ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το ράλι της ΤΙΤΑΝ, το νέο Βατερλώ της Απαλαγάκη, το κινεζικό μαρτύριο για τον Μάνο, τα υπερόπλα Πιτσιλή, η αλήθεια για τη Μιράντα Πατέρα και ο γάτος Dollar, ο αεικίνητος Πιέρ και ο θαρραλέος πολιτικός με την κομμώτρια
Τα ερωτήματα, σύμφωνα με πληροφορίες, αφορούν περισσότερο τα ζητήματα που άπτονται στο ακίνητο και τον σχεδιασμό του IRC (Σχέδιο Σύμβασης Ακινήτου) ενώ ως προς την ΕΚΑΖ είναι κυρίως διευκρινιστικού χαρακτήρα.
Ανοικτό το ενδεχόμενο παράτασης
Με βάση τις ανάγκες για παροχή πληροφοριών προς τους ενδιαφερόμενους, η Επιτροπή Εποπτείας και Ελέγχου Παιγνίων (ΕΕΕΠ) έδωσε παράταση στην υποβολή σχολίων επί του ΕΚΑΖ και επί του σχεδίου Σύμβασης Ακινήτου.
Η καταληκτική ημερομηνία υποβολής σχολίων επί των όρων του Σχεδίου της Σύμβασης Παραχώρησης, παρατάθηκε κατά 17 ημέρες, μέχρι και την 7η Απριλίου και επί των όρων του Σχεδίου της Σύμβασης Ακινήτου, κατά 5 ημέρες, μέχρι και την 1η Απριλίου 2019. Δεν έχει αλλάξει η ημερομηνία υποβολής των δεσμευτικών προσφορών (22 Απριλίου), ωστόσο θεωρείται σχεδόν σίγουρο ότι θα δοθεί παράταση, με δεδομένο το μεγέθους του έργου.
Το Integrated Casino Resort θα αναπτυχθεί σε τμήμα της «Γειτονιάς τουρισμού – αναψυχής και επιχειρηματικού πάρκου» (με την κωδική ονομασία Α-Α1) συνολικής επιφάνειας 634.144 τ.μ. σύμφωνα με τον σχεδιασμό της Lamda Development, όπως περιγράφεται στην «Εφαρμογή Σχεδίου Ολοκληρωμένης Ανάπτυξης Μητροπολιτικού Πόλου Ελληνικού – Αγίου Κοσμά – Τεύχος Ανάλυσης για κάθε ζώνη ανάπτυξης» η οποία το επόμενο διάστημα θα λάβει τη μορφή Κοινής Υπουργικής Απόφασης (ΚΥΑ).
Η Ζώνη Ανάπτυξης A‐Α1 οριοθετείται νότια από το γκολφ Γλυφάδας, δυτικά και ανατολικά από περιοχές κατοικίας του Δήμου Γλυφάδας και βόρεια από την περιοχή Πολεοδόμησης A‐Π2 και σε ένα μικρό τμήμα βορειοδυτικά της ζώνης από την περιοχή αμιγούς κατοικίας του Δήμου Ελληνικού-Αργυρούπολης. Ο μέσος συντελεστής δόμησης στο σύνολο της έκτασης Α-Α1 είναι 0,40 και η μέγιστη επιτρεπόμενη δόμηση 253.657 τ.μ.
Το ακριβές σημείο του IRC είναι στην κτηριακή ενότητα Α-Α1.2/I, η οποία διαχωρίζεται από τις υπόλοιπες δύο κτηριακές ενότητες της ζώνης με την οδό του βασικού οδικού δικτύου που διατρέχει όλη την περιοχή ανάπτυξης και δύναται να διαθέτει άμεση πρόσβαση στη μαρίνα μέσω ανισόπεδης διάβασης πεζών πάνω από την Λ. Ποσειδώνος.
Ο σχεδιασμός της Lamda περιλαμβάνει τη δημιουργία ενός ψηλού κτηρίου ειδικής αρχιτεκτονικής σχεδίασης με μέγιστο επιτρεπόμενο ύψος 200 μέτρα από τη στάθμη της θάλασσας και πρόσωπο επί της Λ. Ποσειδώνος.