονταροχτυπήματα και τα υψηλά ντεσιμπέλ την ώρα της παρουσίασης. Δεν υπάρχει τίποτα στημένο και είμαστε σε θέση να το γνωρίζουμε, ότι κανένας διευθυντής ειδήσεων και σκηνοθέτης δεν παροτρύνει το αταίριαστο τηλεοπτικό ζευγάρι να λογομαχήσει. Τα αισθήματα είναι ψυχρά και αμοιβαία. Ο εκδότης του «Βήματος» και σχολιαστής των «Νέων» και του δελτίου Γιάννης Πρετεντέρης δεν κρύβει τη δυσαρέσκειά του για την παρουσιάστρια του δελτίου Ράνια Τζίμα, η οποία δεν διστάζει να απαντάει στις αιχμές του. Βέβαια καθώς τα βουβάλια παλεύουν μεταξύ τους δεν την πληρώνει απαραίτητα το βατράχι (κανάλι, τηλεθέαση, κοινό). Τουναντίον χοροπηδάει από τη χαρά του.

Εξαγωγέας σειρών ο Βαγγέλης Μαρινάκης: -Θέλω επιτυχίες σαν το “maestro

Αποφασισμένος να επενδύσει σοβαρά στη μυθοπλασία στο μοτίβο της επιτυχίας του «maestro», του «Σιωπηλού Δρόμου» και του «milky way» εμφανίζεται στους εξ απορρήτων του στο Mega ο Βαγγέλης Μαρινάκης ο οποίος δεν φείδεται χρημάτων προκειμένου να αποκτήσει η ελληνική παραγωγή εξαγωγικό πρόσημο και εξωστρέφεια.

Ωραίο, πρωτότυπο και δημοφιλές το Dragon’s Den Greece στον ΑΝΤ1 αλλά επενδύθηκαν όσο αξίζει ένα σπίτι στο Ψυχικό…

Δεν τα λες και λίγα, δεν τα λες και πολλά. Ο λόγος για το ποσόν που επενδύθηκε (1,117 εκατ. ευρώ) στον Α΄ κύκλο του «Dragon’s Den Greece», το επιχειρηματικό show που προβλήθηκε για πρώτη φορά στην ελληνική τηλεόραση από τον ΑΝΤ1 το οποίο παρακολούθησαν 1.460.997 άτομα έστω και 1΄κατά μ.ο. στο σύνολο του κοινού ενώ σε όλες τις πλατφόρμες παρακολούθησης τα video views όλων των επεισοδίων έχουν ξεπεράσει τα 3.500.000. Στα official social media accounts πάνω από 1.500.000 μοναδικοί χρήστες έχουν παρακολουθήσει το περιεχόμενο του «DRAGONS’ DEN GREECE», ενώ σε κάθε επεισόδιο το #DragonsDenGR βρισκόταν στα top trending hashtags στο twitter.

Ελένη Τσολάκη: Openclosed

«Όποιος δεν θέλει να ζυμώσει 5 μέρες κοσκινίζει» λέει ο θυμόσοφος λαός και ταιριάζει «γάντι» στο Open που καθυστερεί να αναγγείλει στην Ελένη Τσολάκη την ανανέωση ή μη, του συμβολαίου της για την εκπομπή «Open weekend» και την επόμενη σεζόν στην πρωϊνή ζώνη του Σαββατοκύριακου. Εκτός αν ισχύει αυτό που είπε ο Αμερικανός πρόεδρος των αρχών του 19ου αιώνα, Τόμας Τζέφερσον «Η καθυστέρηση είναι προτιμότερη από το λάθος». Σε κάθε περίπτωση η Τσολάκη έχει βολιδοσκοπηθεί από το Star με πρόταση- το πιθανότερο- για το πρωινό καθημερινό πρόγραμμα του καναλιού.

