« Στόχος της εταιρείας είναι να διευρύνει την υφιστάμενη συνεργασία με την Marriott και την Hyatt, ενώ επιδιώκει να αναπτύξει συνεργασίες με νέα διεθνή brands, όπως την Accor, την Intercontinental, και την Leading Hotels of the World », αναφέρει αποκλειστικά στο mononews.gr ο Πρόεδρος και εκ των βασικών μετόχων της SWOT Hospitality, Στέλιος Κουτσιβίτης.

Έχοντας ήδη κλείσει το πρόσφατο deal με την Zetland Capital Partners LLP για το Lindian Village στη Ρόδο, που εξαγοράστηκε από την οικογένεια Σβυριάδη, η SWOT Hospitality συνεχίζει την εφαρμογή του επενδυτικού της πλάνου με νέες συνεργασίες με διεθνή πολυτελή brands και την αύξηση του portofolio των υπό διαχείριση μονάδων της, οι οποίες κατά κύριο λόγο ανήκουν σε κολοσσούς του διεθνούς ξενοδοχειακού στερεώματος, όπως οι Marriott, Hyatt και Nikki Beach.

1

Η ριζική ανακαίνιση του Lindian Village

«Για την τρέχουσα σεζόν θα συνεχίσει κανονικά η λειτουργία του ξενοδοχείου χωρίς κάποιο διεθνές brand και στόχος μας είναι να γίνει μία ριζική ανακαίνιση. Τη θερινή σεζόν του 2023, όπου και θα έχουν ολοκληρωθεί οι εργασίες ανακαίνισης, θα εγκατασταθεί διεθνές brand, το οποίο δραστηριοποιείται στον τομέα των luxury τουριστικών καταλυμάτων», επισημαίνει ο Στέλιος Κουτσιβίτης σχετικά με το τι μέλλει γενέσθαι με το Lindian Village, που βρίσκεται στην Ακρόπολη της Λίνδου στη Ρόδο.

Η ριζική ανακαίνιση που δρομολογείται θα περιλαμβάνει εργασίες για την εσωτερική διακόσμηση και τις υποδομές. Στόχος της SWOT είναι το ξενοδοχείο υφιστάμενης δυναμικότητας 188 πολυτελών δωματίων και σουιτών, να αποκτήσει μία σύγχρονη και μοντέρνα αισθητική εφάμιλλης αυτής των διεθνών ξενοδοχειακών luxury brands.

Προς την κατεύθυνση αυτή θα τρέξει εντός εξαμήνου αρχιτεκτονικός διαγωνισμός για τον σχεδιασμό και τις μελέτες που θα χρειαστούν, ώστε να γίνουν τα έργα ανακαίνισης.

Όσον αφορά τα τελευταία, το κόστος τους εκτιμάται περί τα 9 εκατ. ευρώ, και, ύστερα από την επιλογή των μελετών και του σχεδιασμού, θα ακολουθήσει διαγωνισμός για την επιλογή της κατασκευαστικής εταιρείας που θα αναλάβει την υλοποίησή τους. Η ανακατασκευή του ξενοδοχείου θα ξεκινήσει με τη λήξη της θερινής σεζόν και στόχος είναι οι εργασίες να έχουν ολοκληρωθεί έως τις αρχές της σεζόν του 2023.

Η συνεργασία με διεθνή ξενοδοχειακά brands και τα prospects του ελληνικού τουρισμού

Με 25 ξενοδοχεία διεθνών brands, μεταξύ των οποίων και της Marriott (Moxy και Autograph Collection) και της Hyatt (Unbound), στο υπό διαχείριση portfolio της η SWOT αποτελεί σημαντικό συνεργάτη μεγάλων ξενοδοχειακών αλυσίδων, ενώ έχει και μία εκ των έσω εικόνα για το πως βλέπουν οι διεθνείς «παίκτες» την ελληνική τουριστική αγορά.

«Η Ελλάδα βρίσκεται σχετικά χαμηλά στη διείσδυση διεθνών ξενοδοχειακών brands με κύριο επίκεντρο το luxury segment, ακόμα και στους κορυφαίους τουριστικούς προορισμούς όπως η Κρήτη και η Σαντορίνη», επισημαίνει ο Πρόεδρος της SWOT.

Μέσω των συνεργασιών της η SWOT επιδιώκει να φέρει αυτά τα brands στη χώρα, δημιουργώντας σημαντική κινητικότητα με αποτέλεσμα να ανεβαίνουν οι «μετοχές» της Ελλάδας όσον αφορά τις ξενοδοχειακές επενδύσεις στους κορυφαίους τουριστικούς προορισμούς.

Η πρώτη φάση της επέκτασης στις διεθνείς αγορές και η συμμετοχή στην ανάπτυξη ξενοδοχείων

Η εταιρεία εξετάζει το ενδεχόμενο της ενασχόλησης με την grienfield ανάπτυξη ξενοδοχειακών μονάδων προχωρώντας σε συνεργασίες με διεθνείς επενδυτές. Υπενθυμίζεται πως η SWOT, εκτός από την Zetland Capital Partners, που έχει την έδρα της στο Λονδίνο, συνεργάζεται ήδη με τον δισεκατομμυριούχο επιχειρηματία Naguib Sawiris μέσω της Ora Hospitality, καθώς τον Ιούνιο θα αναλάβει τη διαχείριση ξενοδοχείου στην Ελιά της Μυκόνου.

Στόχος της εταιρείας, που ίδρυσε το 2013 ο νυν διευθύνων σύμβουλος της REDS του Ομίλου της Ελλάκτωρ, Γιώργος Κωνσταντινίδης, και στην οποία συμμετέχουν μετοχικά οι Στέλιος Κουτσιβίτης, Πάνος Κωνσταντινίδης και Νίκος Κωνσταντινίδης, είναι να συμμετέχει μελλοντικά σε ένα ποσοστό μικρότερο του 15% σε ξενοδοχεία και τουριστικά ακίνητα που θα κατασκευάζουν ή θα περιέλθουν στην ιδιοκτησία των στρατηγικών συνεργατών της, όπως και να εισέλθει στο χώρο των ενοικιάσεων ξενοδοχείων με διεθνή brands.

Κατ’ αυτό τον τρόπο η εταιρεία θα ανοίξει τη βεντάλια των δραστηριοτήτων της πέρα από το core στοιχείο του management/operation ξενοδοχειακών μονάδων.

Επίσης, βλέπει σημαντικές business στις διεθνείς αγορές με σημείο εκκίνησης τα Βαλκάνια και τη Νοτιοανατολική Ευρώπη σε πρώτη φάση, ενώ σε δεύτερο χρόνο εξετάζει και το ενδεχόμενο περαιτέρω διείσδυσης στις ευρωπαϊκές αγορές.

Διαβάστε επίσης

Moxy Αθήνας: Εντός του μήνα η ολοκλήρωση από τις Dimand-Prodea-EBRD – Στις 28 Μαρτίου τα επίσημα εγκαίνια

SWOT: Η εταιρεία διαχείρισης ξενοδοχείων που συνεπενδύει με funds, ΑΕΕΑΠ και private equities