ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το Belvedere Mykonos, ένας από τους πιο κοσμοπολίτικους προορισμούς του καλοκαιριού, εγκαινιάζει φέτος έως τις 15 Σεπτεμβρίου το Belvedere Pop Up Art Store, το οποίο φιλοξενεί τρία μοναδικά brands υψηλής αισθητικής −VB, Kalopsia και Carolin Ehret− ενώνοντας αρμονικά την τέχνη με το design.
Η Victoria de Borbon, εμπνευστής του brand VB που δημιουργεί limited edition μοναδικά σερβίτσια για συλλέκτες σε όλο τον κόσμο, η Kalopsia, το εμβληματικό brand δημιουργικής κεραμικής της Ελίνας Βασιλάκη με τα διακοσμητικά κεραμικά αντικείμενα που ξεχωρίζουν για τον σχεδιασμό και το design τους, καθώς και τα αφηρημένα χρωματιστά έργα της Carolin Ehret και τα ανάγλυφα τοίχου που δημιουργεί στο κεραμικό project Meltemi Art, βρίσκονται φέτος το καλοκαίρι στο Belvedere Pop Up Art Store.
Σε ένα εκλεπτυσμένο περιβάλλον τέχνης και design, οι επισκέπτες θα έχουν την ευκαιρία να θαυμάσουν από κοντά τα έργα των καλλιτεχνίδων απολαμβάνοντας μια μοναδική εμπειρία art shopping.
Διαβάστε επίσης:
Υπουργείο Εθνικής Άμυνας: Ξεκινά ο διαγωνισμός για την α’ φάση του Οικιστικού Προγράμματος
Eurobank: Από 31 Ιουλίου η έναρξη καταβολής του μερίσματος €0,088 ευρώ/μετοχή
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Δ. Καλαντώνη: Η ιστορία πίσω από την «Εξέλιξη Ζωής», οι δράσεις και οι στόχοι
- Attica Bank: Ανοίγει το παιχνίδι του ανταγωνισμού στις χρεώσεις
- Οι Έλληνες εφοπλιστές παρήγγειλαν εφέτος 230 πλοία – Ποιοι ναυπηγούν και ποιοι πούλησαν και αγόρασαν πλοία
- Άμεση Ανάλυση: Τι συμβαίνει με Optima Bank, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ΟΠΑΠ, Profile, JP Morgan, MicroStrategy, Nike