Η Βίκυ Καγιά φεύγει, η Ζενεβιέβ Μαζαρί έρχεται

Κοντά στην έξοδο από το Star η Βίκυ Καγιά όπως η ίδια έχει δηλώσει τόσο στο κανάλι όσο και σε στελέχη της εταιρείας παραγωγής Green Pixel. Αφορμή για το διαζύγιο η απόφαση του καναλιού να βάλει στο «ψυγείο» το «Shopping Star», μετά την αρνητική απάντηση που πήρε η Βίκυ Καγιά στην πρόταση που έκανε για ριζική ανανέωση του της εκπομπής. Το Star έχει αποφασίσει να συνεχιστεί το σόου μόδας και θα το προτείνει στη Ζενεβιέβ Μαζαρί η οποία μετά το Πάσχα θα ξεκινήσει το νέο ριάλιτι σχέσεων «First Dates». Άλλα ονόματα που ακούγονται επίσης είναι αυτά της Ηλιάνας Παπαγεωργίου που δεσμεύεται με συμβόλαιο συνεργασίας με την Acun Medya μέχρι το τέλος της σεζόν αλλά και της Έλενας Χριστοπούλου με σύμβαση με τον ΣΚΑΪ έως το καλοκαίρι.

Κανένα «Έλεος» για Ηλία Ψινάκη-Αννίτα Πάνια

Η εκπομπή του Ηλία Ψινάκη και της Αννίτα Πάνια, «Έλεος», δεν θα συνεχιστεί στο Mega και ήδη σταμάτησαν και τα γυρίσματα πριν από 20 μέρες.

SOS Ρούλα καλεί Γλυκερία και Μελίνα

Ένα εορταστικό πρόγραμμα θα απολαύσουμε το βράδυ του Μ. Σαββάτου στις 22:20 στο Mega. Η Ρούλα Κορομηλά υποδέχεται στο «Σπίτι με το MEGA» δύο χαρισματικές ερμηνεύτριες, τη Γλυκερία και τη Μελίνα Ασλανίδου. Οι δύο αγαπημένες ερμηνεύτριες ενώνουν τις φωνές τους επί σκηνής και μας ταξιδεύουν μελωδικά, από την κατάνυξη στην ψυχική ανάταση της Ανάστασης. Στη σκηνή θα ανέβει και ο Βασίλης Σαλέας με το κλαρίνο του. Στη συνέχεια ο Νίκος Ζωιδάκης από την Κρήτη, η Στέλλα Κονιτοπούλου με το νησιώτικό της ρεπερτόριο, η Γωγώ Τσαμπά με τραγούδια σφραγισμένα από την παράδοση και με άρωμα Πόντου, ο Αλέξης Παρχαρίδης και ο Χάρης Μακρής. Ποιοι καλεσμένοι θα πάρουν μέρος στη γιορτή: Η δημοσιογράφος και παρουσιάστρια της εκπομπής του Mega «Μεγάλη Εικόνα», Νίκη Λυμπεράκη, η Βάσω Γουλιελμάκη, η Βούλα Πατουλίδου, ο Λάκης Γαβαλάς, η Άννα Κουρή, η Ναταλία Δραγούμη, ο Αργύρης Αγγέλου, η Νίκη Παλληκαράκη και η Αφροδίτη Γραμμέλη.

«Ζήσε αλλιώς»: Το come back της Σοφίας Αλιμπέρτη

Έτοιμη για τη μεγάλη τηλεοπτική της επιστροφή είναι η 57χρονη Σοφία Αλιμπέρτη (Σοφία Παρλαμά), μέσα από τη συχνότητα του ΑΝΤ1. Έπειτα από 14 χρόνια τηλεοπτικής απουσίας, επιστρέφει με την εκπομπή «Ζήσε αλλιώς» η οποία θα κάνει πρεμιέρα τη Δευτέρα του Πάσχα (17/04), στις 16:00. Στη νέα εκπομπή, η παρουσιάστρια θα αναζητά, θα ρωτά και θα μαθαίνει όλα εκείνα που μπορούν να βελτιώσουν την ποιότητα της ψυχικής και σωματικής μας υγείας και ευεξίας. Δευτέρα του Πάσχα. Αφού έχουμε φάει τον οβελία και το κοκορέτσι.

