Μάρκες πολυτελείας σε σημεία πώλησης που προσελκύουν και τους jet-setters που επισκέπτονται τη χώρα περιλαμβάνει η λίστα των μισθώσεων καταστημάτων του δεύτερου τριμήνου 2024.

Σύμφωνα με στοιχεία που συνέλεξε η Cushman & Wakefield Proprius, το κέντρο της Αθήνας συγκέντρωσε την πλειοψηφία των νέων εγκαινίων, συνεχίζοντας να προσελκύει υψηλή ζήτηση από μεγάλους διεθνείς ομίλους. Επιπλέον, ο τομέας των luxury brands συνεχίζει να είναι δυναμικός, παρά την έλλειψη περιουσιακών στοιχείων που να ανταποκρίνονται στις επιθυμητές απαιτήσεις στις τοποθεσίες-στόχους, ενώ οι χώροι εστίασης συνεχίζουν να επιδεικνύουν ισχυρό δυναμισμό, ιδιαίτερα σε περιοχές με υψηλή τουριστική κίνηση. Αυξανόμενη δραστηριότητα παρακολουθείται, πάντως, και σε μικρότερες πόλεις.

Συγκεκριμένα, το δεύτερο τρίμηνο άνοιξε τις πόρτες του η νέα μαρίνα Βουλιαγμένης στην αθηναϊκή ριβιέρα. Διάσημοι οίκοι μόδας, όπως η Louis Vuitton, η Loro Piana, η Dior, η Gucci, η Bottega Veneta, η Saint Laurent, η Zegna, η Rolex, η Dolce & Gabbana Casa, η Off-White, η Orlebar Brown, η Zeus+Dione, η Polo Ralph Lauren, η Golden Goose, η Dyson, η Alós Eyewear και η Karkalis άνοιξαν κατάστημα στην πολυτελή μαρίνα, μετατρέποντάς τη σε προορισμό μόδας.

Τα σημαντικότερα ανοίγματα της ίδιας περιόδου στις εμπορικές πιάτσες της χώρας περιλαμβάνουν το νέο κατάστημα 150 τ.μ. της Tommy Hilfiger στη Μύκονο και το πop-up κατάστημα της Karl Lagerfeld στο κοσμοπολίτικο νησί. Επίσης, η Max Mara άνοιξε το πρώτο της κατάστημα 180 τ.μ. στο παραλιακό μέτωπο, στη Γλυφάδα, ενώ η Zara πρόσθεσε στο ελληνικό χαρτοφυλάκιό της το μεγαλύτερο και πιο σύγχρονο μέχρι σήμερα κατάστημα 5.000 τ.μ. στον Πύργο του Πειραιά. Ένα νέο κατάστημα 2.000 τ.μ. 10 επιπέδων άνοιξε η Marks and Spencer κατά μήκος της Τσιμισκή 55 στη Θεσσαλονίκη, ενώ η Zara επεκτάθηκε στο πρώην κατάστημα της ίδιας αλυσίδας στην οδό Τσιμισκή 45.

Δείτε το βίντεο στο TikTok του mononews.gr:

@mononews.gr #brands #luxurybrands #louisvuitton #bottegaveneta #gucci #saintlaurent #dior #rolex #tommyhilfiger #maxmara #zara #marksandspencer #zakcretsports #sinsay #terranova #ermoustreet #ermou #kolonaki #glyfada #economy #shopping #luxuryshopping #business #news #greece #fy #fyp ♬ Marketing Businness – ZydSounds

Στα 290 ευρώ ανά τετραγωνικό το κόστος ενοικίασης καταστήματος στην Ερμού

Στην ίδια αγορά, η Loewe ανοίγει το πρώτο της κατάστημα. Το Legendary Food το πολλά υποσχόμενο έργο στη στοά Αρσάκη στο κέντρο της Αθήνας μεταξύ των λεωφόρων Πανεπιστημίου και Σταδίου, θα φιλοξενήσει τη διαδραστική έκθεση Europa Experience του Ευρωκοινοβουλίου, στην οποία μέσα από μια περιήγηση πολυμέσων, καθηλωτικές εγκαταστάσεις και έναν κινηματογράφο 360°, όπου ο επισκέπτης θα ανακαλύπτει πώς λειτουργεί η Ευρωπαϊκή Ένωση. Η Sinsay άνοιξε τρία νέα καταστήματα, δύο στην Αθήνα – στον Άγιο Δημήτριο και το Αιγάλεω – και ένα τρίτο στην Ξάνθη. Τέλος, η ελληνική Zakcret άνοιξε κατάστημα στην περιοχή της Γλυφάδας, ενώ η Terranova άνοιξε κατάστημα στην οδό Ερμού.

Η Ερμού εξακολουθεί να συγκαταλέγεται στο πάνθεο των ακριβότερων εμπορικών δρόμων στην Ευρώπη, με τα ενοίκια να φτάνουν τα 290 ευρώ/τ.μ. το μήνα. Στο Κολωνάκι, τα μισθώματα των καταστημάτων διαμορφώνονται σε 105 ευρώ ανά τετραγωνικό μηνιαίως, στη Γλυφάδα τα 150 ευρώ και στην Κηφισιά τα 110 ευρώ. Οι μεγαλύτερες αποδόσεις (6,5%) καταγράφονται σε Κηφισιά, Πειραιά, Πάτρα και Ηράκλειο, ενώ σε Ερμού, Γλυφάδα και Κολωνάκι τα yields διαμορφώνονται σε 5,25%, 6% και 6,20%, αντίστοιχα.

Διαβάστε επίσης:

Ποια ακίνητα «κρύβουν» επενδυτικό ενδιαφέρον – Τα διαμερίσματα με τις υψηλότερες αποδόσεις

Dimand: Ενδιαφέρον Ανδριόπουλου για την παραχώρηση της ΔΕΘ

ΧΡΩΠΕΙ: Αλλαγή του project ανακοίνωσε ο Μητσοτάκης – Θα φιλοξενεί κοινωνικές κατοικίες