• ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2024

    Δοκιμές ενόψει ΕΚΟ Ακρόπολις Ράλλυ


    Λίγες ώρες πριν από την έναρξη των αναγνωρίσεων οι Μάνος και Κώστας Στεφανής πραγματοποίησαν δοκιμές με το Ford Fiesta Rally3.

    Η προετοιμασία των Μάνου και Κώστα Στεφανή για το φετινό ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις κορυφώθηκε την Κυριακή 1 Σεπτεμβρίου, με την δεύτερη και καταληκτική ημέρα δοκιμών στα πηδάλια του Ford Fiesta Rally3. Η διαδρομή που επιλέχθηκε, στο Καλαμάκι Φθιώτιδος, είχε μήκος 3,3 χιλιομέτρων και διέθετε την απαραίτητη ροή σε επίπεδο μορφολογίας, ώστε οι Μάνος και Κώστας Στεφανής να δοκιμάσουν διαφορετικές ρυθμίσεις στο αυτοκίνητό τους. Με αυτόν τον τρόπο η εξοικείωσή τους με το αγωνιστικό αυξανόταν διαρκώς, οπότε έχοντας συμπληρώσει συνολικά περίπου 150 αγωνιστικά χιλιόμετρα σε δύο ημέρες δοκιμών, το δίδυμο κατέληξε και στο επιθυμητό στήσιμο ενόψει του αγώνα.


    Μετά από την επιτυχημένη διεξαγωγή του Pre-Event Test, η προσοχή του πληρώματος στρέφεται στη διαδικασία αναγνωρίσεων των ειδικών διαδρομών του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, οι οποίες θα έχουν τριήμερη διάρκεια (2-4 Σεπτεμβρίου). Το πρωί της Πέμπτης 5 Σεπτεμβρίου περιλαμβάνει shakedown, ενώ το απόγευμα της ίδιας ημέρας θα διεξαχθεί στην Πανελλήνια Έκθεση Λαμίας, η Πανηγυρική Εκκίνηση. Το καθαρά αγωνιστικό μέρος έχει προγραμματιστεί για τις 6-8 Σεπτεμβρίου και περιλαμβάνει 15 ειδικές διαδρομές, συνολικού μήκους 305,30 αγωνιστικών χιλιομέτρων. Υπενθυμίζεται, πως οι Μάνος και Κώστας Στεφανής θα εντάσσονται πέραν της γενικής κατάταξης και σε εκείνη του WRC3, για αυτοκίνητα προδιαγραφών Rally3, έχοντας στις πόρτες του αυτοκινήτου που προετοιμάζει και συντηρεί τεχνικά η M-Sport Πολωνίας, το Νο.55.


    Με μότο «49 years rocks & dust», ο Κώστας Στεφανής ετοιμάζεται για την 30ή συμμετοχή του σε 49 χρόνια, γεγονός που τον καθιστά σε έναν εκ των δύο αγωνιζόμενων με τη μεγαλύτερη διάρκεια πορείας στην ιστορία του WRC, ενώ αντίστοιχα η φετινή θα είναι η 4η παρουσία του Μάνου Στεφανή, στον εθνικό μας αγώνα. Χορηγός της συμμετοχής είναι η Coral A.E. – Shell Licensee.


    Μάνος Στεφανής
    Ημ. Γέννησης: 30/5/1982
    Πρώτη συμμετοχή σε ράλλυ: 2001
    Συμμετοχές (Ράλλυ Ακρόπολις): 3


    Κώστας Στεφανής
    Ημ. Γέννησης: 5/6/1949
    Ντεμπούτο στα Ράλλυ: 1970
    Ντεμπούτο στο Ράλλυ Ακρόπολις: 1975
    Συμμετοχές στο WRC: 32
    Συμμετοχές στο Ράλλυ Ακρόπολις: 29
    Διακρίσεις στο Ράλλυ Ακρόπολις: 9 φορές πρώτος Έλληνας συνοδηγός στο πλευρό των «Ιαβέρη» (1979), Ανδρέα Παπατριανταφύλλου (1983), «Τζίγγερ» (1988, 1989, 1990, 1991, 1992), Άρη Βωβού (1οι γενικής το 1995), Παναγιώτη Χατζητσοπάνη (2001)


    Τερματισμοί στην πρώτη δεκάδα: 6+1
    1979: 5η θέση («Ιαβέρης», Ford Escort RS 1800 MK II)
    1988: 6η θέση («Τζίγγερ», Lancia Delta Integrale)
    1989: 9η θέση («Τζίγγερ», Lancia Delta HF 4WD)
    1990: 7η θέση («Τζίγγερ», Lancia Delta Integrale 16V)
    1991: 10η θέση («Τζίγγερ», Lancia Delta Integrale 16V)
    1992: 8η θέση («Τζίγγερ», Toyota Celica GT-4 ST165)
    1995: 1η θέση (Άρης Βωβός, Lancia Delta HF Integrale)
    O αγώνας προσμετρούσε στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ έως 2 λίτρα
    Τίτλοι: 17 Πρωταθλήματα Συνοδηγών Ελλάδας σε επίπεδο Γενικής, F2 και κατηγορίας Ν


    Ο οδηγός Μάνος Στεφανής σημείωσε: «Ήταν μια παραγωγική ημέρα, αφού πραγματοποιήσαμε αρκετά αγωνιστικά χιλιόμετρα και με τη βοήθεια των μηχανικών της M-Sport, δοκιμάσαμε πολλές ρυθμίσεις στο Ford Fiesta Rally3. Το αυτοκίνητο παραμένει ευκολοδήγητο και διασκεδαστικό μέχρι ένα σημείο, όμως αν θελήσεις να αυξήσεις το ρυθμό σου, απαιτεί εξοικείωση και κατανόηση των, πολλών, δυνατοτήτων του. Μετά από δύο ημέρες δοκιμών και σχεδόν 150 αγωνιστικά χιλιόμετρα μαζί του, θεωρώ πως έχουμε φτάσει σε ένα καλό επίπεδο κατανόησης και εισερχόμαστε στην εβδομάδα του αγώνα με πολύ καλή ψυχολογία ώστε να προσπαθήσουμε για το καλύτερο».


    O συνοδηγός Κώστας Στεφανής τόνισε: «Οι σημερινές δοκιμές πιστοποίησαν πως το Ford Fiesta Rally3 είναι ένα εξαιρετικό αυτοκίνητο και πως η M-Sport Πολωνίας είναι μια πολύ έμπειρη ομάδα. Η ειδική διαδρομή ήταν ιδανική για δοκιμή διαφορετικών ρυθμίσεων όσον αφορά στο στήσιμο. Ταυτόχρονα, εξοικειωθήκαμε ακόμη περισσότερο με το αυτοκίνητο, ενώ μετά από κάθε πέρασμα, ο Μάνος ανέβαζε ρυθμό αλλά κυρίως, αισθανόταν ολοένα και μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση πίσω από το τιμόνι, γεγονός που αποτελούσε βασικό ζητούμενο του εν λόγω Pre-Event Test. Μια απαιτητική Ακροπολική εβδομάδα ξεκινά, όμως ένας βασικός λόγος που είμαστε εδώ είναι πως αγαπάμε τις προκλήσεις και είμαστε πανέτοιμοι να τις αντιμετωπίσουμε».

    Ανακαλύψτε το αφιέρωμα «EKO Acropolis Rally Diary 2024»

     



    ΣΧΟΛΙΑ