ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Όλοι ξέρουμε ότι το marketing είναι το «Α» και το «Ω». Πολύ περισσότερο ένα label της κλάσης του Jimmy Choo…
Άνοιξε πριν από λίγες μέρες και σκοπεύει να μείνει στη θέση του για τρεις μήνες (μέχρι 30 Σεπτέμβρη), με το ροζ να ντύνει όχι μόνο το ντεκόρ αλλά και το ίδιο το μενού…
Με άκρως θηλυκό, άλλα ultra glamorous αέρα, το pop-up Choo Cafe by Jimmy Choo στον πέμπτο όροφο του Harrods είναι ό,τι θα περίμενε κανείς από τον συγκεκριμένο οίκο. Με το λογότυπό του να φιγουράρει στα πάντα και τη διακόσμηση να εμπνέεται απευθείας από τη νέα συλλογή που θα λανσάρει ο οίκος φέτος το φθινόπωρο : τη Varenne Avenue Collection.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Μπομπ Μενέντεζ: Καταδικάστηκε σε 11 χρόνια φυλάκιση
- Ρία Βογιατζή (Elastic Architects): Έμπνευση, αρχιτεκτονική, τέχνη γένους θηλυκού
- Μητσοτάκης: Το damage control για τα Τέμπη, η στοχοποίηση της Hellenic Train, το «άδειασμα» της Εξεταστικής και ο Καραμανλής
- Motor Oil: Τι σηματοδοτεί η αναδιοργάνωση του ομίλου – Ενισχύεται και καθετοποιείται στην ενέργεια