O Γάλλος κέρδισε δυο από τις τρεις πρώτες ειδικές σήμερα και προηγείται με 6 sec απ’ το Fourmaux και 10sec απ’ τον Tanak.
Μετά τις 3 πρώτες ειδικές διαδρομές της ημέρας ο Ogier έχει πάρει ένα ελαφρύ προβάδισμα. Είχαμε καθυστερήσεις λόγω σκόνης και διακοπή της 1ης ειδικής λόγω εξόδου του Λάμπρου Αθανασούλα που εγκατέλειψε τον αγώνα.
Στην πρώτη ειδική της ημέρας την Άνω Παύλιανη ο Elfyn Evans είχε κλατάρισμα ελαστικού, ο Thierry Neuville αντιμετώπισε πρόβλημα με την ισχύ του κινητήρα και ο Gregoire Munster κάποιο μηχανικό πρόβλημα.
Ο Sebastien Ogier σημείωσε τον καλύτερο χρόνο, ακολουθούμενος από τους Ott Tanak και Adrien Fourmax, οι οποίοι σημείωσαν σχεδόν τον ίδιο χρόνο. Στην δεύτερη ειδική τη Δάφνη ο Takamoto Katsuta σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο και ανέβηκε στη δεύτερη θέση της γενικής κατάταξης, πίσω από τον Ott Tanak. Τρίτος έπεσε προσωρινά ο Sebastien Ogier, με διαφορά ενός δευτερολέπτου από τον Adrien Formaux. Ο Elfyn Evans έχασε αρκετό χρόνο εξαιτίας μηχανικού προβλήματος, ενώ ο Gregoire Munster ολοκλήρωσε την ειδική χωρίς χειρόφρενο.
Στην 3η ειδική της ημέρας, στον περίφημο «Ταρζάν», ο Sebastien Ogier σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο και βρίσκεται πλέον στην κορυφή του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις. Δεύτερο καλύτερο χρόνο πέτυχε ο Adrien Formaux, ο οποίος αναρριχήθηκε στη δεύτερη θέση της γενικής κατάταξης, 5,9 δλ. πίσω από τον Ogier. Ακολουθούν ο Ott Tanak και ο Dani Sordo, ενώ ο Takamoto Katsuta έχασε έναν τροχό και σταμάτησε στην ειδική.
Οι πρωταγωνιστές δήλωσαν:
#11 Thierry NEUVILLE / Martijn WYDAEGHE
«Δεν ξέρουμε τι πρόβλημα έχει ο κινητήρας. Προσπαθήσαμε να το λύσουμε στις απλές, αλλά δεν τα καταφέραμε. Ο κινητήρας ρετάρει και λειτουργεί με τρεις κυλίνδρους. Για μεγάλο διάστημα είχαμε μειωμένη ισχύ».
#17 Sébastien OGIER / Vincent LANDAIS
«Πιστεύω πως κάναμε ό,τι καλύτερο μπορούσαμε το πρωί. Ο ρυθμός μας είναι καλός. Οι ειδικές είχαν μπόσικο χώμα, ειδικά αν ξεκινάς δεύτερος.
Είμαι ευχαριστημένος με τη θέση μας μέχρι στιγμής. Φοράμε μαλακή γόμα, έχεις την αίσθηση ότι γλιστράει, αλλά τελικά έχεις πρόσφυση στο μαλακό χώμα. Το δεύτερο loop θα είναι πολύ απαιτητικό και ίσως θα χρειαστεί να αλλάξουμε το στήσιμο».
#8 Ott TÄNAK / Martin JÄRVEOJA
«Δεν είχαμε δράματα. Οι δύο πρώτες ειδικές πήγαν καλά. Κάναμε ασφαλή επιλογή ελαστικών. Ενδεχομένως να ήταν καλύτερα με μαλακή γόμα. Στην τελευταία ειδική ίσως είχαμε λάθος στήσιμο».
#33 Elfyn EVANS / Scott MARTIN
«Δεν ανακαλύψαμε την πηγή του προβλήματος του κινητήρα. Δεν έχουμε καθόλου ισχύ. Οι μηχανικοί έχουν τώρα το λόγο. Τις επόμενες μέρες ο στόχος μας είναι να αποκτήσουμε καλή αίσθηση του αυτοκινήτου».
#16 Adrien FOURMAUX / Alexandre CORIA
«Είμαι αρκετά ευχαριστημένος από το ρυθμό μας. Χάσαμε το υβριδικό σύστημα στην πρώτη ειδική και αυτό μας επηρέασε στις επόμενες, αλλά είμαστε πανευτυχείς που βρισκόμαστε στη δεύτερη θέση. Είχαμε και τη σκόνη του Elfyn [Evans] και χάσαμε χρόνο στο τελευταίο κομμάτι της τρίτης ειδικής. Γενικά ήταν ένα καλό πρωινό».
#6 Daniel SORDO / Cándido CARRERA
«Ήταν εντάξει. Περίμενα να έχω μεγαλύτερο πλεονέκτημα λόγω της θέσης εκκίνησης. Θα μπορούσαμε να τα είχαμε πάει λίγο καλύτερα. Κάναμε διαφορετική επιλογή ελαστικών».
#13 Grégoire MUNSTER / Louis LOUKA
«Αντιμετωπίσαμε πρόβλημα με τη νεκρά στο κιβώτιο στην πρώτη ειδική, και στις επόμενες δεν λειτουργούσε το χειρόφρενο. Το αυτοκίνητο δεν μπορούσε να στρίψει».
#19 Jourdan SERDERIDIS / Frédéric MICLOTTE
«Στην πρώτη ειδική αντιμετωπίσαμε πρόβλημα με τη σκόνη. Η δεύτερη και η τρίτη ήταν καλύτερες. Αλλά τουλάχιστον βρισκόμαστε εδώ. Το ράλλυ είναι μεγάλο».
Ο αγώνας συνεχίζεται με τις ίδιες τρεις ειδικές να επαναλαμβάνονται το απόγευμα.
Διαβάστε επίσης
EKO Rally Acropolis: Σε πλήρη εξέλιξη!
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Αλεξία Μπακογιάννη (αία* relate): Η… ευτυχής απόλυση, η γυναικεία επιχειρηματικότητα και η πολιτική
- Κύκλωμα που διακινούσε λαθραία ποτά: Πάνω από 3 εκατ. ευρώ η ζημιά για το Δημόσιο – 12 συλλήψεις
- Χρηματιστήριο: 1+1 παράγοντες που θα καθορίσουν την πορεία της αγοράς μέχρι τον Μάρτιο
- Γερμανία – επίθεση στο Μαγδεμβούργο: Η κυβέρνηση Σολτς στόχος έντονων επικρίσεων