ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Πλώρη για τη δημιουργία ενός ολιστικού ξενοδοχειακού παρόχου βάζει η Hotel Brain, θέτοντας τον πήχη της επόμενης πενταετίας στα 20.000 δωμάτια υπό διαχείριση.
Ο επικεφαλής της εταιρείας, Πάνος Παλαιολόγος, που αποτελεί τον μεγαλύτερο ξενοδόχος (σε αριθμό ξενοδοχείων της χώρας) ανακοίνωσε χθες το πλάνο της προσεχούς πενταετίας, μιλώντας και για τις δυσκολίες που προέκυψαν κατά την περίοδο αλλά και μετά την πανδημία. “Ήταν μία περίοδος που τα είχε όλα, υψηλό πληθωρισμό, υγειονομικά πρωτόκολλα , έλλειψη προσωπικού, φτάσαμε όμως σε αυτό που μου αρέσει να αποκαλώ αρχή της ελληνικής τουριστικής άνοιξης. Κατά τη διάρκεια όλης αυτής της περιόδου σταθήκαμε αξιόπιστοι, σταθεροί συνεργάτες, φερθήκαμε δίκαια και με αξιοπρέπεια”, είπε ο κ. Παλαιολόγος.
Σύμφωνα με τον ίδιο, σήμερα η Hotel Brain ολοκληρώνει το πρώτο στάδιο του επιχειρηματικού σχεδίου που έχει εκπονήσει, το οποίο αφορούσε στην απόκτηση του 1% του συνολικού ξενοδοχειακού προϊόντος της χώρας, μέσω μακροπρόθεσμων μισθώσεων. Σε αριθμούς αυτό μεταφράζεται σε 95 ξενοδοχεία με 7.300 δωμάτια σε 39 προορισμούς. Να σημειωθεί ότι σε αυτά τα assets δεν ανήκουν οι 110 υπό διαχείριση μονάδες, τις οποίες δε μισθώνει, ενώ από το κάδρο εξακολουθεί να λείπει η εξαγορά ξενοδοχείων, ώστε η εταιρεία να αποκτήσει και ιδιόκτητα ακίνητα. Ο ίδιος αναφέρθηκε επίσης στην υγιή επιχειρηματική δομή της Hotel Brain, η οποία βαρύνεται με “σχεδόν μηδενικό τραπεζικό δανεισμό και διαθέτει υψηλή ρευστότητα”, όπως και στο έμψυχο δυναμικό της εταιρείας, που στελεχώνεται από περισσότερα από 130 στελέχη και διαχειρίζεται 2.700 εργαζόμενους.
“Έχουμε χτίσει δυνατές σχέσεις με φορείς και επαγγελματίες του τουρισμού σε κάθε τόπο, για αυτό και είμαστε σε θέση να προσθέτουμε μεγάλο αριθμό ξενοδοχείων κάθε χρόνο “, πρόσθεσε.
Συγκεκριμένα, τσ επόμενα τρία χρόνια η Hotel Brain έχει στόχο να διπλασιάσει τον αριθμό των δωματίων και σε ορίζοντα πενταετίας να ξεπεράσει τα 20.000 δωμάτια, που θα εξυπηρετούν 1,5 εκατ. φιλοξενούμενους. Βασική επιδίωξη του κ. Παλαιολόγου είναι να αυξηθεί η προστιθέμενη αξία του ομίλου στη συνολική κατανάλωση των φιλοξενούμενων και η παροχή αναβαθμισμένων υπηρεσιών προς τον τελικό πελάτη. Για να γίνει σαφές, το ποσοστό των εσόδων της Hotel Brain ανέρχεται στο 20% των δαπανών κάθε πελάτη, επομένως η στρατηγική είναι το ποσοστό αυτό να αυξηθεί, μέσω άμεσης ή έμμεσης παροχής περισσότερων υπηρεσιών και όχι αυξάνοντας την τιμή των δωματίων. “Στόχος είναι η προσφορά ενιαίου προϊόντος, με την ίδια μεθοδικότητα που έχουμε κινηθεί όλα αυτά τα χρόνια. Στρατηγική επιδίωξη είναι η διαμόρφωση ενός ευρύτερου οικοσυστήματος, ενός one stop shop για τον εισερχόμενο τουρισμό. Πιστεύουμε ότι είμαστε ο κατάλληλος φορέας για την υλοποίηση ενός τέτοιου σχεδίου”, τόνισε.
Ο ξενοδοχειακός τζίρος του δυναμικού της Hotel Brain εκτιμάται ότι θα ξεπεράσει φέτος τα 100 εκατ. ευρώ, ποσό που αντιστοιχεί σε 500 εκατ. καταναλωτικής δαπάνης των πελατών της Hotel Brain, κατά την περίοδο διακοπών, όπου θέλει να αποκτήσει μερίδιο.
Διαβάστε επίσης
Έσοδα 100 εκατ. από τα ακίνητα περιμένει φέτος η Eurobank
Προκήρυξη νέου ανοιχτού πλειοδοτικού διαγωνισμού για τη μακροχρόνια εκμίσθωση του Camping Κουρούτας