• ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2024

    EKO Ράλλυ Ακρόπολις 2024: Η συμμετοχή της Peugeot Gallo


    Για 2η χρονιά, η Peugeot Gallo με πλήρωμα τους Λευκαδίτη – Ακράτο, ολοκλήρωσε το μαραθώνιο, κατακτώντας 1η θέση στην κατηγορία RC4!

    To EKO Ράλλυ Ακρόπολις του 2024 έμοιαζε με ταξίδι στο χρόνο. Η φετινή εκδοχή μας μετέφερε σε εποχές που το κλειδί της επιτυχίας δεν ήταν η απόλυτη ταχύτητα, αλλά ο συνδυασμός επίδοσης και αξιοπιστίας. Ο εθνικός μας αγώνας αποτέλεσε φέτος έναν πραγματικό μαραθώνιο. Μία μάχη διαρκείας ανθρώπου και μηχανής απέναντι στις πιο σκληρές επιφάνειες του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ.

    Μία πρόκληση, η οποία μετά από τρεις μέρες στα βουνά της Φθιώτιδας, της Βοιωτίας και της Κορινθίας, κατέστησε τον τερματισμό στη Λαμία έναν πραγματικό άθλο. Ανάμεσα στις 52 συμμετοχές που κατάφεραν να καλύψουν και τα 1.392 χιλιόμετρα του φετινού ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, ήταν και αυτή της Peugeot Gallo S.A. Ο Σάββας Λευκαδίτης, πάντα με τον Βαγγέλη Ακράτο στο δεξί του μπάκετ, έφεραν το Peugeot 208 Rally4 στον τερματισμό της Λαμίας στην πρώτη θέση της κατηγορίας RC4.

    Η πολύχρονη παρουσία του πληρώματος στους αγώνες, έχει σαν αποτέλεσμα να διαθέτουν σήμερα σημαντική εμπειρία! Στοιχείο, που αποτέλεσε ισχυρό όπλο στα χέρια τους. Και ειδικά στη φετινή εκδοχή του εθνικού μας αγώνα, η οποία κατά κοινή παραδοχή ήταν η πιο σκληρή και απαιτητική των τελευταίων ετών. Προσθέτοντας και την ταχύτητα που τους διακρίνει στο μπάκετ του Peugeot  208 Rally4, το πλήρωμα της Peugeot Gallo S.A. ξεχώρισε στις ειδικές διαδρομές και σημείωσε τη δεύτερη συνεχόμενη νίκη του στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις στην κατηγορία RC4.

    Ο αγώνας για το Σάββα Λευκαδίτη και το Βαγγέλη Ακράτο εξελίχθηκε σε μάχη από την πρώτη μέρα. Προβλήματα προπορευόμενων πληρωμάτων στη Δάφνη, αλλά και στον Ταρζάν, είχαν σαν αποτέλεσμα να οδηγήσουν για αρκετά χιλιόμετρα στη σκόνη τους. Βέβαια, οι χρόνοι τους στις υπόλοιπες ειδικές της ημέρας ήταν αρκετές για να τους θέσουν επικεφαλής της κατηγορίας. Τα προβλήματα ξεκίνησαν τη δεύτερη μέρα, όταν πριν την ειδική Θήβα έσπασε η βάση του σαζμάν.

    Αφού έχασαν σημαντικό χρόνο, κατάφεραν να την επισκευάσουν με ό,τι διαθέσιμα ανταλλακτικά είχαν στο αυτοκίνητο και να συνεχίσουν τον αγώνα τους. Μετά από τεράστια προσπάθεια, το τέλος τη δεύτερης μέρας τους βρήκε στην κορυφή της κατηγορίας RC4. Την επόμενη και τελευταία, ο Σάββας και ο Βαγγέλης έκαναν ό,τι ήταν απαραίτητο για να επιστρέψουν στη Λαμία και να μοιραστούν τη χαρά της επιτυχίας μαζί με τα μέλη της ομάδας στη ράμπα του τερματισμού.

    Αναμφίβολα ενθουσιασμένος, ο Σάββας Λευκαδίτης είπε μετά το τέλος του αγώνα: «Είμαστε πολύ χαρούμενοι! Ήταν ένας εξαιρετικά δύσκολος και απαιτητικός αγώνας. Αναμφίβολα, ήταν το πιο σκληρό Ακρόπολις από όσα έχω λάβει μέρος. Πιστεύω ότι η σωστή προετοιμασία της ομάδας μας ήταν ένα από τα στοιχεία που μας επέτρεψαν να ολοκληρώσουμε τον αγώνα και να φτάσουμε στον τερματισμό. Για να γίνει αυτό πραγματικότητα χρειάστηκε να δουλέψουν αρμονικά μία σειρά από γρανάζια, όπως ο συνοδηγός μου, η ομάδα και οι μηχανικοί μας. Τέλος, θέλουμε να ευχαριστήσουμε όλους όσους μας βοήθησαν και μας υποστήριξαν για να βρεθούμε στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις του 2024, των οποίων η συμβολή ήταν τεράστια.»

     

    Διαβάστε επίσης:

    EKO Ράλλυ Ακρόπολις: Η μεγαλύτερη μέρα του αγώνα!

    ΕΚΟ ΡΑΛΛΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ: Η συμμετοχή της Χαλκιάς Racing Team!

    ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις: Mobility Partner η Toyota!



    ΣΧΟΛΙΑ