Με το σύνθημα Στερεά Ελλάδα «Βρέξει – χιονίσει» της εφετινής καμπάνιας για τον τουρισμό, συμμετείχε η Περιφέρεια στην τουριστική έκθεση «Philoxenia» της Θεσσαλονίκης. Από το περίπτερο της προωθήθηκαν και προβλήθηκαν οι τουριστικές υποδομές, οι υπηρεσίες αλλά και τα προϊόντα ολόκληρης της Στερεάς Ελλάδας.
«Η συμμετοχή μας στις διεθνείς τουριστικές εκθέσεις σε όλο τον κόσμο αλλά και σε αυτή, είναι αποτέλεσμα της στρατηγικής, της γραμμής που έχουμε χαράξει για το πώς βλέπουμε εμείς τον τουρισμό στον τόπο μας. Επενδύουμε στην εξωστρέφεια, αλλά και στον εκσυγχρονισμό των υπηρεσιών που παρέχουμε.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Κ. Μπακογιάννης: Δικαίωση της Στερεάς Ελλάδας από το Στρασβούργο
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Κ. Μπακογιάννης: Ταχύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών από την Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Κώστας Μπακογιάννης: Υπογραφή πρωτοκόλλου συνεργασίας Περιφέρειας και “Δημόκριτου”