ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Όλοι ξέρουμε ότι το marketing είναι το «Α» και το «Ω». Πολύ περισσότερο ένα label της κλάσης του Jimmy Choo…
Άνοιξε πριν από λίγες μέρες και σκοπεύει να μείνει στη θέση του για τρεις μήνες (μέχρι 30 Σεπτέμβρη), με το ροζ να ντύνει όχι μόνο το ντεκόρ αλλά και το ίδιο το μενού…
Με άκρως θηλυκό, άλλα ultra glamorous αέρα, το pop-up Choo Cafe by Jimmy Choo στον πέμπτο όροφο του Harrods είναι ό,τι θα περίμενε κανείς από τον συγκεκριμένο οίκο. Με το λογότυπό του να φιγουράρει στα πάντα και τη διακόσμηση να εμπνέεται απευθείας από τη νέα συλλογή που θα λανσάρει ο οίκος φέτος το φθινόπωρο : τη Varenne Avenue Collection.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Ισπανία – Μπλακ άουτ: Αδύνατο να αποκατασταθεί πλήρως τη Δευτέρα η κυκλοφορία στο σιδηροδρομικό δίκτυο
- SKY express: Aύξηση 10% στη συνολική επιβατική κίνηση στο α’ τρίμηνο
- ΕΡΤNEWS: Μεγάλη τηλεθέαση είχε η απευθείας μετάδοση της εξόδιου ακολουθίας του Πάπα Φραγκίσκου
- Εριέττα Κούρκουλου Λάτση: Με πήρε αγκαλιά όταν έχασα το δεύτερο μωρό μου – Η συγκινητική ανάρτηση