Ποιος κατηγορεί τον Γιώργο Λιάγκα για «πλυντήριο» του ιατροδικαστή Γρηγόρη Λέοντα;

Εναντίον του Γιώργου Λιάγκα και του Γρηγόρη Λέοντος στρέφονται νομικά οι γονείς του 19χρονου Άλκη Καμπανού, ο οποίος έχασε τη ζωή του πέφτοντας θύμα οπαδικής βίας στη Θεσσαλονίκη. Σύμφωνα με τον δικηγόρο τους Αλέξη Κούγια «η ιδιαίτερα αξιοπρεπής χαροκαμένη οικογένεια του αείμνηστου Άλκη Καμπανού, παρακολούθησε την αηθέστατη προσπάθεια του «γνωστού» Γιώργου Λιάγκα να «ξεπλύνει» την εντελώς ανήθικη προσπάθεια του περιφερομένου ιδιώτου ιατροδικαστού, αποφοίτου Ιταλικού πανεπιστήμιου (πήρε πτυχίο σε ηλικία 30 ετών και ειδικότητα ιατροδικαστού σε ηλικία 39 ετών από τη γνωστή Σπηλιοπούλου), Γρήγορη Λέοντα να εισπράξει παχυλότατη αμοιβή, ο οποίος διέψευσε ενώπιον του Μικτού Ορκωτού Δικαστηρίου Θεσσαλονίκης την Καθηγήτρια Ιατροδικαστικής του ΑΠΘ κα Κοβάτση, η οποία στην κατάθεσή της ήταν κατηγορηματική ότι και οι 12 κατηγορούμενοι χτύπησαν με ρόπαλα και με σίδερα και μαχαίρωσαν με δρεπάνι, μαχαίρι katambit, αλλά και άλλα μαχαίρια τον αείμνηστο Άλκη Καμπανό.

«Με τη συμπεριφορά του ο Γιώργος Λιάγκας παρέβη κάθε ηθικό κανόνα δημοσιογραφικής δεοντολογίας, προκειμένου να εξασφαλίσει την παρουσία του στα τηλεδικαστήρια, τα οποία διεξάγει καθημερινά, και κατασκεύασε μαζί με τον Λέοντα μια εντελώς μεροληπτική εκπομπή, προσβάλλοντας τη μνήμη του Άλκη» αναφέρει ο Κούγιας.

Διαβάστε επίσης

Γιώργος Μπόμπολας: Από κυρίαρχος του μηντιακού παιχνιδιού, βασικός… μέτοικος των χρεοκοπημένων του ΜΜΕ

 

Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Σωκράτης Φάμελλος: Ο ΣΥΡΙΖΑ πρέπει να γίνει και θεσμικά η αξιωματική αντιπολίτευση της χώρας
Αχτίδα φωτός για το Open του Σαββίδη, το στοίχημα του Αλαφούζου, ψήφος εμπιστοσύνης στον Κοκλώνη, νέες αλλαγές στην ΕΡΤ
Παραμονή Χριστουγέννων στο MEGA με την Άννα Βίσση
Τα ποσοστά ΝΔ, ΠΑΣΟΚ και ΣΥΡΙΖΑ – Τι δείχνουν τρεις δημοσκοπήσεις
Έξις δεύτερη φύσις!
Pulse: Στο 30% η ΝΔ, 13 μονάδες μπροστά από το ΠΑΣΟΚ – Βλέπει 9 κόμματα στη Βουλή
Metron Analysis: Κέρδη για ΝΔ, «εκτίναξη» για Κωνσταντοπούλου και απώλειες για ΠΑΣΟΚ, ΣΥΡΙΖΑ και Βελόπουλο
Βελόπουλος για Τέμπη: Αν το παιδί μου ήταν εκεί μέσα θα έπαιρνα τον νόμο στα χέρια μου εγώ
Ανδρέας Παναγιωτόπουλος: Έκανα λάθος. Είμαι έτοιμος να δεχθώ όποια κύρωση αντιστοιχεί στον ΚΟΚ
Φάμελλος: Η ακρίβεια και τα υπερκέρδη, το βασικό πολιτικό επίδικο της εποχής