ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το ράλι της ΤΙΤΑΝ, το νέο Βατερλώ της Απαλαγάκη, το κινεζικό μαρτύριο για τον Μάνο, τα υπερόπλα Πιτσιλή, η αλήθεια για τη Μιράντα Πατέρα και ο γάτος Dollar, ο αεικίνητος Πιέρ και ο θαρραλέος πολιτικός με την κομμώτρια
Οι μεγάλες μάρκες λιανικής κατέγραψαν αύξηση πωλήσεων για το 2023 με τζίρο λιανικής 68,14 ευρώ που ανακοίνωσε η ΕΛΣΤΑΤ, υψηλότερο κατά 7% από το 2022. Η κατηγορία με τη μεγαλύτερη ανάπτυξη ήταν τα προϊόντα προσωπικής φροντίδας και ακολούθησαν τα παιχνίδια, ενώ η Αττική είναι η περιοχή που παρουσίασε την υψηλότερη ανάπτυξη ακολουθούμενη από την Κρήτη. Διψήφια αύξηση σημείωσε επίσης ο κύκλος εργασιών ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών αγαθών, κατά 12% σε σύγκριση με το 2022.
Τα νέα ανοίγματα καταγράφει στην έκθεση για το πρώτο τρίμηνο η Cushman & Wakefield Proprius. Η αυξημένη δραστηριότητα αυτό το τρίμηνο περιλαμβάνει τη δυναμική επέκταση της Pepco που άνοιξε το 30ό της κατάστημα στην Καλαμάτα. Νέα ανοίγματα και για το εμπορικό σήμα Collective, το flagship κατάστημα Puma και το Georg Jensen, όλα στην κεντρική αγορά της Γλυφάδας, τρία νέα καταστήματα Guess, Starbucks και Nike West Athens άνοιξαν στο εμπορικό κέντρο River West, ένα νέο κατάστημα Goody’s στη Ρόδο και ένα Kiko Milano στη Νέα Σμύρνη.
Επίσης, δύο καταστήματα άνοιξε η πολωνική Sinsay στην Αττική, σε Αιγάλεω και Πειραιά ενώ τρία νέα καταστήματα έχει συμφωνηθεί να λειτουργήσουν στα πάρκα λιανικής Smart Park, Top Parks της Πειραιώς και Top Parks Πάτρας. Στον Πειραιά πρόσθεσε ένα νέο σημείο λιανικής η αλυσίδα οπτικών OJO, ένα κατάστημα αθλητικών Salomon άνοιξε το προηγούμενο τρίμηνο στο The Mall Athens και ένα Funky Buddha στο Golden Hall. Ο πολυτελής γαλλικός οίκος Bagatelle άνοιξε το δεύτερο κατάστημά του στη μαρίνα Βουλιαγμένης – μετά τη Μύκονο –, ενώ νέο σημείο πώλησης στην Ερμού εξασφάλισε και η Folli Folie.
Το ίδιο διάστημα, κατάστημα 290 τ.μ. μίσθωσε η Holland & Barrett της Fourlis στη Νέα Σμύρνη, ενώ στις νέες μισθώσεις περιλαμβάνεται κατάστημα 976 τ.μ. της Mango στα Ιωάννινα, κατάστημα 428 τ.μ. της Kiko Milano στην Τσιμισκή και 469 τ.μ. της Elite Strom στη Γρηγορίου Λαμπράκη στον Πειραιά.
Ενοίκιο έως 290 ευρώ το τετραγωνικό για ένα κατάστημα στην Ερμού
Αυτά, ενώ αναπτύσσονται νέοι χώροι λιανικής σε όλη την επικράτεια. Η Trade Estates του ομίλου Φουρλή έχει ξεκινήσει την ανάπτυξη του νέου retail park στο Ηράκλειο Κρήτης, επιφάνειας 7.885 τ.μ., όπου θα λειτουργήσουν τρία μεγάλα καταστήματα, εκ των οποίων ένα ΙΚΕΑ. Η μεγαλύτερη εμπορική ανάπτυξη που ολοκληρώθηκε ήταν η ολοκλήρωση της κατασκευής 8.000 τ.μ. εμπορικών χώρων στον Πύργο Πειραιά, που εκμισθώθηκαν σε Zara, Zara Home και JD Sports, καταστήματα που έχουν ήδη ανοίξει τις πόρτες τους.
Σύμφωνα με τη μεσιτική εταιρεία, τα ενοίκια στην Ερμού φτάνουν τα 290 ευρώ ανά τ.μ. για ένα prime ακίνητο, όπως προαναφέρθηκε, ενώ δεύτερη έρχεται η Τσιμισκή στη Θεσσαλονίκη και η εμπορική πιάτσα της Γλυφάδας με μηνιαία μισθώματα ύψους 150 ευρώ το τετραγωνικό. Ακολουθεί η Κηφισιά (110 ευρώ/τ.μ.), το Κολωνάκι (105 ευρώ/τ.μ.), ο Πειραιάς και το Ηράκλειο Κρήτης (95 ευρώ/τ.μ.) και η Πάτρα (80 ευρώ/τ.μ.). Αντίστοιχα, οι αποδόσεις είναι υψηλότερες σε Κηφισιά, Πειραιά, Πάτρα και Ηράκλειο και αγγίζουν το 6,5%, ενώ στην Ερμού το μέσο yield διαμορφώνεται σε 5,25%.
Διαβάστε επίσης
RAFARM: Οι ιδέες, οι επενδύσεις, τα νέα προϊόντα στην αγορά των ΗΠΑ και η τεχνητή νοημοσύνη
ΣΕΒ: Μονομαχία στην οδό Ξενοφώντος όπως… στο Ελ Πάσο: Ποιοι ψηφίζουν Θεοδωρόπουλο και ποιοι Τσέτη
Στασινόπουλος (Profile): Διψήφιοι ρυθμοί ανάπτυξης το 2024 – €130 εκατ. το ανεκτέλεστο έργων
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Μιχάλης Σιαμίδης στο mononews: Κάθε επιχείρηση πρέπει να χτίσει το δικό της επιχειρηματικό μοντέλο
- Τι θα εισφέρει η Μπάρμπα Στάθης στην Ideal Holdings
- OΠΑΠ: Γιατί η αγορά περιμένει ότι θα σπάσει το φράγμα των 770 εκατ. ευρώ EBITDA φέτος
- Αρ. Παντελιάδης (ΕΣΕ): Οι τιμές στα σούπερ μάρκετ δεν θα επιστρέψουν ποτέ στα προ 3ετίας επίπεδα