Η διαδρομή των 1,97 χιλιομέτρων «χαράχθηκε» στον περιβάλλοντα χώρο του Σ.Ε.Α., με τμήμα της να εισέρχεται και στην Ε.Ο., στο ρεύμα με κατεύθυνση από Λαμία προς Αθήνα. Στο αντίθετο ρεύμα έγινε αντιδρόμηση προς εξυπηρέτηση της αραιής κυκλοφορίας το βράδυ του Σαββάτου.
Για τον ίδιο σκοπό, την αποφυγή δηλαδή ταλαιπωρίας των διερχόμενων οχημάτων, το έργο περατώθηκε λίγες ώρες πριν από την εκκίνηση της υπερειδικής διαδρομής (21:00), κάτι που σημαίνει ότι για πρώτη φορά έγινε αντιληπτό από τους θεατές αλλά και τους εμπλεκόμενους ελάχιστη ώρα νωρίτερα.
Ομάδες και οδηγοί δήλωσαν εντυπωσιασμένοι από την πρωτότυπη ιδέα και ενθουσιασμένοι από τον παλμό της εκδήλωσης που τίμησαν με την παρουσία τους 15.000 θεατές -σύμφωνα με τα στοιχεία της ΕΛ.ΑΣ.- και μεταδόθηκε απευθείας από την ΕΡΤ, την COSMOTE TV και από το WRC Rally TV σε 150 χώρες στον κόσμο.
Το Σ.Ε.Α. Σείριος στη Μαλακάσα είναι μια εμβληματική εγκατάσταση. Μεταξύ άλλων, είναι το μοναδικό Σ.Ε.Α. στην Ελλάδα που διαθέτει πεζογέφυρα αλλά και φωτοβολταϊκό πάρκο, που λειτουργεί ως στέγαστρο στο χώρο στάθμευσης.
Οι χρήστες εξηλεκτρισμένων οχημάτων έχουν τη δυνατότητα να τα φορτίσουν δωρεάν όλο το 24ωρο, ενώ η περίσσεια ρεύματος χρησιμοποιείται για την τροφοδοσία της εγκατάστασης.
Οι ιθύνοντες της Νέας Οδού, που είναι και χορηγός του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, συνέβαλαν στην οργάνωση της υπερειδικής διαδρομής ως οικοδεσπότες αλλά και με το τεχνικό κομμάτι διαχείρισης της κυκλοφορίας.
Την κυκλοφοριακή μελέτη που απαιτήθηκε για την απρόσκοπτη λειτουργία του εγχειρήματος εκπόνησε ο Θανάσης Τσιάνος, πρόεδρος των Ελλήνων Συγκοινωνιολόγων. Την υλοποίησή της ανέλαβε με μεγάλη επιτυχία η Τροχαία με τα συναρμόδια Τμήματα, καθώς το εγχείρημα περιλάμβανε Αττική, Βοιωτία και ΠΑΘΕ.
Ο ρόλος της ΕΛ.ΑΣ. ήταν διττός, καθότι μπορεί μια παγκόσμια τηλεοπτική μετάδοση να προβάλλει την Ελλάδα σε όλο τον κόσμο, την ίδια ώρα όμως απαιτείται και η διασφάλιση της εικόνας της αθλητικής εγκατάστασης.
Πολύ σημαντικός ήταν και ο ρόλος των συνεργατών του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, καθώς κλήθηκαν υπό αντίξοες συνθήκες (κίνηση επί της ΠΑΘΕ) να τοποθετήσουν τα μπάνερ των χορηγών επί του αυτοκινητόδρομου, να εφαρμόσουν όλα τα μέτρα ασφαλείας της διαδρομής, να εγκαταστήσουν – απεγκαταστήσουν τις κερκίδες των θεατών και τα περίπτερα των χορηγών, και όλα αυτά μέσα σε λίγες ώρες. Αξίζει να αναφερθεί πως η διεξαγωγή της EKO Super Special Stage ολοκληρώθηκε τα μεσάνυχτα και η κυκλοφορία είχε αποκατασταθεί προτού ξημερώσει.
Ο αναπληρωτής πρόεδρος της FIA, Robert Reid μιλώντας σχετικά τόνισε: «Εντυπωσιάστηκα. Ο μόνος τρόπος να αλλάξουν τα πράγματα στο σπορ είναι να δοκιμάζουμε νέα πράγματα. Συγχαίρω τους διοργανωτές για την ιδέα και την προσπάθεια».
Το εμβληματικό εγχείρημα της ΕΚΟ Super Special Stage δε θα ήταν εφικτό να υλοποιηθεί χωρίς την πολιτική βούληση των συναρμόδιων υπουργών: του Αναπληρωτή Υπουργού Αθλητισμού και προέδρου της Οργανωτικής Επιτροπής του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, Γιάννη Βρούτση, του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστου Σταϊκούρα, ως αρμόδιου για θέματα κυκλοφορίας και του Υπουργού Προστασίας του Πολίτη, Μιχάλη Χρυσοχοΐδη, ως αρμόδιου για την υλοποίηση του σχεδίου ασφαλείας.
Διαβάστε επίσης:
Διεθνής απήχηση του EKO Acropolis Rally
F1: Ο Λώσον χαμογελά καλύτερα!
F1: Το λάθος του Χάμιλτον στη Σιγκαπούρη!
Ανακαλύψτε το αφιέρωμα «EKO Acropolis Rally Diary 2024»
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- «Μπλόκο» Στουρνάρα στο σχέδιο των τραπεζών για το νέο IRIS
- Άμεση ανάλυση: Τι συμβαίνει με τις μετοχές των ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και Eurobank, τον χρυσό και το πετρέλαιο
- O Σαμαράς, οι μετοχές, το ΜΜ και ο Ηλιάδης, ο «Τρελαντώνης» και οι 6, η BSB στο ΧΑ, ο Κούστας και η ηθοποιός της βιντεοκασέτας, η απαίτηση του pirouetter, τι λέει η EDISON για τα media και η συγκίνηση του Χατζηδάκη
- Έξι ναυτιλιακές εταιρείες έχουν ρευστότητα 2, 5 δισ. δολάρια και πέντε εξασφαλισμένα έσοδα 14,65 δισ. δολάρια!